Originally posted by P-J
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
850 omistajia onko heitä?=)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
-
Originally posted by Laku View PostSamaa mietin... Onko tuo hinta Suomen kilvissä vai tax free?
Suomen kilvissä ja korjattuna.. siis huolto tehtynä ja vesipumppu vaihdettuna.. tohon n.kymppitonnin hintaan kuuluvat alla olevat 19" vanteetkin.
Mä meen lähipäivinä tsekkaa ton auton läpi ja koitan räpsiä kuvia siitä.KuukiFix palvelee...
sigpic
NYT: A1 8X, T3, 190e
EX: S5 8T coupe, S4 B5 avant, S3 8L, E46 330dA Touring, E36 318tds Compact airride, E36 325i coupe, E36 320iA coupe, E30 320i & 316
Comment
-
-
Tulihan sitten käytettyä autoa maalauksen jälkeen extremessä näytillä. Meinas tulla pikkasen kiirus että ehtiAuton kasausta ja valvomista 44 tuntia putkeen
(pimeetä) Kerkesimpä kuitenkin, lähdin suoraan maalamosta ja olin jäähallilla joskus puol kymmenen ja kymmenen välillä ja viimeistään paikalla piti olla yheltätoista. (Piti vielä pestä ja puunata auto kun jokapaikka oli hiontapölyssä)
Auton väri on kyllä just sellanen kun halusin, aikalailla tummempi oranssi ja auringossa tulee efektiä niin että riittää
Tänään kävin kalvottamassa lasit, taka lasi kolmevitosella ja sivulasit viiskymppisellä, natsaa tosi makeesti ton värin kanssa. (piti käydä jo perjantaina muttakun ei ehtiny)
Tarttee pikkuhiljaa ruveta suunnittelemaan auton laittamista talviteloille. Onkin kaikenlaista pientä laittamista ja puunaamista :think
Comment
-
-
Originally posted by moody View PostTulihan sitten käytettyä autoa maalauksen jälkeen extremessä näytillä. Meinas tulla pikkasen kiirus että ehtiAuton kasausta ja valvomista 44 tuntia putkeen
(pimeetä) Kerkesimpä kuitenkin, lähdin suoraan maalamosta ja olin jäähallilla joskus puol kymmenen ja kymmenen välillä ja viimeistään paikalla piti olla yheltätoista. (Piti vielä pestä ja puunata auto kun jokapaikka oli hiontapölyssä)
Auton väri on kyllä just sellanen kun halusin, aikalailla tummempi oranssi ja auringossa tulee efektiä niin että riittää
Tänään kävin kalvottamassa lasit, taka lasi kolmevitosella ja sivulasit viiskymppisellä, natsaa tosi makeesti ton värin kanssa. (piti käydä jo perjantaina muttakun ei ehtiny)
Tarttee pikkuhiljaa ruveta suunnittelemaan auton laittamista talviteloille. Onkin kaikenlaista pientä laittamista ja puunaamista :think
Talviteloille myös pikkuhiljaa, pitää vaan vuotava kylkivilkku käydä vielä vaihdattamassa (olivat viime vuonna asentaessa särkeneet). Sivulasien kalvoista tuli taas vaihteeksi maininta otteeseen. Saa nähdä, ovatko vielä seuraavassakin katastuksessa paikoillaan.
Talvella pitäisi ihmetellä öljypohjaa ja jotain laittoa ehki valojen kanssa. Ainakin toinen silmä purkaa ja putsata (kirkastuvat muuten kummasti).
Ai niin, oisihan nuo uudet vanteetki olohuoneessa odottelemassa.Last edited by P-J; 09-10-2009, 19:32.
Comment
-
-
Originally posted by P-J View PostKukaan - ei sitten kukaan kaipaa kuvia, mutta missä ne viipyy?
Talviteloille myös pikkuhiljaa, pitää vaan vuotava kylkivilkku käydä vielä vaihdattamassa (olivat viime vuonna asentaessa särkeneet). Sivulasien kalvoista tuli taas vaihteeksi maininta otteeseen. Saa nähdä, ovatko vielä seuraavassakin katastuksessa paikoillaan.
Talvella pitäisi ihmetellä öljypohjaa ja jotain laittoa ehki valojen kanssa. Ainakin toinen silmä purkaa ja putsata (kirkastuvat muuten kummasti).
Ai niin, oisihan nuo uudet vanteetki olohuoneessa odottelemassa.
Millaset vanteet olet hankkinut?
Comment
-
-
Haluaisin palata vielä hieman siihen e31 meluisuuteen. Eli postailin tuolla aiemmin kun tuntui että oma 850 olisi kovin meluisa etenkin rengasmelun osalta. Nyt on syksyn mittaan testailtu alla eri vanne/rengas sarjoja joita on muutamia jäänyt nurkkiin pyörimään. Edelleen tuo tuntuu äärettömän kova meluiselta kun on eri renkailla koitellut. Hyvä esimerkki on eräs 19" rengassarja joka edellisessä e34:ssa oli varsin hiljainen eikä juuri melunnut sisälle pitää todella kovaa meteliä tässä 850:ssä. Onko tämä normaalia vai onko vaatimustasoni liian korkealla kun pitää verrokkina vaikka juuri e34:ää.
Eräs asia joka kiinnitti myös huomioni on että kuuluisiko tässä mallissa olla takana sisälokarit? Eli nyt siis tilanne on se että pyöräkoteloissa ei ole kuin muutama pieni muovilappu ja muuten kaikki on peltipintaa jossa massa päällä. Omassa e39:ssä ainakin on pyöräkoteloissa koko kotelon täyttävät yhtenäiset sisälokarit. Tuli mieleen että kuuluisikohan näissä olla myös?? Olen todennut myös että ongelmana on juurikin vain ja ainoastaan takarenkaista kantautuva rengasmelu joka on ainakin minun mittapuulla liian suuri ja häiritsee ajamista.
Auto tulee talven aikana saamaan sisälleen kunnollisen vaimennuksen kyllä (dynamat) mutta jos lähtökohta on tämä niin on vaikea uskoa että sillä saan kaiken kitkettyä edes siedettävälle tasolle.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostKumma juttu. Pyörän laakereista se ei voi olla kiini?¨
Tämä minun yksilöni on ilmeisesti jenkkimalli (japanin tuonti) joten onkohan siinä mahdollisesti sitten jotain eroja nimenomaan äänieristyksessä euro malleihin verrattuna? Kohta on edessä sisustan purku verhoilijalle toimittamista varten niin näkee ainakin mitä takapenkkien alta löytyy ja sinne kunnon vaimennukset tietenkin sitten.
Mitenkäs onko esimerkiksi sinun autossasi EPDM noita erillisiä sisälokareita takana pyöräkoteloissa e39:n tapaan??Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Onko tämä kasipuolikas tuttu täällä topicissa? http://www.nettiauto.com/bmw/850/2907455
Hieman historiasta ja kunnosta kaipailisi tietoutta.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostEipä juuri koska siirryttäessä uudelle asfaltille ääni pienenee huomattavasti...
Tämä minun yksilöni on ilmeisesti jenkkimalli (japanin tuonti) joten onkohan siinä mahdollisesti sitten jotain eroja nimenomaan äänieristyksessä euro malleihin verrattuna? Kohta on edessä sisustan purku verhoilijalle toimittamista varten niin näkee ainakin mitä takapenkkien alta löytyy ja sinne kunnon vaimennukset tietenkin sitten.
Mitenkäs onko esimerkiksi sinun autossasi EPDM noita erillisiä sisälokareita takana pyöräkoteloissa e39:n tapaan??
Olen puremassa autosta vanhoja stereo johdot...Jeezus nyt vasta huomaa miten auto on tehty...kuin tankki.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Postei taida olla...tarkistan vielä.
Olen puremassa autosta vanhoja stereo johdot...Jeezus nyt vasta huomaa miten auto on tehty...kuin tankki..
Comment
-
-
Originally posted by moody View PostJoo mäkin huomasin saman jutun muutama vuosi sitten kun rakentelin noita uusia hifejä tohon omaan peliin. Purin ylimääräisiä kaijutin yms. johtoja pois tommosen kaupan muovikassillisen verran.
? Ei kai sinne tehtaalla ole "turhia" johtoja vedetty?
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Niin mun tapauksessa otin edellisen omistajan joku jvc cd boksin ohjausyksikön johdot, vahvistimen bass boost johto ja rca't irti ja laitoin toisen merkkisen laitteiden johdot paikallaan. Tehtaan johdot sai ihan rauhassa jäädä...Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
Comment