No sellenen on ongelma että E36 320 Coupe on aika kylmä talvella (ainakin mulla), että missäköhän vika? Autolla saa ajaa pitkään että sisätilat lämpenevät vaikka lämmöt olisivat täysillä, edes pitkän matkan jälkeen lämpöjä ei tarvitse pienentää! Edellinen BMW E30 oli paljon lämpimämpi kun tää mun nykynen auto. Moottori lämpiää ihan normaalisti, mutta sisätilat ovat pitkään kylmät ja eivätkä lämpene kovinkaan lämpimäksi, autossahan on ilmastointi ja auto on tuotu saksasta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kylmä Auto
Collapse
X
-
Originally posted by oo==00==ooNo sellenen on ongelma että E36 320 Coupe on aika kylmä talvella (ainakin mulla), että missäköhän vika? Autolla saa ajaa pitkään että sisätilat lämpenevät vaikka lämmöt olisivat täysillä, edes pitkän matkan jälkeen lämpöjä ei tarvitse pienentää! Edellinen BMW E30 oli paljon lämpimämpi kun tää mun nykynen auto. Moottori lämpiää ihan normaalisti, mutta sisätilat ovat pitkään kylmät ja eivätkä lämpene kovinkaan lämpimäksi, autossahan on ilmastointi ja auto on tuotu saksasta.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigNouseeko moottorinlämmöt normaalisti ylös puoleen väliin ja pysyykö siinä maantiellä ajaessa? Jos ei, niin termari kaputt. Todella monessa tuontipenarissa on ollut termari sökö.Last edited by janne635; 12-03-2005, 20:35.
Comment
-
-
Originally posted by escortkävin systerin e30 touringilla ajelemassa ja huomasin saman että se lämpesi paremmin kuin oma e36 coupe?? lämppäriltä tuleva ilma on lämmintä mutta tulee vähän vaisusti. kävin ostamassa uuden raitisilmasuodattimen jos se on tukossa tai jotain? pitäisi vaan vaihtaa.
Comment
-
-
Auto hieman ylämäkeen keula korkeammalle kun perä, antaa olla vaikka kylmä kone niin pääsee parhaiten käsiksi termostaatin maailmaan, antaa olla koneen käynnissä, avaa syylärin korkin, odottaa sen aikaa että termostaatti aukeaa, näkee siis silmillä myöskin paisuntasäiliössä sen että vesi tosiaan lähtee kiertämään, sitten lisäilee sitä jäähdytysnesteen ja veden seosta sinne paisuntasäiliöön, samalla vähän voi niitä letkuja puristella halutessaan, antaa välillä olla, laittaa korkin kiinni, vaihtaa ilmausruuviin, avaa sen, katsoo tuleeko sieltä ilmaa, höyryä vai vettä, vesi kuulostaa parhaalta noista vaihtoehdoista, sitten antaa vesihöyryn ja ilman tulla pois ja laittaa vaikka toisella peukalolla vähän kierroksia koneeseen katsoo lähteekö se kiertämään se vesi jo ihan hyvin siitä kun korkin avaa siitä paisuntasäiliöstä, niin pitäisi havaita puusilmänkin kun vesi kiertää siitä korkin vierestä sinne säiliöön...
Että turha teidän on kertoa että paska tuonti auto vaihda se 2.8:n ku siinä sun mopomallin kakslitrasessa ei lämmityslaite toimi!?
No eikai se toimi jos on ilmaa? Tai liian vähän nestettä?
Oikeastaan sen tietää parhaiten siitä jos siellä on ilmaa tai liian vähän nestettä että tyhjäkäynnillä ei puhalla lämmintä ja auto lämpenee mittarista katottaessa vähän nopeammin kuin se kun se kiertää sitten lämmityslaitteen kautta... Siis vaikka lämpömittarin mukaan lämmöt ovat jo puolessa välissä ja tyhjäkäynnillä ilma joka tulee föönistä on jääkylmää(pakkasella)
Josko amatöörinä tässä jotain sain sentään edes viisaammille kerrottua?
Minä nyt vain kerroin kokemuksesta...
Ainiin, mulla muuten ei ole tuota ilmastointia mutta eikai siinä muuta eroa ole kuin se kylmäainekompura..Last edited by Mlatvala; 14-03-2005, 15:34.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Mjuu
Etpä paini yksin tuon ongelmas kanssa,... MLatvala
Vesipumppuhan sulla taitaa toimia OK
Mulla M50B25 koneen lämmöt pysyy vakiona mutta lämppäriltä tuleva ilma vaihtelee jäätävästä lämpimään. Tekis mieli olettaa että lämppärin suunnalla on ilmaa. Kun vaan ehtis joskus tutkia sen ympäristön..
Mikäköhän muuten on vakio termarin lämpötila?
Comment
-
Comment