Kiitos onnitteluista, helmi korimalli kaikinpuolin! Edelleen moderni ja kääntää päät kun on niin harvinainen.
Auto on tällä hetkellä Hgin keskustassa tallissa ja sahailee sieltä kauniilla keleillä milloin minnekin, Savoa myöden.
Aurinkoverhon osalta mietin samaa 3D printtausta! Samoin joku snadi metallipaja voisi hyvin protoilla vaikka messingistä rattaan. Mulla on ongelma on selkeästi ratas, moottori kyllä lähtee pyörimään ja sairaskuvaus sopii vastaaviin, joita löytyy netistä.
Ongelmahan on tunnettu ja siltä osin tuonne etsitään korjaajia -puolelle lupailinkin, että mulla löytyy osat tarvittaessa. Bimmerforumista löytyi kaveri, joka myy valmista korjaussettiä, http://forums.bimmerforums.com/forum...-made-of-steel .
Ja auto on musta!
Ilmottele, jos tilaat tuota settiä, voisin olla kiinnostunut.
Onko väri Diamantschwarz?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tuli rekisteröityä itteni tänne, kun lapsuuden haaveen hankinta rupesi kutittelemaan aivan kauheesti
Muoviluoti (busa) meni myyntiin ja nyt pitäisi etsiä se haaveeni eli 850 BMW.
Budjetti olisi 10k paikkeella. Saako sillä rahalla "järkevää" 850 pihaan?
En todellakaan ole mikään mekaanikko, joten huollot teettäisin liikkeessä. Onko lahden seudulla liikkeitä, joissa 850 huollot onnistuu?
Tuli rekisteröityä itteni tänne, kun lapsuuden haaveen hankinta rupesi kutittelemaan aivan kauheesti
Muoviluoti (busa) meni myyntiin ja nyt pitäisi etsiä se haaveeni eli 850 BMW.
Budjetti olisi 10k paikkeella. Saako sillä rahalla "järkevää" 850 pihaan?
En todellakaan ole mikään mekaanikko, joten huollot teettäisin liikkeessä. Onko lahden seudulla liikkeitä, joissa 850 huollot onnistuu?
Jos 10k€ budjetti niin itse lähtisin tämän hetkisestä valikoimasta tätä http://www.nettiauto.com/bmw/850/6294496 katsomaan/ostamaan, ymmärtääkseni tekniikkaan ja muuhunkin laitettu paljon rahaa. Järkevin mun mielestä tohon budjettiin.
Jos 10k€ budjetti niin itse lähtisin tämän hetkisestä valikoimasta tätä http://www.nettiauto.com/bmw/850/6294496 katsomaan/ostamaan, ymmärtääkseni tekniikkaan ja muuhunkin laitettu paljon rahaa. Järkevin mun mielestä tohon budjettiin.
Täältä myös ääni tälle. Isommalla budjetilla hyvän vaihtoehto on myös jorin vanha (rekkari ja vanteet kaupan päälle):
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Ilman muuta tuolla budjetilla Aapok:n auto pois kuljeksimasta. Aapo on tehnyt isot huollot koneeseen ja lisäksi tuossa yksilössä on vielä sporttipenkitkin ja MK:t
Nooh, mulla on katit tyhjät kun olivat murentuneet sisälle. Tilipäivää odotellessa niin saa tilata Englannista kattiputket.
Mitkä putket tilaat?
Csi:stä kävin hakemassa viikolla Vihdistä kelvolliset päästölaput vuosikatsastusta varten .
Eipä nuillakaan onneksi kiire ole, löysi konttorin setä kaksi ruostereikää helmoista nostokohtien ympäriltä. Tässä ajan kanssa rapsutella kuntoon ja taidan siirtää ajot ensikesään. :think
Comment