Announcement

Collapse
No announcement yet.

X6 yleistä keskustelua

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1989
    • Vantaa

    #31
    Originally posted by edemcustom View Post
    Mulla oli aikoinaan kuvan mukainen keski istuin tilattu ebaysta jonka asensin 4 paikkaseen x6 2vuotta kerkisi olemaan eikä katsastuksessa kukaan mitään asiasta huomauttanut..:think
    Taas alkaisi olla auton etsintä ajankohtaista, jostain kumman syystä

    Meikäläisen hakukriteereillä (valkoinen x6 40d m-sport mustat comfortit yms) (ja lompakolla) vaihtoehdot 5-paikkaisena alkaa olemaan taas koko saksassa alle 2 käden sormissa, mutta jos jättää 5:nen paikan pois, triplaantuu määrä helposti.

    Kuinka hyvin tuo extraistuin sinne loppujen lopuksi sopi, tuossa videossa näyttää ainakin menevän vähän erikorkeudelle:think

    Meilläkin sen viidennen paikan kuljetustarve on todella satunnaista, tuo voisi olla jopa varteen otettava idea:think:think:think
    Last edited by *PexU*; 23-02-2018, 14:47.
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

    E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

    Comment

    • -Tapi
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 3118
      • Välisuomi

      #32
      Edelleen X6 kummittelee takaraivossa. Nelipaikkaisena ehdottomasti tosin Bemarien epämukavat alustat huonoilla teilla hiljaisissa vauhdeissa eivät oikein loista ja onkin käynyt mielessä että onko E71:sta saanut ilmajousilla sekä edessä että takana?

      EDIT: Itse itselleni vastaten: Realoem ei tuntenut lotolla kokeiltuna jotakin E71 vuosimallia etupään ilmapusseilla joten sellaista ei liene olleen valikoimissa. Range Rover, joka oli aika identtinen X5:n kanssa, omasi ilmajouset edessä ja takana ja matkustusmukavuuskin oli sen mukainen. Oletin että hilppeet olisi löytynyt bemaristakin.
      Last edited by -Tapi; 23-02-2018, 21:18.
      ---

      Comment

      • *PexU*
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 1989
        • Vantaa

        #33
        Noniin, nyt taisi löytyä "uhri", joku on rastinut (kuulemma ison saksalaisen mainostston pomo) varusteitakin aika riuskalla kädellä

        Sisusta mulle/meille se ainoa oikea, eli musta, ulkoväri taitaa tämäkin taittaa hiukan siniseen:think
        Mutta indiaudio ja pianoblackin listat

        Sitten vaan odottelmaan

        Type FH01
        Model X6 Xdrive40d
        Market Europe
        Development Code E71
        Chassis Sports Activity Coupe
        Steering left
        Doors 5
        Engine N57S
        Displacement 3.00 l
        Power 225 kW
        Drivetrain All Wheel-Drive
        Transmission automatic
        Color Black Sapphire Metallic - 475
        Upholstery Leder Nevada Perf./schwarz - LVSW
        Production Plant Spartanburg
        Production Date 2011-12-18

        521 Rain Sensor
        522 Xenon Light
        548 Speedometer With Kilometer Reading
        851 Language Version German
        XE7 Ind.interieur T.piano Finish, Black
        1CB Co2 Content
        2SH Alloy Wheels Star Spoke 258/mt
        2VA Adaptive Drive
        217 Active Steering
        220 Self-leveling Suspension
        230 Eu Specific Additional Equipment
        248 Steering Wheel Heating
        3AH Rear View Camera With Top View
        302 Alarm System
        316 Automatic Tailgate Operation
        319 Integrated Universal Remote Control
        320 Model Designation, Deletion
        322 Comfort Access System
        323 Soft Close Automatic System For Doors
        328 Aluminium Running Board
        330 Sportpaket
        386 Roof Rail
        4M5 Ind. Instrument Finished In Leather
        4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control
        4UK 5 Seats
        4UP Adaptive Fixing System
        403 Glas Roof, Electric
        417 Roller Sunblind, Rear Side Windows
        423 Floor Mats, Velour
        428 Warning Triangle
        430 Interior And Exterior Mirror Packa
        431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
        441 Smokers Package
        451 Active Seat For Driver
        453 Active Seat Ventilation, Front
        456 Comfort Seats, Electric. Adjustable
        464 Skibag
        488 Lumbar Support Driver/front Passenger
        493 Storage Compartment Package
        494 Seat Heating F Driver/front Passenger
        496 Seat Heating For Rear Seats
        5AC Autom. High-beam Headlights Control
        5AD Lane Deviation Warning
        5DA Passenger Airbag Deactivate
        5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct.
        5DK Side View Camera
        502 Headlight Washer System
        508 Park Distance Control (pdc)
        524 Adaptive Headlights
        536 Auxiliary Heating
        563 Lights Package
        575 Additional 12v Power Socket
        6AA Bmw Teleservices
        6AB Control Teleservices
        6FF Dvd System For Rear-seat Occupants
        6FL Usb-/audio Interface
        6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph
        6NR Apps Apps
        6VC Control Combox
        601 Tv Function
        609 Navigation System Professional
        610 Head Up Display
        612 Bmw Assist
        614 Internet Preparation
        615 Extended Bmw Online Information
        616 Bmw Online
        620 Voice Input System
        633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.
        654 Dab Tuner
        698 Area-code 2
        7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth
        752 Individual Audio System
        760 Individual High-gloss Satin Chrome
        761 Individual Sun Protection Glazing
        775 Individual Roof-lining Anthracite
        8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months
        8SC Country Spec. Release Of Teleservice
        8TH Speed Limit Info
        8TN Daytime Driving Lights Selectable B
        801 Germany Version
        877 Deletion Cross-over Operation
        879 German / On-board Documentation
        925 Shipping Protection Package
        Steuerung Individual
        Hinweisschild BMW Individual

        0XE7 BMW Individual Interieurleisten Pianolack schwarz
        Last edited by *PexU*; 06-03-2018, 06:29.
        AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

        E61 530xd M-Sport Touring -07
        Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
        Duunissa: F11 520d x-drive -17

        Comment

        • *PexU*
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 1989
          • Vantaa

          #34
          Tässähän taitaakin olla enkelit vielä H8 polttimolla, tulikos LCI vasta -13:think
          Täytyy tilailla sitten LUX:in enkelipolttimot, ne taitavat olla ainoat oikeasti kunnolliset :think
          AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

          E61 530xd M-Sport Touring -07
          Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
          Duunissa: F11 520d x-drive -17

          Comment

          • Pacer
            Newbiemmer
            • Jul 2018
            • 17
            • Nummela

            #35
            X6 mielessä, mitä katsoa

            Aikeissa siirtyä BMW maailmaan ensi kertaa ja X6 40d koneella. Vuosimalli osuu 2010-2012 osastolle. Alle satku ajettuna.

            Oikestaan kiinnostaisi tietää tarkemmin, onko jossain välissä N57:ssa päivitetty jakopään osIa, kuten N47:ssa 3/2011? Vai onko N57 osat jo 2010 tullessaan eri, kuin alun N47? Onko tuo N57 kiristimen hajoaminen niin akuutti, kuin alun N47:ssa? Millä kilsoilla?

            Toiseksi, riittääkö vikakoodiluku peruslukijalla vai täytyykö olla merkkikohtainen laite/softa? Mikä?

            Mitäs tosta sitten kaupoilla katsoo? Koneen lämmöt ajon jälkeen (termarit)? Hyvä tyhjäkäynti, ei tukossa vielä? Jakolaatilon nypytys? Kylmäkäynnistys- ja käyntiäänet (kiristäjä)? Muuta BMW/X6 spesifistä?

            Kiittäen!

            Comment

            • HTK12
              BTCF Member
              • Jul 2011
              • 10946
              • Joensuu

              #36
              Originally posted by Pacer View Post
              Aikeissa siirtyä BMW maailmaan ensi kertaa ja X6 40d koneella. Vuosimalli osuu 2010-2012 osastolle. Alle satku ajettuna.

              Oikestaan kiinnostaisi tietää tarkemmin, onko jossain välissä N57:ssa päivitetty jakopään osIa, kuten N47:ssa 3/2011? Vai onko N57 osat jo 2010 tullessaan eri, kuin alun N47? Onko tuo N57 kiristimen hajoaminen niin akuutti, kuin alun N47:ssa? Millä kilsoilla?

              Toiseksi, riittääkö vikakoodiluku peruslukijalla vai täytyykö olla merkkikohtainen laite/softa? Mikä?

              Mitäs tosta sitten kaupoilla katsoo? Koneen lämmöt ajon jälkeen (termarit)? Hyvä tyhjäkäynti, ei tukossa vielä? Jakolaatilon nypytys? Kylmäkäynnistys- ja käyntiäänet (kiristäjä)? Muuta BMW/X6 spesifistä?

              Kiittäen!
              Vikakoodienlukuun kannattaa olla ihan BMW:lle tarkoitettu softa. Aloittelevalle ISTA on hyvä kun tunnistaa auton automaattisesti ja lukee kaikilta moduuleilta vikakoodit. ISTA on myös käytössä merkkihuollossa, joten toimii ja näyttää kaiken tarpeellisen. Ilman koodienlukemista en itse enää ostaisi tuon ikäistä autoa.
              e39 540iA E85

              Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
              Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
              Retrofit ym. koodaukset (BMW)
              Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
              INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
              Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

              Comment

              • Tyko
                Bimmer Rookie
                • Aug 2010
                • 74
                • Lieto

                #37
                Millaisia kokemuksia E71 X6:n omistajilla on kabiinin sisätiloista perheautona? Meillä on perheessä kaksi parivuotiasta poikaa, jotka kulkee vielä turvaistuimissa selkä menosuuntaan. Nykyisessä vaimon autossa alkaa jätkien jalkatila tulemaan ahtaaksi jos vähänkään haluaa ajaa autoa normaalissa ajoasennossa. Jep, kokeilemallahan se selviää kun siirtää turvaistuimet mahdolliseen koeajoautoon mutta mielelläni kuulisin jos jollain olisi tästä omakohtaista kokemusta.
                Last edited by Tyko; 12-09-2018, 15:40.
                Cayenne S E-Hybrid -15

                Comment

                • Tyko
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2010
                  • 74
                  • Lieto

                  #38
                  Testilenkki E71:llä käyty ja olisihan se meidän tarpeisiin riittävän tilava. Varusteet oli ok eikä löytynyt isompaa sanomista autosta muutenkaan. Tykkäsin. Enää tarttis kun kaivaa taskusta välirahaa... Mutta mietitään nyt rauhassa tämän viikonlopun yli. https://www.vaunula.com/fi/vaihtoaut...bmw-x6-xvk-479
                  Cayenne S E-Hybrid -15

                  Comment

                  • hoikkas
                    BTCF Member
                    • Oct 2005
                    • 1579
                    • TURKU

                    #39
                    No hyvä, että selvisi tuo lasten tilajuttu koeajolla. Minulla oli hetki sitten myös X5, joka isompi takatiloiltaan, lähinnä pääntila tuntui olevan selkeimmin huomattavissa. Muutoin cabiini suht samaa luokkaa. Takaluukku sitten X6:ssa ihan vitun epäkäytännöllinen kun vertailussa on X5. Mutta mä sen miinuspuolen hyväksyn, kun muuten pidän X6 paljon enemmän. Se on niin sporttinen ajettavuudeltaan verraten X5:een. Kun laittaa sport moden päälle, niin huomaan selvästi kuinka alusta jäykistyy ja ohjaus muuttuu raskaammiksi ja on enemmän tuntoa siinä ohjauksessa. Muutoinkin pidän enemmän miltä se näyttää kuin X5. Makujuttuja sellaiset tietty.

                    Ei muuta kuin onnea autokauppaan
                    BMW i4M50

                    Comment

                    • Tyko
                      Bimmer Rookie
                      • Aug 2010
                      • 74
                      • Lieto

                      #40
                      No nyt seisoo E71 pihassa ja samalla tuli monen Audin jälkeen hankittua elämäni ensimmäinen BMW. Ensimmäisten kilometrien jälkeen tosi jees fiilis. Tykkään isosti auton ulkonäöstä ja ajotuntuma on erittäin urheiluautomainen.
                      Cayenne S E-Hybrid -15

                      Comment

                      • hoikkas
                        BTCF Member
                        • Oct 2005
                        • 1579
                        • TURKU

                        #41
                        Onnittelut X6 bemmistä! Tää on kuin huoratalon 50v Madame, jotkut ei koskisi tikullaan, mutta toiset kuolaa perään ja on niin näyttävä, että kaikki muijat on kateellisia. Tää X6 on vähän samaa luokkaa ulkonäön puolesta

                        Mut kuten kirjoitit, 100% samaa mieltä! Turun isossa miitissä tuli kurvailtua ja helvetin hiljaa kaikki ajaa mutkat! Olisin voinut vedellä huoletta niissä, adaptiivinen settti alla ja sport napilla jämäköityy vielä ja ohjaus jäykistyy myös. Ilo on ajaa sporttisesti! Mutta tehoa tällainen kaipaa sen useamman satasen. Vaikka ihan normaaliliikenteessä ja maantiellä pääsee ohi ilman suurempia tykytyksiä.

                        Et laittaisi jotain kuvaa sun autosta. Ei näitä ole täällä forkassa paljoakaan ole. Itse mukaan lukien en ole autoani esitelly, vaikka muista sen tehnyt. Kyllä sen joku kerta toki laitan showroomiin.

                        Oliko sulla 4 vai 5 paikkainen?


                        Originally posted by Tyko View Post
                        No nyt seisoo E71 pihassa ja samalla tuli monen Audin jälkeen hankittua elämäni ensimmäinen BMW. Ensimmäisten kilometrien jälkeen tosi jees fiilis. Tykkään isosti auton ulkonäöstä ja ajotuntuma on erittäin urheiluautomainen.
                        BMW i4M50

                        Comment

                        • Tyko
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2010
                          • 74
                          • Lieto

                          #42
                          Kiitokset. Olen myös huomannut, että E71 on melko ristiriitaisia tunteita herättävä kapistus. Eräs tuttava totesi X6:sta ennen kuin tämän hankin, että auto on hänen mielestään järkyttävän näköinen möhkö.

                          En ole vielä julkaisukelpoisia kuvia autosta ottanut mutta jahka niitä saan räpsittyä niin voisin pistää pari tuonne jokapojan showroomiin.

                          Kun tämän yksilön nettiautosta bongasin ja kävin koeajolla niin olin oitis myyty. Ajetut kilometrit ja hinta oli suht. kohdallaan ja varusteetkin oli itselle varsin mieluisat; mm. sport-paketti, taittuva/sähköinen vetokoukku, perutuskamera + top view, musta (ainoa oikea) väri, comfort nahat, navi isolla näytöllä, 22" kesäpyörät ja aktiiviohjaus (en tiedä onko vakiona?), "paremmat hifit" - ei kuitenkaan H/K, B&O tms. soi kuitenkin ihan riittävästi ja paremmin kuin edellisessä Audissa.

                          Tämä on neljä paikkainen. Tästä en ole nopealla katsonnalla löytänyt mitään erillistä sport-asetusta, onkohan sekin lisävaruste?
                          Last edited by Tyko; 26-09-2018, 14:04.
                          Cayenne S E-Hybrid -15

                          Comment

                          • MajorDrake
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 7551
                            • Jyväshyvä

                            #43
                            Originally posted by Tyko View Post
                            aktiiviohjaus (en tiedä onko vakiona?), "paremmat hifit" - ei kuitenkaan H/K, B&O tms. Tästä en ole nopealla katsonnalla löytänyt mitään erillistä sport-asetusta, onkohan sekin lisävaruste?
                            Aktiiviohjaus on lisävaruste, hifejä on vuosimallista riippuen, ilman mitään pakettia, Hifi (+ eriliinen vahvari ja paremmat kajarit), L7 (+ lisää kajareita, surround ja tehokkaampi vahvari) ja Individual Audio (parhaat elementit ja vahvari).

                            Sport nappi tulee adaptive driven mukana ja löytyy vaihdekepin juuresta.
                            M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                            Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                            Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                            Comment

                            • Muromies
                              Newbiemmer
                              • Aug 2018
                              • 17
                              • Varkaus

                              #44
                              Onnea uudesta X6:sta! Meillä sama homma, että sellainen tuli vahingossa hommattua (50i -09) . Alunperin piti käydä katsomassa A4 Allroadia, mutta keskellä hallia näkyi jotain suurta ja mahtavaa ja siitä se ajatus sitten lähti. 2kk auton ostosta ja ensiviikolla sen pitäisi saapua pihaan. Ei vaan malta odottaa..
                              Autoon tehty massiivinen 18ke kone remontti ja nyt uusiittiin laatikko Recron toimesta.
                              Varsinkin itseäni myös kiinnostaa tuo adaptiivinen alusta. Kehuttu aika paljon.

                              Comment

                              • jee39
                                Bimmer Rookie
                                • Mar 2003
                                • 114
                                • Pori

                                #45
                                Minulla kanssa kovassa harkinassa/kuumessa X6
                                Miten on, onko X5 ja X6 samalla alustalla? Mietin vaan kun joku mainitsi urhelullisemman ajofiiliksen🤪
                                Nyt alla F01 730D, vähän kaipaan sporttisempaa menoa.
                                Ulkonäkö tosiaan jakaa mielipiteitä, toisten mielesta sikaruma ja toiset vaan kuolaa😀
                                ex.535D M-sport, 123d M-sport -11

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎