Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i:stä tehoja irti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mukko
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 5965
    • Uleåborg

    #16
    ..........
    Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:05.
    -- Official member of BTCF-Sauna Team --

    Save the World, Fuck The Fuel Economy
    Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

    Comment

    • biimer327
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1928
      • Eastside

      #17
      Joo 2,7:ks muutettu jälkeenpäin.Parempi varmaa se yksilökohtainen lastu kuin vastaavan tilavuuksisen lastu.
      "Suck my dick!"
      -Ron Jeremy

      Comment

      • 327 2*t+ic
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2004
        • 209

        #18
        Ostakaa ohjelmoitava ruisku niin ei tarvi ilmamäärämittareiden ja lastujen kanssa taistella. Itse ostin pari vuotta sitten DTA P8PRON tuntui ostohetkellä kalliilta, mutta nyt auto TOIMII ja on helppo muokata ennakkoa/seosta jos tulee moottoriin muutoksia ja niitä tuntuu tulevan joka talvi!!

        Comment

        • Bullitt
          BTCF Member
          • Jul 2002
          • 2786
          • Turku

          #19
          Se läppämallin ilmamäärämittari on kyllä perseestä. Siitä pitäis päästä kokonaan eroon. Joku joskus yritti ilmamassamittarin sovittamista, mutta ei taida ihan niin vaan onnistua.

          Säädettävää ruiskua olen itsekin ajatellut. Se on hieno peli ja voi unohtaa tollaset ilmapuntarit kokonaan.


          Comment

          • f1zz
            GTi:stä tuttu
            • Sep 2003
            • 1469
            • Veikkola

            #20
            mä vedin vanhan imusarjan poikki suuttimien takaa, ja hitsautin laipat,
            siihen tuli 200mm pitkät "imutorvet" eli ns läppärungot ilman läppiä ja päähän painekotelo 3mm alumiinista. sen päähän voi pultata vaikka 120mm läpän .
            ilmaa tulee. torviin tulee vielä lisäsuuttimen paikat.
            tämä laitos on tehty turbolle mutta toimii vaparissakin mutta tuskin tulee kovaa vääntöä.

            laitan kuvia kunhan saan..

            Comment

            • biimer327
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2003
              • 1928
              • Eastside

              #21
              Kyllä ohjelmoitavan ostaisin tietenkin mieluummin,mutta sekin on vain likviditeetti kysymys.Paljos toi DTA maksaa?Kait siinäkin on sytkän säädöt itessään?
              "Suck my dick!"
              -Ron Jeremy

              Comment

              • biimer327
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1928
                • Eastside

                #22
                Originally posted by f1zz
                mä vedin vanhan imusarjan poikki suuttimien takaa, ja hitsautin laipat,
                siihen tuli 200mm pitkät "imutorvet" eli ns läppärungot ilman läppiä ja päähän painekotelo 3mm alumiinista. sen päähän voi pultata vaikka 120mm läpän .
                ilmaa tulee. torviin tulee vielä lisäsuuttimen paikat.
                tämä laitos on tehty turbolle mutta toimii vaparissakin mutta tuskin tulee kovaa vääntöä.

                laitan kuvia kunhan saan..
                Laita ihmeessä kuvia,toi kuulostaa mielenkiintoiselta.
                "Suck my dick!"
                -Ron Jeremy

                Comment

                • 327 2*t+ic
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2004
                  • 209

                  #23
                  Originally posted by biimer327
                  Kyllä ohjelmoitavan ostaisin tietenkin mieluummin,mutta sekin on vain likviditeetti kysymys.
                  Paljos toi DTA maksaa?Kait siinäkin on sytkän säädöt itessään?
                  Boksi maksoi 1600 egee siihen antureita ym.tarvikkeita päälle. Sytytys on täysin säädettävissä, myös suorasytty 6 koneeseen, mulla on M20:ssä M52:sen puolat, ei turhia tulpanjohtoja/virranjakajaa.

                  Comment

                  • Maza
                    BTCF Member
                    • Jul 2002
                    • 4321
                    • Kannus/Kokkola

                    #24
                    Kuten jo tuli toisessa topicissa mainittua niin voin toimittaa DTA:n ruiskuja edullisesti.

                    Tiedustelut privana/email

                    Comment

                    • NHB
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 1120

                      #25
                      Originally posted by biimer327
                      Originally posted by f1zz
                      mä vedin vanhan imusarjan poikki suuttimien takaa, ja hitsautin laipat,
                      siihen tuli 200mm pitkät "imutorvet" eli ns läppärungot ilman läppiä ja päähän painekotelo 3mm alumiinista. sen päähän voi pultata vaikka 120mm läpän .
                      ilmaa tulee. torviin tulee vielä lisäsuuttimen paikat.
                      tämä laitos on tehty turbolle mutta toimii vaparissakin mutta tuskin tulee kovaa vääntöä.

                      laitan kuvia kunhan saan..
                      Laita ihmeessä kuvia,toi kuulostaa mielenkiintoiselta.
                      Tuskinpa oikeasti haluat 120 millistä kaasulappää...

                      Comment

                      • reddewil
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2003
                        • 3015
                        • West Coast

                        #26
                        Tuolla ois infoa ja hinnat:

                        Ei vaan ole tietoa kuin pro-mallista...
                        ...

                        Comment

                        • -Tate-
                          Moderator
                          • Jan 2004
                          • 3210
                          • Nurmijärvi

                          #27
                          Hyvä.. Asia on herättänyt keskustelua. Alkoi nyt itseäkin kiinnostamaan joku näistä halvemman pään ohjelmoitavista ruiskuista..

                          Olis kiva jos laittasitte myös jotain euro/markkamääriä mitä on suurinpiirtein mennyt projektiin.. Ja mitä on samalla tehty ja kuinka paljon sitä potkua sitten löytyy sitten sieltä pellin alta :juo
                          I Believed I Would Die.

                          Comment

                          • jones
                            Bimmer Rookie
                            • Nov 2003
                            • 190

                            #28
                            turbo kylkeen niin ei tarvitse painiskella +16hv luokissa

                            ja halvemmaksi tulee jos haetaan reilusti sitä löylyä...

                            Comment

                            • f1zz
                              GTi:stä tuttu
                              • Sep 2003
                              • 1469
                              • Veikkola

                              #29
                              joo se 120mm oli vitsi kuten varmaan suurin osa tajusikin.

                              painekotelo itelläni 100mmx100mm pääty joten ei n.75mm läppä sopii mainiosti..

                              Comment

                              • jvakeva
                                Bimmer Enthusiast
                                • Sep 2003
                                • 2433
                                • Kouvola

                                #30
                                Originally posted by jones
                                turbo kylkeen niin ei tarvitse painiskella +16hv luokissa

                                ja halvemmaksi tulee jos haetaan reilusti sitä löylyä...
                                totta, tota mieltä mäkin olen.. mutta näin katu käytössä riittää melko hyvin, kun saa suht ison koneen edullisesti, sijoittaa n. 500e osiin, siis laakereiden, männänrenkaiden ja tiivisteiden jälkeen, ja tekee tarvittavat koneistukset itse.. vaikka tosin, tolla 500e sais jo käytetyn ahtimen..
                                B10 V8 # 108
                                saab r560 8X4

                                Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎