Kitkoista Continental VikingContact 7 tai Nokian Hakkapelitta R3.
Rexissä takarengas on usein 175/60R19. Sitä kokoa ei saa kitkana joten kannattaa laittaa 155/70R19 ympäri auton.
Kitkoista continental vikingcontact 7 tai nokian hakkapelitta r3.
Rexissä takarengas on usein 175/60r19. Sitä kokoa ei saa kitkana joten kannattaa laittaa 155/70r19 ympäri auton.
i3 ja talvipyörinä "ne vakio-Bridgestonet" eli LM-500 kitkat. Perä irtoaa liukkaalla "moottorijarrutuksessa" turhan herkästi. Korjaantuukohan tämä "ominaisuus" merkittävästi Nokian tai Continentalin kitkoilla? Tiedetään, että kokeilemallahan se selviää mutta kunhan kysyn
i3 ja talvipyörinä "ne vakio-Bridgestonet" eli LM-500 kitkat. Perä irtoaa liukkaalla "moottorijarrutuksessa" turhan herkästi. Korjaantuukohan tämä "ominaisuus" merkittävästi Nokian tai Continentalin kitkoilla? Tiedetään, että kokeilemallahan se selviää mutta kunhan kysyn
Kyllä. Ne Blizzakit on keski-Euroopan kitkat. Ei niillä mitään tee kunnon talvikeleissä.
i3 ja talvipyörinä "ne vakio-Bridgestonet" eli LM-500 kitkat. Perä irtoaa liukkaalla "moottorijarrutuksessa" turhan herkästi. Korjaantuukohan tämä "ominaisuus" merkittävästi Nokian tai Continentalin kitkoilla? Tiedetään, että kokeilemallahan se selviää mutta kunhan kysyn
Nokian R3 tuntuu pitävän regenissä hyvin ja edes peilijäällä ei irtoa. Tämä pistäis epäilemään, että softastakin voisi olla kiinni (tai sitten rexissä on sopivasti enempi painoa). Joku väitti, että perän irtoilua on päivitetty 94ah malleista alkaen, mahtaako pitää paikkaansa?
Bridgestonen eurokitkoilla en havainnut 60ah ja 94ah rexien välillä eroja käytöksessä. (täysin sama rengas-sarja alla) liukkaathan nuo eurokitkat oli kyllä. Nyt tuli hankittua tilalle conti viking contaktit. Vaikuttaa ainakin ihan tuoreeltaan melkoisen pehmeiltä, että märällä asfaltillakin luistonesto rauhoittaa auton kiihtyvyyttä, tämä ominaisuus on kyllä paikallaan liukkailla pinnoilla, tekee käytöksestä rauhallista. Pitoa on kyllä ihan asiallisesti talvioloissa.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Mulla Rexissä Nankang ICE-1, puolikuntoisena ja jo 3 vuotta vanhat. Itse yllätynyt niiden pidosta kun luulin että niillä ei tee mitään. Löytyykö muilta valmistajilta 19” 175 takarengas mitä rexi vaatii ? Ei itselle ole ainakaan tullut vastaan kun olen etsinyt. R3 ei ainakaan saa 175.
Käyttis:BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual" Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Mulla Rexissä Nankang ICE-1, puolikuntoisena ja jo 3 vuotta vanhat. Itse yllätynyt niiden pidosta kun luulin että niillä ei tee mitään. Löytyykö muilta valmistajilta 19” 175 takarengas mitä rexi vaatii ? Ei itselle ole ainakaan tullut vastaan kun olen etsinyt. R3 ei ainakaan saa 175.
Ei rexi vaadi taakse 175 talveksi. 155 ympäriinsä toimii hienosti. Contin Viking7 parhaat, Nokian R3 hyvänä kakkosena ja sitten muut.
Juu oli tiedossa, että Bridgestonet on keski-euroopan kitkat, joskin kategoriassaan kai parhaasta päästä. Oli miten oli, nyt meni tilaukseen Continental VikingContact 7 -kierros 155/70R19.
Muuten pirun hyvä talviauto, mutta tuo perän irtoaminen liukkaalla jäällä ei saa pisteitä ainakaan naisväeltä
Muuten pirun hyvä talviauto, mutta tuo perän irtoaminen liukkaalla jäällä ei saa pisteitä ainakaan naisväeltä
Taitaa olla ominaisuus, tytär kävi tämmöisen koeajamassa ja sanoi myös että drifting meininkiä. Johtuisiko jotenkin etu/taka painojakaumasta ?
Lähtee kuulemma vielä aika yllättäen tuo perä irti ja paikoissa joissa ei luulisi lähtevän.
Kysyin jo valmiiksi tarjousta Nokia & Continental, ja jokerina sain Michelin Alpin 6 myös, kun tulevassa I3s:ssä juurikin nuo Blizzakit alla. Hinnat renkaille töineen 740-750 euroa Contin ollessa halvin, mitkä ajattelin hankkia, jos nuo Bridgestonet osoittautuvat niin huonoiksi kuin arvelen.
Muuten pirun hyvä talviauto, mutta tuo perän irtoaminen liukkaalla jäällä ei saa pisteitä ainakaan naisväeltä
Onneksi kaasupolkimessa on muitakin asentoja kuin off, tämä asiahan nyt on i3:ssa kesäajossakin mielestäni kokolailla yhtä paljon läsnä kuin talvella (ei toki vedä perää sivulle, mutta jouhevaa ajamista jos hakee).
Kyllä ihan polttomoottorinen automaattivaihteinenkin takavetoinen auto osaa riittävän pahalla kelillä uusilla pohjolan kitkoilla tehdä takapään hakemista.
BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05 ex. 53*BMW
Comment