Originally posted by haneski
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 ahtaminen
Collapse
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by Skunkki^ View PostEt mitään, mutta joku muu ilmeisesti on... :think
Ahtaminen rinnastetaan moottorin vaihtoon, eli 20% pitää edelleen.Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Comment
-
-
Originally posted by MouTine View PostEli sinä? Nykyään saa euro2:sen eli siis varhaiset vähäpäästöiset ahtaa ilman kallista pussitestiä pelkällä muutoskatsastuksella kunhan teho- ja päästörajat säilyvät. Pointti mun heitossa oli että vähäpäästöisyys ei ole enää ylitsepääsemätön este jälkiahtamiselle.
Comment
-
-
Originally posted by rgaweer View PostMutta lainasit silti osan jossa oli puhe 20% tehon ylittämisestä mikä ei ole muuttunut mihinkään.Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTaidan tietää auton. Taisi olla ei ajokunnossa, kytkin sökö ja hinta jotain 6000 luokkaa?
Tuohon jenkkien 8500$ hintaan rahti, tullit ja alvit päälle, niin pelkkä ahdinsarja maksaa jo 2 x auton verran.
Jos tuon sarjan hinta on jo liikaa, niin ihan turha kysellä "turbo firmoilta suomen hintoja". Teettämällä ei varmaan tule halvemmaksi.
Comment
-
-
Originally posted by haneski View Postoli enmmän kun 6000e, ajokunnossa on ja nyt on uus kytkinkin paikallaan. hyvä että tiedetään jo olevan pommiasiallinen foorumi
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Ei ollut pommi, kytkin vaan luisti...aidot csi etu ja takapuskimet ja toisiaan vaihdettu kangas sisustus myöskin sen oilisin csi'stä aikoinaan. Ajonesto meni päälle minuutin välein...mutta tuskin mitään hirveän iso homma korjata..aika lähellä oli että olisin itsekin hankkinut.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by haneski View Postraidetanko vielä saksasta matkalla, sen kun vielä vaihtaa niin on pommi purettu
Showroom/projektitopikkia pystyyn?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post
Showroom/projektitopikkia pystyyn?-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Miten tämä turboprojekti jakselee?
Itse innostuin penkomaan noita tehonnostovaihtoehtoja 91-malliseeni.
Wokken lastuilla saa tehoa ja vääntöä noin 10% lisää. Netistä löytyy jopa nättejä dynokäppyröitä eri valmistajien lastuille ja Wokke taitaa olla paras vaihtoehto euro-versioon. Onko kenelläkään vertailudataa pidemmältä ajalta, jossa näkyisi myös kulutuksen muutos?
Ahtamisessa on kuulemma katsastussedät ottaneet tiukemman linjan ja jos ahdinvalmistajalta ei ko. moottoriin saa tehokäppyröitä, niin joutuu itse hommaamaan, kertoo puskaradio.
Samainen puskaradio kertoi, että kiitos tästä tiukentuneesta ahdinlinjasta kuuluu noille valopäille, jotka menivät leimalle 0,2 barin ahtopaineilla ja sitten ruuvattiin paineet tappiin ja auto ylitehoisena hatelikkoon... Mene ja tiedä?Hantte
Z4 sDRIVE 35i, -09
ex: E31, 850i, -91
Comment
-
-
Originally posted by Hantte View PostMiten tämä turboprojekti jakselee?
Itse innostuin penkomaan noita tehonnostovaihtoehtoja 91-malliseeni.
Wokken lastuilla saa tehoa ja vääntöä noin 10% lisää. Netistä löytyy jopa nättejä dynokäppyröitä eri valmistajien lastuille ja Wokke taitaa olla paras vaihtoehto euro-versioon. Onko kenelläkään vertailudataa pidemmältä ajalta, jossa näkyisi myös kulutuksen muutos?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment