Nousi aihe näköjään taas ylös.. kiva huomata et muitakin kiinnostaa nämä hommat, ettei ole ihan yksin Nooh itellä hommat on vähän jäässä.. pitäs saada myytyä nykynen käyttöauto pois että sais ostaa tekniikkaa sitten tohon vanhukseen..
alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
Vääntää nyt varmaa aika huimasti...? :lol:
No mut luulis nyt olevan ainaki kierrosherkkä jos ei muuta...
alkuperästä vauhtipyörää en mitannu, mutta nykynen painaa n.5kg.. ja suurin osa painosta läksi ulkokehältä.. hihnapyörää en ole punninnu, mutta se keveni "huomattavasti"..
Näyttäis ETK:n mukaan painavan 8,5 kiloa, siis kaksoismassa -vauhtipyörä E30 325i 86-> jos toi 8,5 pitää paikkansa niin aika kivasti on painoa lähtenyt sulla.
jaa, en tiiä mistä toi vauhtipyörä on alun perin, mutta todennäkösesti 325E:stä vm 86.. meinasin että jos ottais vielä vähän, mut ei sitte raaskinnu, alko menee jo senverran ohueksi..
Vääntää nyt varmaa aika huimasti...? :lol:
No mut luulis nyt olevan ainaki kierrosherkkä jos ei muuta...
jaa-a.. mistäs mä tiedän.. kuvat on otettu perjantaina.. :lol:
paskat väännöstä, kyllä 2,7 kutosen pitää vääntää luonnostaan jo sen verran, että liikkeellä pysytään, vaikka teho tuleekin ylhäältä.. 8)
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
jvakeva: mikäs sytkä sulla on ? kun motronicin anturi on vauhtipyörässä ilkeästi ja hankaloittaa koneistusta. mutta ajattelin ottaa kytkin pinnasta vähän..
jvakeva: mikäs sytkä sulla on ? kun motronicin anturi on vauhtipyörässä ilkeästi ja hankaloittaa koneistusta. mutta ajattelin ottaa kytkin pinnasta vähän..
tähän mennessä käretön jakaja hieman roplattuna, pitää kattoa, jos investoisi megasquirttiin, niin siinähän tulis sytkä sitte samassa..
missä kohtia vauhtipyörää motronicin anturi olikaan?
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
On mielessä ruvennut myöskin pyörimään ajatus jos jättäisikin 325 tekniikat sivuun ja panostaisi tuohon moottoriin..? Varmaankin silti vaparina pitää.. eli näitä perusjuttuja nokkaa, uudempaa ruiskua ym. Saa nähä mitä tuolle vielä tulee tehtyä tässä kun pääsee intistä pois kuukauden päästä ja saa myytyä nykyisen auton pois.. toivottavasti jo ennen intin loppumista.
Hyviä ideoita ja tarjouksia otetaan vastaan, mikäli jotain roipetta löytyy mikä tähän projektiin liittyy..
Lueskelin tän koko topikin nyt uudestaan lävitse ja alkoi toi ahdinhommakin kiinnostamaan,koska rahat siihen kyllä olis kuhan tuon nykysen auton saa vaan myytyä
Comment