boschin 3 pinnistä tyhjäkäynninsäätöventtiiliä on mahdollista ohjata...vkl selviää onko viime viikolla tehty koodi jo korjannu edellisen vkl:n pugin siinä. Toimi ihan hyvin kunnes ylin lämpötilaraja saavutettiin jolloin lykkäs venan auki..seurauksena "lievä" ryntäys.
Onko tietoa että löytyykö tuollainen 3-pinninen tyhjäkäyntiventtiili e28 m30b35:stä..?
Jaaha, luulenpa että tämäkin threadi tulee kahlattua "pariin" otteeseen läpi kun alkaa itse tuota megaruuttaa asentelemaan
motronic kamaa helposti sen tunnistaa jos tuollanen on. 24s9 koodissa on vielä se pugi ja siihen on foorumilla development koodi jota voi testata..toiminnasta ei vielä satavarmuutta.
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown! -Official BTCF-Sauna Team- -Official BTCF-Jusauksen allasteam- -Team BTCF Top Alcohol- -Team Pimp My Bride- TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm) R.I.P. 1K MOTORSPORTS R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30, 526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
boschia ei vieläkään voi ohjata menestyksekkäästi ja TPS anturi jossa isoin arvo on n.4kohm ei hyödytä oikein laittaa...boksi ei lue noita bemun antureita kunnolla ja joutuu käyttää map pohjaista rikastusta...jonka en havainnut olevan niinkään hyvä kun väitetään..pitää vielä koittaa kokeilla kuitenkin. onko joku mitannut vastusalueen tuosta volvon potikasta?
Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown! -Official BTCF-Sauna Team- -Official BTCF-Jusauksen allasteam- -Team BTCF Top Alcohol- -Team Pimp My Bride- TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm) R.I.P. 1K MOTORSPORTS R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30, 526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Toimiiko BMW:n suorasyttypuolat esim. ediksen kanssa? M42 koneessa on suorasytytys, ja olis kiva pitää se toiminnassa, eli mitä tarvitaan Megan ja puolien väliin?
Jos saadaan homma toimimaan, niin seuraava projetki olis rakentaa suorasytty M20-moottoriin. Tyrkyllä olis Bremin puolia, alunperin BMW:stä nekin.
Toimiiko BMW:n suorasyttypuolat esim. ediksen kanssa? M42 koneessa on suorasytytys, ja olis kiva pitää se toiminnassa, eli mitä tarvitaan Megan ja puolien väliin?
Jos saadaan homma toimimaan, niin seuraava projetki olis rakentaa suorasytty M20-moottoriin. Tyrkyllä olis Bremin puolia, alunperin BMW:stä nekin.
vb921 x6 ja nokka-akselille asentotunnistimen..
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Näissä e30 nelosruiskuissa on keulassa kampiakselin päässä lovitettu levy ja anturi. Sopiiko anturi käytettäväksi megasquirtin kanssa ilman suuria rautamuutoksia?
tarvis m20b20:n tuon megasqruitin niin... onko sen nyt miten vaikea saada säätöihin, vähä lueskellu täällä mutta aika haastavalta vaikuttaa?
ja mistäs nuo sais nyt halvimmalla ostettua ja mitäs kaikki anturit siihe ny piti ostaa? (ja tosiaa mistä)
eli ainaki hall-anturi, ilmalämpö anturi, kaasuläpän tunnistin yms?
tarvis m20b20:n tuon megasqruitin niin... onko sen nyt miten vaikea saada säätöihin, vähä lueskellu täällä mutta aika haastavalta vaikuttaa?
ja mistäs nuo sais nyt halvimmalla ostettua ja mitäs kaikki anturit siihe ny piti ostaa? (ja tosiaa mistä)
eli ainaki hall-anturi, ilmalämpö anturi, kaasuläpän tunnistin yms?
Mulla löytyis megasquirtti, imuilmanlämpö anturi ja kaasuläpän asentotunnistin... Johtosarja muutamaa liitintä vaille valmis. Jos kiinnostaa, niin tarjouksia otetaan vastaan
Nykyiset.
Bmw e34 m5 touring -94. Bmw e30 325i 24v touring -93. Bmw e34 525ix 4d sedan -93. Bmw e30 335i -85 (ratapommi projekti).
Entiset.
Bmw e30 325i -88. Bmw e34 535i -88. Bmw e30 325i -87. Bmw e30 327i -85. Bmw e30 318i -84. Bmw e21 315 -81. Bmw e12 528i -78. Bmw e28 525i -84.
Comment