Tässä langassa näyttäs olevan viimeisimmät keskustelut i3 suhteen.
Mitäs hybridi/sähköautoiluun perehtyneiden foorumilaisten kristallipallot kertoo i3 hintojen kehittymisestä seuraavien 1-3 vuoden aikana?
Kun tekniikka kehittyy ja joka vuosi ekoauto-markkinat täydentyy uusilla malleilla niin alkaako i3 akkutekniikka olemaan jo "vanha"?
Ja kuinka railakkaasti se tulee näkymään hintakehityksessä?
Jos nyt ostaisi vaikka n. 20k€ hintaisen 94ah+REX i3 niin löytääkö itsensä parin vuoden päästä tilanteesta jossa omistaa auton josta on hankalaa päästä eroon (tekemättä rutkasti persnettoa) "epäkiinnostavan" ja "vanhan" tekniikan vuoksi?
Heitän ilmaan vain kysymyksiä joihin olisi mielenkiintoista kuulla tavallisia kansalaisia paremmin perehtyneiden autoilijoiden mielipiteitä.
Mitäs hybridi/sähköautoiluun perehtyneiden foorumilaisten kristallipallot kertoo i3 hintojen kehittymisestä seuraavien 1-3 vuoden aikana?
Kun tekniikka kehittyy ja joka vuosi ekoauto-markkinat täydentyy uusilla malleilla niin alkaako i3 akkutekniikka olemaan jo "vanha"?
Ja kuinka railakkaasti se tulee näkymään hintakehityksessä?
Jos nyt ostaisi vaikka n. 20k€ hintaisen 94ah+REX i3 niin löytääkö itsensä parin vuoden päästä tilanteesta jossa omistaa auton josta on hankalaa päästä eroon (tekemättä rutkasti persnettoa) "epäkiinnostavan" ja "vanhan" tekniikan vuoksi?
Heitän ilmaan vain kysymyksiä joihin olisi mielenkiintoista kuulla tavallisia kansalaisia paremmin perehtyneiden autoilijoiden mielipiteitä.
Comment