memebuy23buy

X5 e53 yleistä keskustelua.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Larppe
    replied
    Vikakoodit

    Mitä nämä vikakoodit mahtaa tarkoittaa p3005 ja p0401?

    Leave a comment:


  • Homer
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Mitä siellä mahdolliset vikakoodit kertoo? Vanhemmissahan sisätutka hajoaa ja aiheuttaa turhia hälyjä.
    Ens viikolla varmaankin saan vikakoodeja luettua.
    Originally posted by Jarger View Post
    Kuulostaapa rasittavalta. Kuulostais joltain boksiongelmalta omaan korvaan, mutta en ole noiden hälyjen kanssa pelannut.

    Saako hälyttimen otettua väliaikaisesti pois käytöstä poistamalla sulaketta tms?
    Oon käyttäny pelkkää avainta oviean lukitukseen tähän asti ettei hälytin mene päälle.
    Originally posted by e46touring View Post
    EI ole erilistä sulaketta GM modulilla hälylle.
    irrota konepellin kytkimen pistoke oikealta tulipellin edestä.
    Oudot hälytin laukeamiset yleensä johtuu viallisesta konepellin kytkimestä.
    Tästä kaveri mulle vinkkaskin että se vois olla. Toisesta autosta otin takakontin piuhan irti kun kovalla tuulella alko hälytin huutaa.

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Ja tuplalukituksella tippuu sisätutka ja kallistusanturi pois pelistä.

    Leave a comment:


  • e46touring
    replied
    häly konepellin kytkin?

    Originally posted by Homer View Post
    Nää on kyllä välillä aika mystisiä autoja,ostaessa ei palanut sisävalot,ei toiminut kaukosäädin ja jotain muita pieniä juttuja.Kahdesti veti akun tyhjäks,annoin vara-akulla konehuoneesta kaapeleilla virtaa. Rätki pahasti,sit alko sisävalot ja kaukosäädin toimimaan. Mutta itse pointtiin,hälytin aiheuttaa minulle ja naapureille huutamalla mielipahaa.Mieluusti käyttäis kaukosäädintä mut hälytin alkanu 3-4 kertaa huutaa syyttä. Koitin kattoo tulostamastani paperista sulakkeita,mut ajonesto tais olla immobilaiser.Mut oisko tolle hälyttimelle oma sulake että kaukosäädin silti vois toimia?
    EI ole erilistä sulaketta GM modulilla hälylle.
    irrota konepellin kytkimen pistoke oikealta tulipellin edestä.
    Oudot hälytin laukeamiset yleensä johtuu viallisesta konepellin kytkimestä.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Kuulostaapa rasittavalta. Kuulostais joltain boksiongelmalta omaan korvaan, mutta en ole noiden hälyjen kanssa pelannut.

    Saako hälyttimen otettua väliaikaisesti pois käytöstä poistamalla sulaketta tms?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Mitä siellä mahdolliset vikakoodit kertoo? Vanhemmissahan sisätutka hajoaa ja aiheuttaa turhia hälyjä.

    Leave a comment:


  • Homer
    replied
    Nää on kyllä välillä aika mystisiä autoja,ostaessa ei palanut sisävalot,ei toiminut kaukosäädin ja jotain muita pieniä juttuja.Kahdesti veti akun tyhjäks,annoin vara-akulla konehuoneesta kaapeleilla virtaa. Rätki pahasti,sit alko sisävalot ja kaukosäädin toimimaan. Mutta itse pointtiin,hälytin aiheuttaa minulle ja naapureille huutamalla mielipahaa.Mieluusti käyttäis kaukosäädintä mut hälytin alkanu 3-4 kertaa huutaa syyttä. Koitin kattoo tulostamastani paperista sulakkeita,mut ajonesto tais olla immobilaiser.Mut oisko tolle hälyttimelle oma sulake että kaukosäädin silti vois toimia?

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Jos se ns. kuulostaa laiskalta, voi syynä olla akku jännitteineen, testaisin sen varmaan ekaksi. Voiko startista mennä ns. puolet pimeäksi? Sanokaapa sähkömiehet :think

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Toisellakin uudehkolla ja varmasti toimivalla isolla akulla kokeiltu. Edelleen todella laiska käynnistyvyys sigun vessalla. Sen huomasin että äsken en vahingossa odottanut hehkuja vaan käynnistin heti, pyöri hehkujen kanssa samaan aikaan iloisesti. Kun odottaa hehkut normaalisti, laiskasti pyörii.
    Uudet hehkut löytyy jo mutta olikos tässä aiheellista tai mahdollista tai syytä vaihtaa myös hehkujen ohjainboksi/rele, tms?
    Hankalasti kirjoitettu mutta jotain muuta vaihtoon kuin pelkät hehkutulpat?

    Epäilen että jokin hehkutuksessa kyykkää jännitteitä. Ehkä. :think
    Erään m57:n muistan missä oli starttaus laiskan oloinen, tuli startin vaihdolla kuntoon.
    Ei ihan sun auton oireisiin tosin sovi. Hehkutulppien kanssa näihin kannattaa se rele vaihtaa jokatapauksessa.
    Mulla sama jumppa edessä, mutta näin lauhana talvena pärjäillyt, kun webastoa huudattanut.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Toisellakin uudehkolla ja varmasti toimivalla isolla akulla kokeiltu. Edelleen todella laiska käynnistyvyys sigun vessalla. Sen huomasin että äsken en vahingossa odottanut hehkuja vaan käynnistin heti, pyöri hehkujen kanssa samaan aikaan iloisesti. Kun odottaa hehkut normaalisti, laiskasti pyörii.
    Uudet hehkut löytyy jo mutta olikos tässä aiheellista tai mahdollista tai syytä vaihtaa myös hehkujen ohjainboksi/rele, tms?
    Hankalasti kirjoitettu mutta jotain muuta vaihtoon kuin pelkät hehkutulpat?

    Epäilen että jokin hehkutuksessa kyykkää jännitteitä. Ehkä. :think

    Leave a comment:


  • MPV
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    En jaksa penkkiä vaihtaa mutta melko kuumaksi menee kun polttaa nahkaan reijän.
    Mulla taas rupesi polttamaan penkin lämppärien sulaketta. Mikä lie sitä nyt riivaa. Sulakkeen vaihtamalla toimii hetken. Sitten saattaa polttaa sulakkeen, vaikka ei edes käytä lämppäreitä... tai olisko vaimo sitten käyttänyt.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    E83 aikoinaan hakiessa toinen penkinlämmitin ei toiminut ja kuskin toimi.
    Olin siinä pois ajelellessa että "oho toimiihan tää"
    No jossain vaiheessa se piti kyllä laittaa pois päältä kun alkoi nahkatakki lämmittää liiikaa ja kärykin haisi, vähän seljässä nipisti myös.
    Pari johtoa taisin irrotella. Sinnekin on tullut hommattua eri penkit ja kokonainen nahkasisusta, on vaan laittamatta kun on nuo tilat aika rajalliset ja oma E53 lojuu osina.

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    En jaksa penkkiä vaihtaa mutta melko kuumaksi menee kun polttaa nahkaan reijän.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Sama tapahtunut täällä E83 penkeille, kangas-moiset. En oo tiennyt että voi sattua kohdalle näissäkin, omat E53 penkit toimineet moitteetta ja nahat kans. Hommailin tilalle samanlaiset sportit, ja sama väritystkin, uudemmasta. Ikävä kyllä jotain remonttia ne vaatii. Omat ajettu 418tkm ja oon ne muutamaan kertaan käsitellyt. Tuntuu sitten kummasta vaihtaa samaa nahkaa olevat uudemmasta joissa on kulumaa. Liekkö paljon enemmän istuttu vai enemmän kilsoja, mutta kuntoa ei kyllä voi verratakaan.
    En tiedä mitä sille reunaosalle sitten niissä tekisi, alkaako nahkamaalailemaan vai purkaako ja käyttääkö verhoilijalla, just sama väritys, eli musta keskellä ja vähän harmaahkompi nahka sivussa ja ovipahveissa.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Sama tapahtunut täällä E83 penkeille, kangas-moiset. En oo tiennyt että voi sattua kohdalle näissäkin, omat E53 penkit toimineet moitteetta ja nahat kans. Hommailin tilalle samanlaiset sportit, ja sama väritystkin, uudemmasta. Ikävä kyllä jotain remonttia ne vaatii. Omat ajettu 418tkm ja oon ne muutamaan kertaan käsitellyt. Tuntuu sitten kummasta vaihtaa samaa nahkaa olevat uudemmasta joissa on kulumaa. Liekkö paljon enemmän istuttu vai enemmän kilsoja, mutta kuntoa ei kyllä voi verratakaan.
    En tiedä mitä sille reunaosalle sitten niissä tekisi, alkaako nahkamaalailemaan vai purkaako ja käyttääkö verhoilijalla.

    Leave a comment:

Working...
X