Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hieno Z8 Nettiautossa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaTR
    Bimmer Rookie
    • Dec 2012
    • 38
    • Turku

    Hieno Z8 Nettiautossa

    Todella hieno Z8 myytävänä nettiautossa. Hinta 129 000 ja ajettu vain 28 000 km. Kukakohan on raskinnut laittaa tämän auton kiertoon?





    F30 320iA business
  • biglimited
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1519
    • Turku

    #2
    Deutchland uber alles!

    Comment

    • biglimited
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 1519
      • Turku

      #3
      Hangossa bongattu prätkäreissulla viime kesänä. Toisen kerran Suomessa olen nähnyt Z8:in Concours Elegancessa kakskerrassa.
      Todella harvinainen keräilyauto
      Deutchland uber alles!

      Comment

      • cojama
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1420
        • www.e30m3.fi

        #4
        Bemarin parhaimmistoa, hyvän näköinen katto alhaalla sekä ylhäällä, kovalla katolla aina vain paranee.

        Olin siinä uskossa, että valmistusmäärä olisi huomattavasti pienempi, alta tuhannen, mutta yli 5000kpl joista todennäköisesti ainakin 95% tallella. Ei minun mielestäni kovin harvinainen.

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #5
          Originally posted by cojama View Post
          Bemarin parhaimmistoa, hyvän näköinen katto alhaalla sekä ylhäällä, kovalla katolla aina vain paranee.

          Olin siinä uskossa, että valmistusmäärä olisi huomattavasti pienempi, alta tuhannen, mutta yli 5000kpl joista todennäköisesti ainakin 95% tallella. Ei minun mielestäni kovin harvinainen.
          Ihan tusina peli jos vertaa E28 M5 RHD, jonka joku purki ja myi osina tällä foorumilla Valmistettu 187kpl...

          Comment

          • biglimited
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2006
            • 1519
            • Turku

            #6
            Originally posted by cojama View Post
            Olin siinä uskossa, että valmistusmäärä olisi huomattavasti pienempi, alta tuhannen, mutta yli 5000kpl joista todennäköisesti ainakin 95% tallella. Ei minun mielestäni kovin harvinainen.
            Yllättävä määrä tosiaan... Mut todella harvinainen täällä Suomessa kuitenkin Valmistusmäärältään menee liki Z3 M coupea. Riippuu näkökulmasta, mutta eihän 5000kpl valmistusmäärä mikään suuri ole, tusina nyt ei ainakaan.
            Deutchland uber alles!

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              #7
              Kaikesta huolimatta ihan posketon hinta moisesta vessasta :think
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • biglimited
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2006
                • 1519
                • Turku

                #8
                Originally posted by bemu2000 View Post
                Kaikesta huolimatta ihan posketon hinta moisesta vessasta :think
                Kallis on, eivätkä ole edes Saksassa tajunneet hinnan olevan liian korkea..?
                Deutchland uber alles!

                Comment

                • Haju69
                  Administrator
                  • Nov 2005
                  • 16295
                  • Leppävirta

                  #9
                  No ei ole tullut edes perehdyttyä kyseiseen malliin mutta on minun mielestäni käsittämätön hinta, minun mielestäni kun auto on vielä rumakin.
                  LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 Talvehtimassa
                  E36 Hellrot 328i M-Sport ´96 Talvehtimassa
                  B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Talviliukuri

                  Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                  Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                  Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                  Comment

                  • jokes911
                    Bimmer Fanatic
                    • May 2008
                    • 875
                    • Espoo

                    #10
                    Minä olen sitä mieltä että kori on niitä hienoimpia Bemareita joita linjan päästä on tullut ulos Tuo kori ja M5 pata pellin alla...

                    Hinta tosin on hirveä ja näimpä itse asiassa parisen viikkoa sitten vielä toisen tälläsen, mutta Espoon Laakkosen pihassa. Oli punaisella nahkasisustalla varustettu. Vanteet ei noissa kummassakaan oikein nappaa joten ne menis kyllä itsellä vaihtoon aika nopeasti.
                    Attached Files
                    2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
                    2022 X3 Charged Edition Msport
                    1999 Honda CBR 900 SC33
                    2009 Husqvarna SMR 510
                    2017 KTM EXCF 350

                    Comment

                    • Homer
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2005
                      • 3653
                      • Springfield-Jyväskylä

                      #11
                      Originally posted by jokes911 View Post
                      Vanteet ei noissa kummassakaan oikein nappaa joten ne menis kyllä itsellä vaihtoon aika nopeasti.
                      Ja itse taivuttaisin tuon kilven puskurin muotoihin,vaikka nyt vähän laitonta oiskin.Rumahan tuota on suorassa pitää. Onko tuo hinta posketon ulkomailla myynnissä oleviinkin?

                      Comment

                      • biglimited
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2006
                        • 1519
                        • Turku

                        #12
                        Originally posted by Homer View Post
                        Ja itse taivuttaisin tuon kilven puskurin muotoihin,vaikka nyt vähän laitonta oiskin.Rumahan tuota on suorassa pitää. Onko tuo hinta posketon ulkomailla myynnissä oleviinkin?
                        Eipä juuri näytä mobilesta saavan montaa alle satkun, puhumattakaan noin vähän ajetusta...
                        Deutchland uber alles!

                        Comment

                        • nullzwei
                          BTCF Member
                          • Oct 2002
                          • 11057
                          • ?

                          #13
                          Z8. Myytiin Suomessa uutena tasan kolme (3) kappaletta.

                          Individualised Z8 book in the same colour as the interior leather of the car, with VIN- nr, photo of the purchased vehicle, right after it was build, in a special box with separate Z8-badge, identical to the one between the upper back of the seats.

                          In this book, which is from BMW, it states on page 45 that spare parts will be available for at least the next 50 years. Delivery of the book took place via mail several weeks after the delivery of the model car.

                          Missähän tuollaista kirjaa pääsisi lukemaan...
                          http://www.z8-club.de/cms/content/das-auto

                          http://www.z8-club.de/cms/sites/defa...8%207-2011.pdf

                          Asiaan. Ei tuo hinta kovin paha ole. Toki monen harrastajan kuten minunkin täysin ulottumattomissa mutta kuitenkin... Ei paha.
                          Last edited by nullzwei; 30-12-2012, 10:14.

                          Comment

                          • schwarze
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2004
                            • 2017
                            • Kangasala

                            #14
                            Originally posted by jokes911 View Post
                            Minä olen sitä mieltä että kori on niitä hienoimpia Bemareita joita linjan päästä on tullut ulos
                            Täysin samaa mieltä, hyvin onnistunut muotokieli. Tuon kun veisi ledimodaukseen Hyvinkäälle, auton hinta voisi modauksen tiimellyksessä tippua jo meikäläisenkin ulottuville
                            Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu
                            Jetzt: E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau, E30 Hartge H//27 replica, E21 320/6 -82 entisöitymässä 95%, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                            Comment

                            • veku
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2005
                              • 6317
                              • P-Pohjanmaa

                              #15
                              Mulle tuo ei istu sitten oikeen mistään kulmasta,tulee vanha corvette mieleen..tai no miksei tuo kuitenkin kelpais
                              Mikäs tuon suoritusarvot\tehot oikeen on,nettiauton ilmossa kun oli -> 400 hp\ 280nm 0-100 6.9 sek :think
                              F11 M550D
                              E39 M5
                              F26 3.0 Da M-Sport
                              E61 535D M-Sport

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎