Mulla oli siis ennen -08 E61 535d, m-sportti alustalla, joka (alustakin) oli siis oikeasti hyvä!
Olen varmaan ajanut noilla erilaisilla sporttialustoilla 4-500tkm, joten jäykkä (ei liian jäykkä) alusta on kyllä selkeesti mun juttu!
Täällä aikani juurikin tätä threadia luettuani oli selvää että äxään tulee sekö aktiiviohjaus ja adaptive drive, ja vaikka en ihan täysillä olekaan selvillä että mitä kaikkea tuo adaptive drive tekee, niin ainakin se tekee sen että iso ja aika korkea auto ei juurikaan kallistele ja niiaile/nyökkäile missään, ja sporttimodella se vähäinenkin katoaa täysin.
Eikä nämä vehkeet rämise ajossa, vaikutelma on varmaan ainakin 1000krt laadukkaampi kun E53, jossa mm oven kiinni paiskaaminen kuulostaa melkein samalle kun W353 Warressa.
Soft-Close on myös mukava, ja oli myös selvä että sekin varuste "seuraa" tähän autoon edellisestä.
Jos unohtaa sen että istuu "vähän muiden yläpuolella", ja joutuu nousemaan eikä tippumaan autoon sisälle, niin ei paljoa e61sta eroa. Fiilis on hieno, itse tykkään istua hiukan korkemmalla, tilaa on sivuttaissuunnassa huomattavasti enemmän kun e61 ja varsinkin takapenkki on huomasti väljempi kun e61:n vastaava. Helmikuussa syntyvä uusi perheenjäsen olikin yksi (se perusteltavissa oleva) syy tämän ostoon. 3.0sd kone liikuttaa jo vakiona ihan mukavasti tätä malmikasaa, mutta tottahan toki käydää vähän nappaamassa lisää jerkkua tähänkin, edellisessä oli 380/800nm, ja kun sama kone, niin miksi niitä ei saisi sitten tähänkin
Varusteita pyrin löytämään tähän vähintään entisen verran, ja onhan niitä tähän saksan herr dr. raksinutkin yli 60te:lla
Ja kyllä mahtuu rattaat konttiin, hyvinkin, (joutuu toki hiukan nostamaan) ja jää tilaa, paitsi jos sattuu olemaan esim neloset
Olen varmaan ajanut noilla erilaisilla sporttialustoilla 4-500tkm, joten jäykkä (ei liian jäykkä) alusta on kyllä selkeesti mun juttu!
Täällä aikani juurikin tätä threadia luettuani oli selvää että äxään tulee sekö aktiiviohjaus ja adaptive drive, ja vaikka en ihan täysillä olekaan selvillä että mitä kaikkea tuo adaptive drive tekee, niin ainakin se tekee sen että iso ja aika korkea auto ei juurikaan kallistele ja niiaile/nyökkäile missään, ja sporttimodella se vähäinenkin katoaa täysin.
Eikä nämä vehkeet rämise ajossa, vaikutelma on varmaan ainakin 1000krt laadukkaampi kun E53, jossa mm oven kiinni paiskaaminen kuulostaa melkein samalle kun W353 Warressa.
Soft-Close on myös mukava, ja oli myös selvä että sekin varuste "seuraa" tähän autoon edellisestä.
Jos unohtaa sen että istuu "vähän muiden yläpuolella", ja joutuu nousemaan eikä tippumaan autoon sisälle, niin ei paljoa e61sta eroa. Fiilis on hieno, itse tykkään istua hiukan korkemmalla, tilaa on sivuttaissuunnassa huomattavasti enemmän kun e61 ja varsinkin takapenkki on huomasti väljempi kun e61:n vastaava. Helmikuussa syntyvä uusi perheenjäsen olikin yksi (se perusteltavissa oleva) syy tämän ostoon. 3.0sd kone liikuttaa jo vakiona ihan mukavasti tätä malmikasaa, mutta tottahan toki käydää vähän nappaamassa lisää jerkkua tähänkin, edellisessä oli 380/800nm, ja kun sama kone, niin miksi niitä ei saisi sitten tähänkin
Varusteita pyrin löytämään tähän vähintään entisen verran, ja onhan niitä tähän saksan herr dr. raksinutkin yli 60te:lla
Ja kyllä mahtuu rattaat konttiin, hyvinkin, (joutuu toki hiukan nostamaan) ja jää tilaa, paitsi jos sattuu olemaan esim neloset
Originally posted by Jani_88
View Post
Comment