Mulla on oma ollut todella vähän liikenteessä. Yhden tai kaksi mekanismia oon uusinut, tarkemmin ei muista Joskus kattelin että lukon liikkuva lukko-osa vähän kanittais, tää oli joku talvi 5 vuotta sitten. Kai se sitten helpotti tai jotain. Mutta suosiolla pistelisin noille paikkeille uutta laatuosaa, varsinkin jos alkaa usko loppumaan kun väkertää "turhaan"
Ei oo ihan nollabudjettiauto tai mikään Toyota, joka vaan pelaa ja pelaa.
Eikö nuo korvata yleensä vanhemman mallin valurautaisilla?
Joo siis valurautainen itselläni. Oli ehkä turha vaihto itselläni kun siellä oli jo valurautainen, joka vuoti... Mutta vaan siksi että edellinen remontoija oli jättäny takapäästä vaikeimmat mutterit löysälle/pois kokonaan.
Pakosarja vuotaa. E53 3.0d, eli ilmeisesti M57N tyyppivikaa... Uusi alkuperäinen BMW autopartsilla 500 euroa. Aerolla halvin tarvike 75 euroa. Onko noista tarvikkeista kokemuksia?
Ebayn maxspeedingrods on nyt mennyt usiamman vuoden jo ongelmitta. Maksoiko 60-70€ väliin juurikin. Ehjä alkuperäinen m57 pakosarjakin tallista löytyy jos ongelmia ilmenee.
Pakosarja vuotaa. E53 3.0d, eli ilmeisesti M57N tyyppivikaa... Uusi alkuperäinen BMW autopartsilla 500 euroa. Aerolla halvin tarvike 75 euroa. Onko noista tarvikkeista kokemuksia?
Edellä puhuttiin päätermarista. Onko sigun kulkineessa useampi termari?
Menisi vaihtoon samalla kaikki mitä kannattaa vaihtaa samalla.
Pre-facelift M57:ssa ei ole EGR-jäähdytintä, eikä siten myöskään EGR-termaria. Laatikkoöljyille on lämmönvaihdin ja sille oma termari paisarin pohjassa, mutta tämän vikaantuminen varsin epätodennäköistä.
Interaktiivisuus tulee sitten ihkalta käskynä joten se jää toiminaan?
Kuten alkuperäinen weban kauko-ohjauksen jänniteohjaus: Jännite weban 1-pinniin. Weba lähettää K-väylällä IHKA:lle tiedon aktivointitoiveesta ja IHKA lähettää väylällä weballe käynnistyskäskyn. Eli se varsinainen aktivointi toimii aina väyläohjauksella. Ilman toimivaa K-väylää ja IHKAa pelkkä jännitekäsky ei auta.
Originaali kauko-ohjauskin toimii jännitteellä. Kurkkaa, onko Weban 6-pinnisessä liittimessä 1-pinnissä valk./vihr. johto. Jos tuo johto on valmiina, niin sen toinen pää löytyy kontista vararengaspoteron takareunasta alkuperäisen vastaanottimen lokaatiosta. Siihen voi sitten laittaa minkä tahansa jännitteen antavan ohjauksen.
Interaktiivisuus tulee sitten ihkalta käskynä joten se jää toiminaan?
Kaverin on tarkotus asentaa e53seen jälkiasennus radio alkuperäisen 2din navin tilalle. Mites tämän asennuksen jälkeen ohjataan orkkis webastoa? Saako orkkis webastoon lisättyä jälkiasennus käynnistimen vai onko se täysin väyläohjattu?
Originaali kauko-ohjauskin toimii jännitteellä. Kurkkaa, onko Weban 6-pinnisessä liittimessä 1-pinnissä valk./vihr. johto. Jos tuo johto on valmiina, niin sen toinen pää löytyy kontista vararengaspoteron takareunasta alkuperäisen vastaanottimen lokaatiosta. Siihen voi sitten laittaa minkä tahansa jännitteen antavan ohjauksen.
Kaverin on tarkotus asentaa e53seen jälkiasennus radio alkuperäisen 2din navin tilalle. Mites tämän asennuksen jälkeen ohjataan orkkis webastoa? Saako orkkis webastoon lisättyä jälkiasennus käynnistimen vai onko se täysin väyläohjattu?
Leave a comment: