BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by PappaST View Post:think En ole saanut aikaseksi vielä itse tutkia, joten osaisko
joku sanoa mistä sais järkevimmin OEM puolat kasiin?
Mitähän ne orkkikset maksas..... omat kyllä toimii, mut oiskohan
nuo viksua uusia ennenku käräyttävät pokseja.
Leave a comment:
-
-
:think En ole saanut aikaseksi vielä itse tutkia, joten osaisko
joku sanoa mistä sais järkevimmin OEM puolat kasiin?
Mitähän ne orkkikset maksas..... omat kyllä toimii, mut oiskohan
nuo viksua uusia ennenku käräyttävät pokseja.
Leave a comment:
-
-
Peilien sähköt
Onko joku kytkenyt tarvike M3-peilien sähköjä ja saanut toimimaan kaikki suunnat? Autosta menisi 9 johtoa kuskin puolella ja 10 johtoa vänkärin puolella peilille, mutta tuossa tarvike peilissä on vain 4 pinninen liitin..
Mittailemalla sain vaakasuunnat toimimaan, mutta noista 9 johdosta mikään ei antanut kipinää pystysuunnan liikkeelle..?
Leave a comment:
-
-
Takalasin verhon iso ratas
Originally posted by PappaST View PostKasin sähköinen takalasin verho....näistähän on ollut jossain puhetta, mutta en löydä nyt tietoa.
Minullakin verho lakkasi toimimasta ja jäi yläasentoon. Varmaankin se tyypillinen hammasratas sileänä :think
Saikos näihin niitä hajoavia hammasrattaita mistään??
Millä verhon saa näppärimmin takaisin alas, kun en ole vielä tutkinut
asiaa?
Kiits.
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostAika samoissa, riippuen saako rahdin 34 eurolla
Smiidin tarjous 1266,66 € kpl + rahdit
Ja tuo aiempi tehtaan tarjous oli vaan kahdelle putkistolle, tuosta Csi haasteesta johtuen, mutta sisälsi rahdit kotia asti!
Onko herroille suuri ongelma jos tilataan nämä joulukuussa, pitäisi tässä syksyllä yksi ilmalämpöpumppu laitattaa, niin saa paremmin taas harrastaa...?
Edit: Miksi Smiidin hintoihin ei sisälly rahti?
Leave a comment:
-
-
Smiidi tarjous
Originally posted by Laku View PostSitä vissiin, että saadaanko mulle Csi putkisto. Olisiko Smiidi jopa halvempi rahteineen kuin tehdas?
Smiidin tarjous 1266,66 € kpl + rahdit
Ja tuo aiempi tehtaan tarjous oli vaan kahdelle putkistolle, tuosta Csi haasteesta johtuen, mutta sisälsi rahdit kotia asti!
Onko herroille suuri ongelma jos tilataan nämä joulukuussa, pitäisi tässä syksyllä yksi ilmalämpöpumppu laitattaa, niin saa paremmin taas harrastaa...?
Leave a comment:
-
-
Sitä vissiin, että saadaanko mulle Csi putkisto. Olisiko Smiidi jopa halvempi rahteineen kuin tehdas?
Leave a comment:
-
-
Niin tilataanko ne Eisenmannit kimppaan vai ei. Minä olin jotenkin jo ymmärtänyt että ne tilattaisiin suoraan tehtaalta... Vai mitä tässä oikein odotellaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Morkai View PostJos E31 kuluttaa akkua tai ikkunat ei toimi tai lukot ei toimi niin GM-konkat vaihtoon.
Suomeksi ohje
Leave a comment:
-
-
Jos E31 kuluttaa akkua tai ikkunat ei toimi tai lukot ei toimi niin GM-konkat vaihtoon.
Suomeksi ohje
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMiksi koriboxiin uuden kondensaattorit? Laita ohjeita foorumille, jos sellaisia ei jo ole. Aika hurja kulutus sulla, kaupunkiajoa! Mulla yleensä n. 13l/100km.
PK-seudulta löytyi tekijä, jolla oli vielä vanhaa kylmäainetta. Ostaisin saksasta itse tuon retrofit-setin, jos olisi pakko.
Nuo kondensaattorit on ulkomailla tuomittu syypääksi moneen mystiseen vikaan/häiriöihin ja ovat vaihtokunnossa tämän ikäisissä laitteissa. 11 € maksoi konkat paikallisessa elektroniikkaliikkeessä..
Tuossapa ohjeet:http://www.bimmerforums.com/forum/sh...-Module-Repair
Ei tullut vaihdettua ilmastoinnin kompressorin magneettikytkimen laakeria ajoissa, niin kerkesi tehdä tuhoja kompuran käämiin ja uusi kompura on hyllyssä odottamassa.
Samalla vaihtuu vaan sitten kylmäaine..kuivain, putkien o-renkaat ja pistokkeiden adapterisarja pitäisi riittää tuohon operaatioon..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BeiSSi View PostLaittelin muistutuskyselyä Smiidille..on vissiin jäänyt kesälomilta unholaan tämä meidän Eisenmann asia.
Itseäni ei sinänsä nyt paljoa haittaa kun olen asennoitunut siihen että asentelen putkiston talvella ja keväällä tehdään soundcheck.
Kuun vaihteessa meinasin jokatapauksessa pistää auton talvisäilöön ja alotella sit pikkuhiljaa vesipumpun ja venakopantiivisteiden vaihto-operaatiota, ohessa myös tarkoitus kolvailla koriboksiin uudet kondensaattorit.
Katsotaan mitä muuta pikkusta ilmenee kun alkaa purkamaan..ja miten paljon on käytännössä aikaa tehdä remonttia :think
Tuli tuolle tänäkesänä semmoset 4tkm lisää mittariin ja koko kesän keskikulutus maltilliset 18,6 l !!
Onko kukaan tehnyt retrofittausta R134A kylmäaineelle, mitä osia vaati kompuran lisäksi?. Talvella itsekin aioin asentaa, mutta pitäisi tietää, tuleeko se talveksi, jotta tietää siirtää Csi:n samaan talliin Kasin kanssa (eka kerta olisi).
Miksi koriboxiin uuden kondensaattorit? Laita ohjeita foorumille, jos sellaisia ei jo ole. Aika hurja kulutus sulla, kaupunkiajoa! Mulla yleensä n. 13l/100km.
PK-seudulta löytyi tekijä, jolla oli vielä vanhaa kylmäainetta. Ostaisin saksasta itse tuon retrofit-setin, jos olisi pakko.
Leave a comment:
-
Leave a comment: