Originally posted by BeiSSi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by BeiSSi View PostSiinäpä se ongelma onkin tuon Marteliuksen kanssa kun ei tiedä lopputuloksesta etukäteen ja vaikka tuskin huono olisi missään tapauksessa,
niin jää kuitenkin kalliimmaksi kuin Eisenmann. Milloin tilataan, onko toiveita?
Originally posted by mikae34 View PostMun puolesta vaikka heti. Sinä ilmeisesti olet tässä puuhamiehenä ja me siirrämme rahat sinulle?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
TILANNEPÄIVITYS:Eisenmann
Originally posted by Laku View PostSopii minullekin, jos hinta vain saadaan? Minulta voisi onnistua tavaran nouto mikäli Smiidi on halvin valinta.
Mikä putki Lakulle on tulossa? m70-sport?
Smiidin tarjouksesta riippuen kysyn vielä tehtaalta saako laskun "jaettua" kolmeen osaan, mutta normaalisti toimii kun kaikki maksaa oman osansa samalla viitteellä, mutta varmistan tämän kuitenkin vielä etukäteen ja toki kuljetuksen tingin kolmeen osoitteeseen..
Nyt rupee sitten olemaan kiire ilmoittautua jos joku muukin meidän kolmen lisäksi haluaa päivittää V12/V8 äänentoistoa!!E31 850i
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMielestäni jorilla oli autossaan (BMV-850) Marteliuksen pöntöt. Miten ne nyt räätälöidään, kun niitä on ennenkin tehty. Hinta on aika kova ottaen huomioon, että Eisenmann on halvempi ja varma valinta. Myös jorin auton pönttö oli käsittääkseni rosteria.
Sopii minullekin, jos hinta vain saadaan? Minulta voisi onnistua tavaran nouto mikäli Smiidi on halvin valinta.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostMikä putki Lakulle on tulossa?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Eisenmann tilanne 19.7
Noh, se Smiidin huominen ei koittanut kuin viikon myöhässä ja tarvitsevat VIN-numeron tai rekkarin jotta Tanskan päävarasto saa tarjouksen Eisenmanista aikaiseksi, joten laittakaa Privalla.
Mitenkähän mahtaa käydä Lakun Csi:n putken kanssa kun tehtaan kaveri vastaili-@ sillon aiemmin etteivät tee noita Csi:n putkia enää. Tosin ihmettelen tuota vastausta koska muutkin E31 putket tehdään vasta tilauksesta ja vissiin vaan se rööri on pikkusen reilumpaa putkea ja vaimennin sama?E31 850i
Comment
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostNoh, se Smiidin huominen ei koittanut kuin viikon myöhässä ja tarvitsevat VIN-numeron tai rekkarin jotta Tanskan päävarasto saa tarjouksen Eisenmanista aikaiseksi, joten laittakaa Privalla.
Mitenkähän mahtaa käydä Lakun Csi:n putken kanssa kun tehtaan kaveri vastaili-@ sillon aiemmin etteivät tee noita Csi:n putkia enää. Tosin ihmettelen tuota vastausta koska muutkin E31 putket tehdään vasta tilauksesta ja vissiin vaan se rööri on pikkusen reilumpaa putkea ja vaimennin sama?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMitäköhän tälle asialle kuuluu :think?
Itseäni ei sinänsä nyt paljoa haittaa kun olen asennoitunut siihen että asentelen putkiston talvella ja keväällä tehdään soundcheck.
Kuun vaihteessa meinasin jokatapauksessa pistää auton talvisäilöön ja alotella sit pikkuhiljaa vesipumpun ja venakopantiivisteiden vaihto-operaatiota, ohessa myös tarkoitus kolvailla koriboksiin uudet kondensaattorit.
Katsotaan mitä muuta pikkusta ilmenee kun alkaa purkamaan..ja miten paljon on käytännössä aikaa tehdä remonttia :think
Tuli tuolle tänäkesänä semmoset 4tkm lisää mittariin ja koko kesän keskikulutus maltilliset 18,6 l !!
Onko kukaan tehnyt retrofittausta R134A kylmäaineelle, mitä osia vaati kompuran lisäksi?E31 850i
Comment
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostLaittelin muistutuskyselyä Smiidille..on vissiin jäänyt kesälomilta unholaan tämä meidän Eisenmann asia.
Itseäni ei sinänsä nyt paljoa haittaa kun olen asennoitunut siihen että asentelen putkiston talvella ja keväällä tehdään soundcheck.
Kuun vaihteessa meinasin jokatapauksessa pistää auton talvisäilöön ja alotella sit pikkuhiljaa vesipumpun ja venakopantiivisteiden vaihto-operaatiota, ohessa myös tarkoitus kolvailla koriboksiin uudet kondensaattorit.
Katsotaan mitä muuta pikkusta ilmenee kun alkaa purkamaan..ja miten paljon on käytännössä aikaa tehdä remonttia :think
Tuli tuolle tänäkesänä semmoset 4tkm lisää mittariin ja koko kesän keskikulutus maltilliset 18,6 l !!
Onko kukaan tehnyt retrofittausta R134A kylmäaineelle, mitä osia vaati kompuran lisäksi?. Talvella itsekin aioin asentaa, mutta pitäisi tietää, tuleeko se talveksi, jotta tietää siirtää Csi:n samaan talliin Kasin kanssa (eka kerta olisi).
Miksi koriboxiin uuden kondensaattorit? Laita ohjeita foorumille, jos sellaisia ei jo ole. Aika hurja kulutus sulla, kaupunkiajoa! Mulla yleensä n. 13l/100km.
PK-seudulta löytyi tekijä, jolla oli vielä vanhaa kylmäainetta. Ostaisin saksasta itse tuon retrofit-setin, jos olisi pakko.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMiksi koriboxiin uuden kondensaattorit? Laita ohjeita foorumille, jos sellaisia ei jo ole. Aika hurja kulutus sulla, kaupunkiajoa! Mulla yleensä n. 13l/100km.
PK-seudulta löytyi tekijä, jolla oli vielä vanhaa kylmäainetta. Ostaisin saksasta itse tuon retrofit-setin, jos olisi pakko.
Nuo kondensaattorit on ulkomailla tuomittu syypääksi moneen mystiseen vikaan/häiriöihin ja ovat vaihtokunnossa tämän ikäisissä laitteissa. 11 € maksoi konkat paikallisessa elektroniikkaliikkeessä..
Tuossapa ohjeet:http://www.bimmerforums.com/forum/sh...-Module-Repair
Ei tullut vaihdettua ilmastoinnin kompressorin magneettikytkimen laakeria ajoissa, niin kerkesi tehdä tuhoja kompuran käämiin ja uusi kompura on hyllyssä odottamassa.
Samalla vaihtuu vaan sitten kylmäaine..kuivain, putkien o-renkaat ja pistokkeiden adapterisarja pitäisi riittää tuohon operaatioon..E31 850i
Comment
-
-
Jos E31 kuluttaa akkua tai ikkunat ei toimi tai lukot ei toimi niin GM-konkat vaihtoon.
Suomeksi ohjesigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostJos E31 kuluttaa akkua tai ikkunat ei toimi tai lukot ei toimi niin GM-konkat vaihtoon.
Suomeksi ohjeNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Sitä vissiin, että saadaanko mulle Csi putkisto. Olisiko Smiidi jopa halvempi rahteineen kuin tehdas?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment