Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i:stä tehoja irti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ////3
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 399
    • Lahti

    #61
    Eiköhän tossa projektissa kannattais pysyä vapari ratkaisussa, turbo hommissa joutuu niitä lupiakin hakemaan jos laillisen vehkeen haluu :lol:
    Usvaa putkeen

    Comment

    • mukko
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 5965
      • Uleåborg

      #62
      ..............
      Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:06.
      -- Official member of BTCF-Sauna Team --

      Save the World, Fuck The Fuel Economy
      Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

      Comment

      • RiiQuu
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1367

        #63
        Paljonko muuten tohon mun pirssiin saisi lisätä tehoja kun on vähäpäästöinen?? Se +25% maksimissaan? Vai miten se nyt menikään kun oli vähäpäästöinen auto kyseessä, turbotus/kompressori=mahdoton?? :(
        "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
        - - -
        E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
        Cäbi©

        E36 M3 Coupé 1996
        G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #64
          ........
          Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:07.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • RiiQuu
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 1367

            #65
            Originally posted by muggo
            2,7l stroukkaus, kannen muotoilu + nokka + isommat venat + ilman saanti kuntoon jne.
            ja stroukkaus 324d tai td veivillä? joutuuko kaikkien noiden muutosten jälkeen laittaa ohjelmoitavan lastun jotta saa optimoidun tehon ulos? kelpaisko UNICHIP tähän tarkoitukseen..? kenen valmistajan pakosarja sopii orkkiskatin kanssa? jos ton projektin tekisi kunnolla, paljonko olisi tehoa suunnilleen luvassa.. :?:

            tässähän innostuu kohta rakentamaan kaikki noi tai sitten se Roots-remmiahdin 3000€=240 hv mikäköhän olisi parempi hinta/laatu-suhteeltaan..kallishan tosta ahdinprojektista varmaan tulisi mittauksineen kaikkineen, mutta jos sais sen katsastuksesta läpi tolla +20% ? kun asentaa ton ahtimen olisi varmaan kuitenkin loppupeleissä hyvä avaa koneen ja tehdä vähän remppaa. eli kallista tulee varmasti jokatapauksessa.

            veikkaan kyllä että väsyn aika nopeasti noihin 170 pålleen kun pääsen veivaamaan enemmän tossa keväämmällä. en ole hirveesti vielä autolla ajanut mutta ei kyllä tunnu kovin raketilta.. :rasta:
            "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
            - - -
            E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
            Cäbi©

            E36 M3 Coupé 1996
            G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

            Comment

            • jvakeva
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2433
              • Kouvola

              #66
              käytännössä pakosarjoilla ei ole muuta eroa, kun että siinä ei ole sopivia lähtöjä..
              B10 V8 # 108
              saab r560 8X4

              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

              Comment

              • Rockwell
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2003
                • 1713
                • Helsinki

                #67
                Kyseseppäs RiiQuu Rännäriltä mitä mieltä se on tosta stroukkaamisesta Etkös sä siellä muutamaan kertaan oo ollu kun mäkin oon käyny.

                Minkäs pitusis veivejä tossa storukkaamisessa pitää käyttää? Mulla on tossa jotkut veivit jotka kokopituudessaan on 185mm. Eiks noissa 2,7 rakenteluissa ois kannattavaa laittaa megasquirt? Ei kummiskaan hirveesti maksa ja ei ois yhden ohjelman orja.

                Ja muggo mites mulle sanoit että leimaaminen onnistuu ahtimella vaikka on vähäpäästöinen? Touringin saa mut avoo ei? :wink:
                BMW F31 330d M-Sport -13
                ex. BMW F21 116i -13
                ex. BMW 540i(g) Touring -01
                ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                ex. BMW 316g -99
                ex. BMW M5 Touring -92
                ex. BMW 535i -91
                ex. BMW M5 -91
                ex. BMW 325i Touring -90

                Comment

                • jvakeva
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 2433
                  • Kouvola

                  #68
                  Originally posted by Rockwell
                  Kyseseppäs RiiQuu Rännäriltä mitä mieltä se on tosta stroukkaamisesta Etkös sä siellä muutamaan kertaan oo ollu kun mäkin oon käyny.

                  Minkäs pitusis veivejä tossa storukkaamisessa pitää käyttää? Mulla on tossa jotkut veivit jotka kokopituudessaan on 185mm. Eiks noissa 2,7 rakenteluissa ois kannattavaa laittaa megasquirt? Ei kummiskaan hirveesti maksa ja ei ois yhden ohjelman orja.

                  Ja muggo mites mulle sanoit että leimaaminen onnistuu ahtimella vaikka on vähäpäästöinen? Touringin saa mut avoo ei? :wink:
                  käyttäkää 2,7 omia takoveivejä. megasquirt on loppujen lopuksi kannattava autoon, kuin autoon.. on se niin halpa, että jää lastu jo sen puolesta kauas taakse..
                  B10 V8 # 108
                  saab r560 8X4

                  Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                  Comment

                  • RiiQuu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 1367

                    #69
                    Originally posted by Rockwell
                    Kyseseppäs RiiQuu Rännäriltä mitä mieltä se on tosta stroukkaamisesta Etkös sä siellä muutamaan kertaan oo ollu kun mäkin oon käyny.
                    en kyllä muista kyseneeni tosta stroukkaamisesta..vielä.. mutta tohon remmiahdin hommaan oli vastaukset aika selvät :arrow: "vakiokone ei voi kestää" :?

                    voipi olla että ollaan oltu samaan aikaan siellä, kun ei tunnista naamalta niin paha lähtee sanomaan :wink: ainakin näin sun caaran siellä pihalla kerran :P ja komea ilmestys oli, Alpinan vanteineen, vaalean nahkasisustoineen kaikkineen
                    "Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" -Walter Röhrl"
                    - - -
                    E30 325i Cabrio M-Technic I 1990
                    Cäbi©

                    E36 M3 Coupé 1996
                    G61 i5 Touring eDrive40 M Sportpaket 2024 Batteriewagen

                    Comment

                    • Bullitt
                      BTCF Member
                      • Jul 2002
                      • 2786
                      • Turku

                      #70
                      M20B20 130mm
                      M20B23 130mm
                      M20B25 135mm
                      M20B27 130mm

                      Siinä kiertokankien mittoja


                      Comment

                      • mukko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2003
                        • 5965
                        • Uleåborg

                        #71
                        [quote=Rockwell]Kyseseppäs RiiQuu Rännäriltä mitä mieltä se on tosta stroukkaamisesta Etkös sä siellä muutamaan kertaan oo ollu kun mäkin oon käyny.
                        ...........
                        Last edited by mukko; 30-10-2007, 17:07.
                        -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                        Save the World, Fuck The Fuel Economy
                        Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                        Comment

                        • Rockwell
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2003
                          • 1713
                          • Helsinki

                          #72
                          Ahtimesta hihna pois niin kai se silleen menee läpi :wink: Ja veikkaisin että tota sporttiauton myymää ahdinsettiä (saman saa parempana settinä bmwspecialistenilta halvemmalla) ei edes joka inssi huomaa. Kattokaapas niitä asennus ohjeita. Tulee aika piiloon ahdin.
                          BMW F31 330d M-Sport -13
                          ex. BMW F21 116i -13
                          ex. BMW 540i(g) Touring -01
                          ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                          ex. BMW 316g -99
                          ex. BMW M5 Touring -92
                          ex. BMW 535i -91
                          ex. BMW M5 -91
                          ex. BMW 325i Touring -90

                          Comment

                          • Rockwell
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2003
                            • 1713
                            • Helsinki

                            #73
                            Originally posted by Bullitt
                            M20B20 130mm
                            M20B23 130mm
                            M20B25 135mm
                            M20B27 130mm

                            Siinä kiertokankien mittoja
                            Miten noi kanget mitataan? Ite mittasin pituuden :lol: Et mistäs noi 185mm on?
                            BMW F31 330d M-Sport -13
                            ex. BMW F21 116i -13
                            ex. BMW 540i(g) Touring -01
                            ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                            ex. BMW 316g -99
                            ex. BMW M5 Touring -92
                            ex. BMW 535i -91
                            ex. BMW M5 -91
                            ex. BMW 325i Touring -90

                            Comment

                            • Bullitt
                              BTCF Member
                              • Jul 2002
                              • 2786
                              • Turku

                              #74
                              Tuo mitta on tietenkin reikien keskipisteiden etäisyys. Eli männäntapin reikä, ja sit se isompi siellä alapäässä. Capito?


                              Comment

                              • Rockwell
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2003
                                • 1713
                                • Helsinki

                                #75
                                Joo.. tolleen sen ajattelin mutta nopeesti vaan mittasin päästä päähän.. Osaatko ton perusteella sanoo mitkä veivit ois kyseessä? Itellä on mittaamiseen mahdollisuus vasta ens viikolla.
                                BMW F31 330d M-Sport -13
                                ex. BMW F21 116i -13
                                ex. BMW 540i(g) Touring -01
                                ex. ALPINA B10 Bi-Turbo -92 #430
                                ex. BMW 316g -99
                                ex. BMW M5 Touring -92
                                ex. BMW 535i -91
                                ex. BMW M5 -91
                                ex. BMW 325i Touring -90

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎