Kaverilla oli E34 524Td ja sen välitykset han käsittämättömät. 5:lla 100km/h vauhdissa oli 1600rpm koneessa, ja perävälitys oli 3:n pinnassa. Siis melkeen tuhat kiemua alempana ku 324Td:ssä, ja mikä parasta, sen kulutus 1,5ltr kiiseliä vähemmän satkulle vrt E30Td. Pakkohan sen laatikossa on sen eron olla, sitä kukaan ei tiedä mikä laatikko siinä oli mutta omin silmin tämän olen nähnyt.
T:Tero
Kyllä niissä on sama getragin 260 kaikissa, vitonen ylivaihde 0,81 väl.
perävälitykset:
e30 3.25
e28 3.15
e34 3.25 mutta ei pidä mielestäni paikkaansa, on harvempi.
Taidanpa hakea vaihtokattilan ja tehä tuolla sitten jotain...jos vaikka remppais vimpan päälle ellei ole toivoton tapaus. Täytyy tietenki katsoa ensin onko Bemuosan asia. Alapään hommaks on muutama jo epäilly.
Yx vaihtoehto ois varmaa kanssa myydä toi vanha kattila osina...no mahdollisuuksia on miljoona. Verkonpainoaki tarvis
Tuota. Mitä eroa on E28 ja E34 TD -koneissa? Vai ovatko täysin samat? Sillä www.autotalli.com ilmoittaa E28 koneelle vääntöä 210Nm ja E34 222Nm.
oliskohan mahollisesti ahtopaine ja syöttö vähän korkeampi tuossa e34 koppasessa ja uudempi softa joilla vähän saatu lisä löylyä tuohon vanhaan koneeseen. jos konetta meinaat vaihtaa tai tehä suuremman rempan niin eikö sitä jo kannattaisi samantein vaihtaa uudemman mallin noki kattila sinne
E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
No perskeles. Ku kaikki kerra sanoa että mulla kangen alapää olla hirttää kiinni ku mulla olla huono voitelu ja kanki tehdä edestakas ja sitte kaikki hirtta kinni ko ei olla tarpeeks liukasta. Mina ei haluta mika helvetti mekapumppu. Sattan mina teha tosta koneesta yhta uus ku vuonna 1989!!!
Ja hyvää vlopua kaikille. Koskenkorva roks!!!
sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
eri turbo ja eri syöttöpumppu. E28 siis mekaanisella pumpulla ja garretin ahtimella.
Tuota. Mitä jos laittaa siihen vaihtokoneeseen vanhast koneest pumpun? Eikö ois sillon toimiva? Oisko sillon kannattavampi pitää vanha ahdin vai lyödä Garretti kiinni? Kumpi pumppuaapi enemmä ilmaa? Garretti varmaa ko se o ismompi?
sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Tuota. Mitä jos laittaa siihen vaihtokoneeseen vanhast koneest pumpun? Eikö ois sillon toimiva? Oisko sillon kannattavampi pitää vanha ahdin vai lyödä Garretti kiinni? Kumpi pumppuaapi enemmä ilmaa? Garretti varmaa ko se o ismompi?
Mekaaninen pumppu ja ainakin garretin Tbo3, mielellään To4, jos jostakin sen sais asevelihintaan, ei mitään sähköhässäkkäpumppuja ja mitsun persereiän kokoisia ahtimia, ne ei ole kun haittona, niinku mulla, prkle
T:Tero
Mekaaninen pumppu ja ainakin garretin Tbo3, mielellään To4, jos jostakin sen sais asevelihintaan, ei mitään sähköhässäkkäpumppuja ja mitsun persereiän kokoisia ahtimia, ne ei ole kun haittona, niinku mulla, prkle
T:Tero
Mut kuinka paikat kestää? Haluais ajaa jonku 100tkm et vaihtaa va öljyi ja säätää venttiileit?
sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment