Pahoittelen kuvan huonoa laatua, parempaakaan ei ole:
Juu ne on nuita kiina kumeja elikkä Goodridet SV308 , kuitenkin ollut monessa autossa jo vastaavia kumeja eikä niissä ole ollut mitään tällaista kun ajaa päivittäin työmatkaa 120 km ei viitti mitään misukkoja kuluttaa .
On kyllä ollut Nangangejakin ja ne on kyllä aika pyöreällä reunalla verrattuna näihin että voi kumissakin olla vikaa vetelyyn, alusta sarjan aattelin laittaa vasta myöhemmin sekä kulmat katsoa kuitenkin talvikumeilla meni kuin juna oli kyllä 15 tuumaset . Pitää koittaa orginaalin 16 kumeja onko niihin eroa jos parempi niin tilaa ne 205/40 eteen vaikka sitten Nangangit ja ottaa vanteesta vöhä pois että tulee lisää et,tä.
Laitoin tuon 215/35 nangang ja ihme ei yhtään vetele vielä vähemmän kuin orginaali 16 renkailla , ainut kun laitoin taakse myös 215/35 niin aika pieneltä näyttää mutta olkoon kun saan k-sportin kiinni niin tippuu vähä.
Vastaan sitten itselleni. Menee näköjään jopa 215/45r17 8.5` et20. Kävin äskön kokeilemassa.
Riippuu toki alustan mataluudesta. 8,5:lla tulee jopa 225/45 mieto veny, joten kapeammilla kumit paljon vanteen reunaa sisempänä. Tarkoititko pysyykö vanne myös kaaren sisäpuolella vaiko vain kumi?
turhan kova et. Kovassa sisäänjoustossa on pellit taatusti solmussa.
Itsellä mittatilattuna r18 et35 jolla 225/40ZR18" kumi päällä. Ja jo niitä varten sai ottaa sisälokarista siivut pois ennenkuin laitoin camberia.
Sanoisin että 8,5" leveelle etuvanteelle 37-38et ois paras mahdollinen, se on lähellä tolppaa jo sitten tietenkin.
Vanne tulee ehkä 1,5cm lokarin ulkopuolelle ja 215 rengaskuvio ehkä 1mm lokarin sisäpuolella..
e: ja kw coilit. melko matala.
e2: ainaki tuntuu pernassa, ettei nois oo sisäänjoustoo "lainkaan"
Nämä zetat on kuitenkin yksiä bemarin hauskimmista autoista taitella mutkateillä. Kuitenkin oikean kokoistakin vannetta jolla näyttää mielettömän hyvältä on tarjolla, niin ei kannata pilata autosta kaaria vääränlaisilla pylpyröillä.
Roadsterissa aika kehno vääntökäykkyys korissa, coupessa 2,7x kovempi vääntöjäykkyys. Tämä taas tarkoittaa sitä että roadsterissa kandeis ajella aika pehmeällä setupilla niin että jousitus tekee jouston eikä koko auto.
Eikös niitä coileja pysty säätää yhtään keveämmälle?
Mahtuukohan 10.5x18 et25 vanne 255/35 renkailla taakse coupessa?
Muistelisin, että Remotionilla oli aika kaaren tasalla 10x18 et32. Toi tulis siitä vielä 13.4mm ulospäin:think
Mahtuukohan 10.5x18 et25 vanne 255/35 renkailla taakse coupessa?
Muistelisin, että Remotionilla oli aika kaaren tasalla 10x18 et32. Toi tulis siitä vielä 13.4mm ulospäin:think
Mullahan oli ne Snizut 10,5x17 et 13 takana. Tosin kumina 235/40, jotta kulutuspinta pysyi sisällä.. näkisin et hyvinkin mahtuu varsinkin jos rengasta pienennät 245/35 tms. Tokihan yksi variaabeli on madalluksen määrä :think
mahtuukohan tämmöiset valssit pyörimään alle 17x8.5 et20 17x10et15 vanteet olis bbs rs replicat ja 17" siksi kun sen kokoiset uudet gummipyörät 235/40 ja 245/40 olis nurkissa odottamassa käyttöä.mulla on vähän noi et hommat hakusessa ja autohan on koriltaan 2.8 roadster.
Ensimmäinen kysymys on, kuinka paljon madallettu vaiko vakio? Vakiossa pyörii noinkin, madalletussa pitää pienentää kumeja tyyliin 215/40 eteen ja taakse noi 235/40 tai ehkä jopa 245/35.
mahtuukohan tämmöiset valssit pyörimään alle 17x8.5 et20 17x10et15 vanteet olis bbs rs replicat ja 17" siksi kun sen kokoiset uudet gummipyörät 235/40 ja 245/40 olis nurkissa odottamassa käyttöä.mulla on vähän noi et hommat hakusessa ja autohan on koriltaan 2.8 roadster.
Itellä raapii edessä jo et35 8,5" vanne, joskin 18" mutta vain 225 kumilla. Ei raavi kun laittaa prikoilla camberia. uudet vanteet (jotka just suomessa) otinkin ET37 eteen. 2mm vaan eroa mut antaa pientä säätövaraa camberin suhteen.
215 luulis että sul menis kivasti eteen varsinki jos teet prikalla ihan vähän camberia kanssa. toi 245 mahtuu kyllä riippuen siitä paljonko haluaa kaarien näyttävän rullatuilta. madallus ei ole takana ongelma koska se lisää takana aina camberiakin identtisesti siihen miten se geometria eläisi sisään joustossa anyway., edessä se pitää tehdä keinotekoisesti.
Comment