Kauneus on tietysti katsojan silmässä, mutta mielestäni todellä hieno ja persoonallisen näköinen.
Kauneus autossa tulee siitä kun tietää mitä se pitää sisällään. Noiden autojen ainoa vika on se, että suurin osa taitaa olla ilman lukkoperää edelleen.
Alle vaan tyylikkäät ja laadukkaat merkki vanteet niin aivan järjettömän hieno laite! Tuo on kyllä hieno ja todella ajaton korimalli! Tuollaisen voi ajaa huoletta 10 vuoden päästäkin tallista ulos ja varmasti näyttää vieläkin todella tyylikkäältä ja ajattomalta. Mistä bmw uudesta korimallista voi sanoa samaa?
Tässäpä vaikka yksi esimerkki G Powerin yksilöstä. Vanteet tosin ei omaan makuun, mutta ehkä antaa vähän osviittaa miltä tuollainen zeta voi näyttää hieman päivitetyillä valsseilla!
Jos tuo hinta olisi yhtään inhimillisempi, niin sitten ymmärtäisin miksi porukka saattaa autoa haluta, mutta tuohon hintaan mielestäni täysin yliarvostettu Bemari. Jos itse laittaisin autoon yli 100 k€, niin kyllä se olisi suoraan joku kunnon urheiluauto.
Todennäköisesti tuokin peli menee jonkun varakkaan autotallin, joka ei sillä ikinä aja. Menettää auto vähän merkityksensä siinä kohtaa.
Ei oikein iske kyllä minuukaan tuo nettiauton auto mutta sitten taas tuo musta on ihan siisti. Jos tuon verran olisi paalua mitä laittaa "urheiluautoon" niin kyllä se taitaa olla ihan muu kuin bemari.
Joku Z8:ssa on kun aina vaan jää sitä tuijottaa. Jotain negatiivista jos pitää sanoa niin tuo mittaristo keskellä on ehkä ainut asia mikä vois olla toisin.
Aikanaan kyn tämä julkaistiin niin pääsin istuskelemaan sisälle ja se on kyllä mieleen jäänyt!
Jos en väärin muista niin Alpinan versio Z8:sta oli ensimmäinen tehottomampi alpina vs. alkuperäinen ja eikös se myös ollut väkisin automaatti lukottomalla perällä?
Kyllähän tuo Z8 kaikessa ajattomuudessaan on ulkomuodoltaan yksi upeimpia bemareita vrt. esim. Z3 joka nykyään näyttää lähinnä Miatalta..
Jokunen vuosi sitten tuli koeajettua tuommoinen ja ajoltaan on sanotaanko nyt sitten sivistyneempi kuin esim. Z3/4. Voimaa aivan riittävästi että voi pitää "urheiluautona". Toki mikään järisyttvä raketti se ei ole, mutta ei ole tarkoituskaan. Laatuvaikutelma aivan eri planeetalta vrt. Z3 roadster.
Vaikea olisi päättää M1 vai Z8, M1:sellä ei voisi ajaa sitäkään vähää mitä zetalla...
Comment