E31 akku / akut (mitat, suositukset)
Collapse
X
-
Kaseissa on näitä virrankulutus ongelmia kyllä vanhemmiten raportoitu maailmalta aikalailla ja se mitä itse olen oppinut on se, että ovat niin saatanan hankalia selvittää. Paljon aikakautensa huipputekniikkaa joka on toteutettu massiivisella määrällä kaapeleita ja komponentteja.
Leave a comment:
-
-
42 hoitaa kattoluukkua ja kuskinovea muistaakseni. Peräti 30A sulake siinä. Jännä juttu, että tuollaisessa olisi virrankulutusta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostKannattaisi varmaan. On tuota tutkinut minua paljon fiksumpikin aikanaan, muttei ole löytynyt ihan heti vikaa.
Vika pitäisi löytää, se on vain kovin työlästä.
Akut kestivät kolme vuotta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomi T View PostKai se auto kannattaisi korjata. :think Ootko mitannut purkuvirran?
Luulinpa tuossa aiemmin että E32:ni kuluttaa virtaa, kun ei oikein kestä seisoa pidempään. Kappas kun laittoi uuden akun paskan tilalle niin eipä enää "kuluttanutkaan".
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMikä sellainen syväpurkauksen kestävä akku on? Csi kuluttaa virtaa eli tyhjenee parissa viikossa. Eikä tuo Kasin 10 vuoden ylläpitolatauskaan ole toiminut. Olen miettinyt vaihtaa taktiikkaa ja ottaa miinus irti ja latailla kerran kuukauteen tai kahteen.
Luulinpa tuossa aiemmin että E32:ni kuluttaa virtaa, kun ei oikein kestä seisoa pidempään. Kappas kun laittoi uuden akun paskan tilalle niin eipä enää "kuluttanutkaan".Last edited by Tomi T; 06-11-2021, 19:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostJos ne kerran seisoo vain vuodesta toiseen niin turha niitä akkuja on kiinni pitää. Vie mennessään iskussa olevan akun jos käyntiin joskus koittaa. Tosin pitkien vuosikausien seisokkien jälkeen on odotettavissa kaikkea muutakin murhetta kuin akut näissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostTulee halvemmaksi ostaa vaikka joka toinen vuosi uusi akku kuin AGM. Sama juttu Optiman osalta.
Jos ne kerran seisoo vain vuodesta toiseen niin turha niitä akkuja on kiinni pitää. Vie mennessään iskussa olevan akun jos käyntiin joskus koittaa. Tosin pitkien vuosikausien seisokkien jälkeen on odotettavissa kaikkea muutakin murhetta kuin akut näissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikae34 View PostAgm akut ovat kestäviä tuollaisissa tarkoituksissa. Muutenkin ovat parempia akkuja. Näitä kannattaa googletella ”syväpurkauksen kestävä akku” jne hakusanoilla. Vanhan liiton optiman akut ovat hemmetin hyviä.
Käytkö sinä säännöllisesti siellä autojesi luona latailemassa vai saattavatko ne olla siellä itsekseen kuukausiakin ? Jonkinlainen ajastettu älylaturi homma voisi olla toimiva..
Kasin luona käyn joka viikko tai päivä, se on kotitallissa. Csi on säilössä muualla ja kävin katsomassa varmaan ekaa kertaa kahteen vuoteen viime viikolla
.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostMikä sellainen syväpurkauksen kestävä akku on? Csi kuluttaa virtaa eli tyhjenee parissa viikossa. Eikä tuo Kasin 10 vuoden ylläpitolatauskaan ole toiminut. Olen miettinyt vaihtaa taktiikkaa ja ottaa miinus irti ja latailla kerran kuukauteen tai kahteen.
Käytkö sinä säännöllisesti siellä autojesi luona latailemassa vai saattavatko ne olla siellä itsekseen kuukausiakin ? Jonkinlainen ajastettu älylaturi homma voisi olla toimiva..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostOlen miettinyt vaihtaa taktiikkaa ja ottaa miinus irti ja latailla kerran kuukauteen tai kahteen.
Leave a comment:
-
Leave a comment: