Nakkaa ensimmäisenä sillä raitisilmasuodattimella VESILINTUA!! Mulla ainakin rupes hönkiin sen jälkeen aivan tarpeeksi lämpöä!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kylmä Auto
Collapse
X
-
Minähän en paini enää minkään ongelman kanssa kun kaadoin lisää nestettä paisuntasäiliöön, muuthan te painitte nyt näppäimistöjenne kanssa sillä aikaa kun teidän pitäs mennä sinne teidän talleihinne ja avata se ilmausruuvi ja laittaa nesteitä tarpeeksi järjestelmään
Se ilmausruuvi luulis yleensä löytyvän siitä paisuntasäiliönkorkinvierestä, löytyy ainakin e36:ssa ja samanlaisista peltipurkeistahan tässä on kyse...
Pikkuvikojahan nämä on kuitenkin näin vanhoihin autoihin jakun ite tekee niin oppii ja säästääE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Mulla teki 316 e36 niin että lämpöä tuli nihkeesti, oikeastaan vasta pitkän ajan ajon jälkeen. Homma korjaantu ainakin parempaan suuntaan niin, että vaihdoin termarin. Eli nyt tulee lämpöä jo vähän sisään kun viisari on sinisellä eli noin 1-2 min kuluttua käynnistyksestä, ennen puolen tunnin päästä. Homman juju oli siinä, että kone näytti mittarista katsoen koko ajan normaalilämpöiseltä, vaikka ilma oli haaleaa. Termari oli jumiutunut 66 asteeseen.
Edelläänkään tämä ei pukkaa minusta niin kuumaa ilmaa kuin vanha e30:ni kun säätimet ovat täysillä, vaikka luulen että järjestelmä toimii nyt oikein. Toinen hassu juttu mikä ilmesty termarin vaihdon jälkeen on se, että kun tulee esim. tunnin moottorietieajolta taajamanopeuteen liikennevaloihin, niin ekoissa liikennevaloissa ilma jäähtyy selvästi vaikkei säätimiin koske, outoa?KoPe
--------
Jag XF, ex: e30, e36 komposti, e46, e90, f10, e91
Comment
-
-
Originally posted by KoPeMulla teki 316 e36 niin että lämpöä tuli nihkeesti, oikeastaan vasta pitkän ajan ajon jälkeen. Homma korjaantu ainakin parempaan suuntaan niin, että vaihdoin termarin. Eli nyt tulee lämpöä jo vähän sisään kun viisari on sinisellä eli noin 1-2 min kuluttua käynnistyksestä, ennen puolen tunnin päästä. Homman juju oli siinä, että kone näytti mittarista katsoen koko ajan normaalilämpöiseltä, vaikka ilma oli haaleaa. Termari oli jumiutunut 66 asteeseen.
Edelläänkään tämä ei pukkaa minusta niin kuumaa ilmaa kuin vanha e30:ni kun säätimet ovat täysillä, vaikka luulen että järjestelmä toimii nyt oikein. Toinen hassu juttu mikä ilmesty termarin vaihdon jälkeen on se, että kun tulee esim. tunnin moottorietieajolta taajamanopeuteen liikennevaloihin, niin ekoissa liikennevaloissa ilma jäähtyy selvästi vaikkei säätimiin koske, outoa?
Uskoisin että olisit löytänyt syyn minun edellisistä kirjoituksista mutta jos et, en muista varmaksi kerroinko niin tarkasti syitä, mutta kuitenkin sulla ei ole tarpeeksi nestettä järjestelmässä ja ilmaa se samalla kunnolla kun rupeat lisäämään sitä nestettä..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment