Z8. Vuodessa lohkesi lähtöhinnasta (yli miljoona) 40%. Muistaakseni tämän hopeisen haki ostaja -Herttoniemen Laakkoselta-... ...kävellen. Seuraavana vuonna olisi saanut 600 autostaan. Hyvin pitää BMW hinnan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hieno Z8 Nettiautossa
Collapse
X
-
Originally posted by BMW View PostMä en oo ikinä oppinut ymmärtämään miksei Z8:sissa oo lukkoperää.
Ehkä automaailman hienoin hanuri kyllä Z8:sissa. :think
Ehkä siksi, että auto ei ole suunniteltu teineille kuminpolttoon, tai driftailuun, tai edes radalle. :think
Comment
-
-
hinnoista
Mielenkiintoisia nuo historialliset hintatiedot. Erikoismallien kohdalla puhutaan omakotitalojen hintaluokista ...
Osaisisikohan joku valaista mitä ovat 90-luvun lopulla maksaneet Z3 mallit, esimerkiksi 2.8 - koneinen ja 3.2 M-koneinen ?
Ilmeisesti kovin montaa M-versiota ei ole Suomeen uutena myyty vaan niistäkin suurin osa on jälkituontia.
Hyvää Joulua !
T: JuhaVThe older I get the faster I was.
Comment
-
-
Niin. Voihan tuo Z8 tuntua kalliilta jos ei ole tottunut rahaa käsittelemään.
Mielestäni hinta on varsin linjassaan, jos verrataan saksan markkinoille. Kyseessähän ei todellakaan ole mikään kauppakassi, ei urheiluauto tai mikään brassailulaite.
Kyseessä todellakin on keräilyauto. Ruotsiin 1.5v sitten kun olin matkalla autolla ja satamassa pamahti samaan laivaan tuleva Z8 brittien kilvissä, oli siinä ilmeissä pitelemistä. Ja autokannella melkein viereen sattui. Joutui kuvailemaan autoa useasti.
Z8 on auto, joka ei ole se maailman hienoin ja kaunein. Se on arvostettu, ajaton ja keräiliän ymmärtämä auto, joka ei sovi perus suomalaiselle toppahousulle jonka mielestä 2l 6-moottori on aivan sopiva voimanlähde autoon, onhan siinä hienot äänet.
Jos pelimerkkejä olisi taskussa tuon verran, olisi valinta vaikea. Onko se tallissa oleva auto jolla ajetaan pari kertaa kesässä sateettomana päivänä Aston Martin DBS, Z8 vaiko Testarossa.
Autojen keräilijät jotka ymmärtävät näiden helmien päälle, ymmärtävät myös sen että kun tällainen aarre saatetaan sinne kotitalliin, ei sen arvo laske. Auto tulee kiertämään tämän jälkeen keräiliältä toiselle, mikäli se tarvitsee hävittää. Ja ketkä autoja keräileevät, ei tarvitse ykkös tonnien perään itkeä.
Yleisin tällaisessa keräilijätapauksissa kalusto vaihtuu päikseen. Z8 varmasti vaihtuisi asian tuntevan keräilijän kesken hienokuntoiseen Avions Voisiniin samantien. Ainut vaan, että Avions Voisinit ovat monien mielestä maailman rumimpia autoja, mutta hintalaput voivat liikkua helposti 700 000$ tietämissä.
Ps. Se, mitä tuo on maksanut laakkoselle.. Hah. Halpa.
Veikkaus.fi, toivon joululahjaa
///Pumppu Pojat Racing Team
Metaline sport #40
Comment
-
-
Varusteitten hinnat
Vähän OffTopiccia mutta luin jotain -93 tuulilasia ja siinä oli e32 740:sen aut.ilm 59000markkaa ja samalla hinnalla oisi saanut 2,5 samaraa siihen aikaan. Kipeitä hintoja mut onneks tuli nää eurot ni kaikki on paljon halvempaa...Nyt: 740iA -99
ex:740iA -94 E38
ex: 730i -90 E32
ex: 728i -83 E23
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by cojama View Post
Comment
-
-
Joo kyllähän nousukkaat ostelee fefeja, lamboja jopa porkkeja. Tyylitajuinen laittaa Z8:n.
vrt. olikos niitä niinkin vähän kun yksi tyylitajuinen Suomessa joka tajusi hankkia kasinohuumassa uuden M635CSi:n.. ja erottua harmaasta porkke- ja fefe-nousukas-takatukka-massastaE24 - M88/3 N/A
E85 - M54 Supercharged
G26 - M50 Supercharged
IG:kamamikko
Comment
-
-
Originally posted by bimmerE34 View PostNiin. Voihan tuo Z8 tuntua kalliilta jos ei ole tottunut rahaa käsittelemään.
Mielestäni hinta on varsin linjassaan, jos verrataan saksan markkinoille. Kyseessähän ei todellakaan ole mikään kauppakassi, ei urheiluauto tai mikään brassailulaite.
Kyseessä todellakin on keräilyauto. Ruotsiin 1.5v sitten kun olin matkalla autolla ja satamassa pamahti samaan laivaan tuleva Z8 brittien kilvissä, oli siinä ilmeissä pitelemistä. Ja autokannella melkein viereen sattui. Joutui kuvailemaan autoa useasti.
Z8 on auto, joka ei ole se maailman hienoin ja kaunein. Se on arvostettu, ajaton ja keräiliän ymmärtämä auto, joka ei sovi perus suomalaiselle toppahousulle jonka mielestä 2l 6-moottori on aivan sopiva voimanlähde autoon, onhan siinä hienot äänet.
Jos pelimerkkejä olisi taskussa tuon verran, olisi valinta vaikea. Onko se tallissa oleva auto jolla ajetaan pari kertaa kesässä sateettomana päivänä Aston Martin DBS, Z8 vaiko Testarossa.
Autojen keräilijät jotka ymmärtävät näiden helmien päälle, ymmärtävät myös sen että kun tällainen aarre saatetaan sinne kotitalliin, ei sen arvo laske. Auto tulee kiertämään tämän jälkeen keräiliältä toiselle, mikäli se tarvitsee hävittää. Ja ketkä autoja keräileevät, ei tarvitse ykkös tonnien perään itkeä.
Yleisin tällaisessa keräilijätapauksissa kalusto vaihtuu päikseen. Z8 varmasti vaihtuisi asian tuntevan keräilijän kesken hienokuntoiseen Avions Voisiniin samantien. Ainut vaan, että Avions Voisinit ovat monien mielestä maailman rumimpia autoja, mutta hintalaput voivat liikkua helposti 700 000$ tietämissä.
Ps. Se, mitä tuo on maksanut laakkoselle.. Hah. Halpa.
Veikkaus.fi, toivon joululahjaa
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostEhkä siksi, että auto ei ole suunniteltu teineille kuminpolttoon, tai driftailuun, tai edes radalle. :thinkLast edited by BMW; 23-12-2012, 23:20.
Comment
-
Comment