No joo, mutta ei nämä mitään "lappu lattiaan"-vehkeitä ole. Näillä pitää cruisailla Kaivarissa tai Aurajoen rannassa .
Motorsportit on sitten eri vehkeitä - radalle ja lippispäille! Ei herneitä...
No joo kyllä kyllä. Mutta hyvä vääntö alue tuntus tässä 12 pyttysessäkin olevan. Cruisailu vehkeitä tosiaan on kasit.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
sigpic
Jeps elikkä hyvä vaihtoehto tuo 840i. . Mutta sitten 1000m metrille oli eroa kuiteskin se 15km/H. Mutta ei voi tietää kun speedpartyn sivuilla ei lue mitä autoihin on tehty, että jos 850i ei ollu vakio kun 230km/H 1000m. Se on e34 M5 luokkaa. Mutta itse olen ajanut 3.8l M5 ja m3 e36. Niin en osaa sanoa jos lappu lyödään lattiiaan 80km/h vauhista mikä on meininki ämmäläisen kanssa. Aika tasasta luulisin. Paikaltaanhan ne on eri vehkeitä nuo M-vehkeet. :think
Moi,
omaa kasia kävin nyt kesäkuulla Hallissa ulkoiluttamassa seisovalla maililla, tulos 226km/h.
Joensuussa on ainakin mennä vuosina ajettu 1700-1800 matkoilla,
tälle vuodelle sielläkin siirryttiin mailin matkalle, näin jatkossa nopeudet suoraan vertailukelpoisia.
Auto vakio, rajoitin poistettu, sille tosin ei tuolla matkalla ole tarvetta.
Mittarissa lukemat oli vain luokkaa 215-220, takarenkaina 265/40 18.
Pitkät on väitykset näissä, automaatti heitti nelosen vasta noin 200:n vauhdissa.
Ekaa kertaa mukana ollen kommenttina: kaikkea mielenkiintoista oli paikalla ja kaiken kaikkiaan varsin positiivinen kokemus.
omaa kasia kävin nyt kesäkuulla Hallissa ulkoiluttamassa seisovalla maililla, tulos 226km/h.
Joensuussa on ainakin mennä vuosina ajettu 1700-1800 matkoilla,
tälle vuodelle sielläkin siirryttiin mailin matkalle, näin jatkossa nopeudet suoraan vertailukelpoisia.
Auto vakio, rajoitin poistettu, sille tosin ei tuolla matkalla ole tarvetta.
Mittarissa lukemat oli vain luokkaa 215-220, takarenkaina 265/40 18.
Pitkät on väitykset näissä, automaatti heitti nelosen vasta noin 200:n vauhdissa.
Ekaa kertaa mukana ollen kommenttina: kaikkea mielenkiintoista oli paikalla ja kaiken kaikkiaan varsin positiivinen kokemus.
Sori siis joo mulla sattu virhe aivan oikein siis 1700-1800 matkaa ajettu. Onpas hyvä tulos kyllä tullut elikkä n.230km/H aikoihin se 5.0l menee . Ihmettelen kyllä kun e36 3.0l ja e34 M5 vetää samoja noille pätkille mitä vanhoja tuloksia kattelin tossa. Kuiteskin paikaltaanhan nuo ämmäläiset lähtee ihan eri tavalla.. automaatti rajottaaa ja nuo aavikko välitykset näissä kaseissa. Mutta sulla on tosi komee 850i vielä se OIKEA väri . Itsekkin haluisin tuon hopean . Nythän se olisi 3.7 joensuussa speedparty harkinnassa olis käydä itekkin kokeilee mihin se kulkis. Onkos sulla tietoa että jos on rajotin niin pysähtyykö se tuohon 250km/H mittariin? vai?. Entinen omistaja oli 260km/h mittariin ajanut sitte hiljennellyt että liekkö rajotinta vai ei.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
sigpic
Onkos sulla tietoa että jos on rajotin niin pysähtyykö se tuohon 250km/H mittariin? vai?. Entinen omistaja oli 260km/h mittariin ajanut sitte hiljennellyt että liekkö rajotinta vai ei.
Moi,
valitettavasti ei ole tuosta rajottimen toiminnasta tietoa.
Moi,
valitettavasti ei ole tuosta rajottimen toiminnasta tietoa.
-petri-
Omassa E39 540iA:ssa on rajoitin paikallaan ja se kulkee OIKEATA vauhtia 248 km/h ja mittari menee yli 250 reippaasti mutta selvä töksähdys käy silloin kun GPS:ään tulee lukema 248 km/h. Rajoitin laskee nopeutta varmaankin ajotietokoneesta.
Omassa E39 540iA:ssa on rajoitin paikallaan ja se kulkee OIKEATA vauhtia 248 km/h ja mittari menee yli 250 reippaasti mutta selvä töksähdys käy silloin kun GPS:ään tulee lukema 248 km/h. Rajoitin laskee nopeutta varmaankin ajotietokoneesta.
Jep jep niin se varmasti on.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=196920 = Oma kasiviisinollaii
Ex Bmw 318is E30, Ex Bmw 520i E34, Ex Bmw 320i m20b25, Ex Bmw E38 728ia, Ex Bmw E36 316i Compact, Ex 318i e46. Harrasteauto Bmw E31 850i, Käyttöauto Bmw 328i touring e46 shadowline
sigpic
Onko veikauksia mistä voimansiirossa oleva tärinä mahtaisi johtua kun kiihdyttää pienestä vauhdistä? Putkiston vaihdon aikaan tehtiin samalla pientä remonttia mutta turhaan..
Vaihdoin rättinivel ( osa numero 2) saman aikaan ( vaikka näytti ehjältä) ja kun numero 13 ( mikähän sen nimi on suomeksi...vauhdin tasaaja?) oli kuivahko niin vaihdoin senkin ja pienen vuodon vuoksi lukkoperässä niin stefakin vaihdoin.
Mutta ei, sama tärinä jäi olemaan. Siinä sitten meni 600-700€ ihan turhaan plus auto oli melkein kuukauden verran seisonassa ennen kun sain osat...
Kardaani laitettiin ihan samaan asentoon taas takaisin kun alunperin, mutta pitäiskö se tasapainottaa?...tai tuleeko muita asioita mieleen mistä tärinä jouhtuisi?
Onko veikauksia mistä voimansiirossa oleva tärinä mahtaisi johtua kun kiihdyttää pienestä vauhdistä? Putkiston vaihdon aikaan tehtiin samalla pientä remonttia mutta turhaan..
Vaihdoin rättinivel ( osa numero 2) saman aikaan ( vaikka näytti ehjältä) ja kun numero 13 ( mikähän sen nimi on suomeksi...vauhdin tasaaja?) oli kuivahko niin vaihdoin senkin ja pienen vuodon vuoksi lukkoperässä niin stefakin vaihdoin.
Mutta ei, sama tärinä jäi olemaan. Siinä sitten meni 600-700€ ihan turhaan plus auto oli melkein kuukauden verran seisonassa ennen kun sain osat...
Kardaani laitettiin ihan samaan asentoon taas takaisin kun alunperin, mutta pitäiskö se tasapainottaa?...tai tuleeko muita asioita mieleen mistä tärinä jouhtuisi?
Vaihdoin rättinivel ( osa numero 2) saman aikaan ( vaikka näytti ehjältä) ja kun numero 13 ( mikähän sen nimi on suomeksi...vauhdin tasaaja?) oli kuivahko niin vaihdoin senkin ja pienen vuodon vuoksi lukkoperässä niin stefakin vaihdoin.
kyllä numero 13 vaihdettiin myös...tarkistetaan moottorin tukityynyt...ei se ainakaan etumainen ole kun sehän näkis että moottori nousesi hieman ylöspäin kun painaa jarrua samaan aikana kun kytkin nostetaan...
EDIT: Taitaa olla vauhtipyörä syypää, kun se alkoi kolisemaan...
Voisiko joku asiantuntija kertoa M8 prototype:stä. Lueskelin netistä mutta aika vähä sain suomennettua sivuilta, mutta mitä ymmärsin niin herätti kyllä kiinnostuksen :think
Voisiko joku asiantuntija kertoa M8 prototype:stä. Lueskelin netistä mutta aika vähä sain suomennettua sivuilta, mutta mitä ymmärsin niin herätti kyllä kiinnostuksen :think
Muistelisin, että on valmistettu tuo yksi protyyppikappale. Eli et pysty hankkimaan sellaista mistään.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
The M8-Prototype is perhaps the best-kept secret of BMW and for the first time, BMW has unveiled the on-off car in front of journalists at the BMW Museum in Munich.
Comment