Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 (E53) ostamassa

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Convertible
    replied
    Paljonko noissa on "dieselvero" nykyään? Mulla on tuossa X3ssa 400 €uroa.

Edit: tarkalleen 481,8€ ja 229,2€= 711€

Ps. E53 OEM 18" vanteet saksankitkoilla myynnissä..
    Last edited by Convertible; 17-02-2013, 14:32.

Leave a comment:

• Kiko750
    replied
    Mun ajolla M54B30 hörppää maantiellä about 11-12 ja tässä sekapyörityksessä 14-15 (ajotietokone säädetty kohdilleen). Tyhjän kun täyttää piripintaan, niin 150Egua vaihtaa omistajaa.

Dieseli on järkivaihtoehto jos ei ole jotain perversioita vain bensavehkeitä kohtaan...

Originally posted by Milko75 View Post
    Joo, kiitos vastauksesta. Tosin tässä nyt pari iltaa laskeskellut ja keskikulutuksia tiiraillut, niin ei dieselkään pois suljettu vaihtoehto enää ole

Leave a comment:

• Milko75
    replied
    Originally posted by Kiko750 View Post
    On näissä myös GM lootia käytetty. Esim mun 04/04:ssa M54B30:ssa on GM aski. Hyvinhän tuo on pelannu.

Tota hankkiessa oli myös kasikoneet kiikarissa mutta 4.6 tai mieluiten 4.8. Jotenkin jäi 4.4:sta hitun vikaherkempi vaikutelma. Ei siis omaperäistä kokemusta noista 8-koneista. 3-litrasella pärjää mutta ei tuo malmikasa sillä mihinkään hyökkää. Ja sitten jos polkee minkä pääsee, niin huikkaa ottaa tankista kulkuun nähden aika tanakasti.
    Joo, kiitos vastauksesta. Tosin tässä nyt pari iltaa laskeskellut ja keskikulutuksia tiiraillut, niin ei dieselkään pois suljettu vaihtoehto enää ole

Leave a comment:

• Kiko750
    replied
    On näissä myös GM lootia käytetty. Esim mun 04/04:ssa M54B30:ssa on GM aski. Hyvinhän tuo on pelannu.

Tota hankkiessa oli myös kasikoneet kiikarissa mutta 4.6 tai mieluiten 4.8. Jotenkin jäi 4.4:sta hitun vikaherkempi vaikutelma. Ei siis omaperäistä kokemusta noista 8-koneista. 3-litrasella pärjää mutta ei tuo malmikasa sillä mihinkään hyökkää. Ja sitten jos polkee minkä pääsee, niin huikkaa ottaa tankista kulkuun nähden aika tanakasti.

Originally posted by Milko75 View Post
    Seuraava kysymys; onko kaikissa facelift X5:ssa ZF:n loota?

Olis yksi kiikarissa M54B30 koneella (valmistettu 10/04), mutta laatikon sarjanumero sekä varaosanumero viittaa GM:n tuotteeseen? Myös RealOEM tulkitsee asian GM vaihteistoon.

Eli alanko suosiolla katselemaan 4.4 koneella olevia, bensa pittää olla, tulee kakkosautoksi

Leave a comment:

• Milko75
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ainakin Pre-LCI:ssä kulutus on liki sama 3.0 ja 4.4...
    No näinpä ja CO2 päästöt aikalailla samat.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎