voisko joku kertoa et miks tossa eta koneessa on vain 122hv??ja onko se niinku 2.7 eta....vai,mitä ero silla on esim.20b25 koneeseen??ku teho ero on kuiteski 50hv luokkaa...tuo on vähän hämärä,ja searchiaki yritin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä tuo eta kone oikein on???
Collapse
X
-
Originally posted by bmwmiheeiku seo 2.7 alakerralla ja ahtaalla kannella. m20b25 kannella pääsee hyvästi.
kyllähän se ihan hyvin kulkee sillä isompireikäsellä 2litrasen kannella.
alkuperäiseen kysymykseen:
pieni kulutus, alhaiset kierrokset ja hyvät väännöt
Comment
-
-
[QUOTE=qizmo]niin jos on korkeapuristeiset männät! yleensä ne on niitä jotai 9puristeisia ja siihen jos laittaa b25 kannen nii puristukset tippuu vielä alemmas.
kyllähän se ihan hyvin kulkee sillä isompireikäsellä 2litrasen kannella.
Tuntuu toimivan 2,7 myös siten, että laittaa 2,5 kannen ja männät ja ottaa lohkosta siivun pois niin saa puristukset just halutuiks. Käypähän vielä palotila yhteen kannessa ja männissä. Eikä tarvii laittaa tulpaks mitää "pieninmahollinenreikästä" kantta ja 2,5 männissä on venoille taskut valmiina, jos jyrkempää nokkaa laittaa tai ajoitusta muuttaa.
Comment
-
-
joo no kyllä minusta se toi 2.7 eta tuntuu tarvivan lisää ala kierroksii.. ite en ainakaa siitä muuten tykkää ku siitä et kulutus on aikas pieni.. koitan täs seuraavanan jos marteliuksen tehoputkel ja pakosarjal sais niitä vääntöjä vielä hieman lisää ja hieman tehojaki... nähtäväksi sitte jää tuleeko tohon turbo kylkiäisiksi vai onko sit eesä jo koneen/auton vaihtosigpic
Comment
-
-
Et ole hävinnyt mitään...
Originally posted by eeki View Post122hv ei sitten kerro ihan koko totuutta, ainakin paperilla kiihtyvyydet on mekein 325i luokkaa. Pitäisi joskus päästä kokeilemaan, tuo voisi olla käyttöautoon varsin mukava moottori..
325E
Comment
-
-
Originally posted by eeki View Post122hv ei sitten kerro ihan koko totuutta, ainakin paperilla kiihtyvyydet on mekein 325i luokkaa. Pitäisi joskus päästä kokeilemaan, tuo voisi olla käyttöautoon varsin mukava moottori..Exät E21/316, E28/525E, E34/540ia, E46/328ia, R1200S, K100RT/M, K100RS/SE, E38/728ia ja K1200S
Comment
-
-
Originally posted by Mr_Doctor View PostOnko nämä eta -mallit harvinaisempia kuin perus E30 -sarjalaiset? Minä vuosina noita on tehty? Entä minkä hintasia olivat uutena, oliko hinta lähempänä 320:iä vai 325:ttä?Nyt 750 GSX-R & Hayabusa
ex.
E30 Touring
328i Coupe -96
Comment
-
-
325e:n ja 325i:n kiihtyvyys 0-100km/h lähes sama. Toisessa vaan vajaa 50hp vähemmän ja enemmän vääntöä. BMW club finlandin sivuilta löytyy teknistätietoutta jos joku on kiinnostunut. Omistin itekkin e30:sen jossa 2.7 eta + automaatti. Etassa on jopa dieseliäkin harvavälyksisempi perä. Ei ole tosiaakaan kierroskone, huippukierrokset vain 4250r/min, eli jonkun toisen auton keskikierrosalueella.325iA Cabriolet 3/1987
330d 6/2003
Comment
-
-
Originally posted by 324tdic2d View Post325e:n ja 325i:n kiihtyvyys 0-100km/h lähes sama. Toisessa vaan vajaa 50hp vähemmän ja enemmän vääntöä. BMW club finlandin sivuilta löytyy teknistätietoutta jos joku on kiinnostunut. Omistin itekkin e30:sen jossa 2.7 eta + automaatti. Etassa on jopa dieseliäkin harvavälyksisempi perä. Ei ole tosiaakaan kierroskone, huippukierrokset vain 4250r/min, eli jonkun toisen auton keskikierrosalueella.
Perävälitys on 2,76 vain 9/85 asti sen jälkeen 2,93 joka 12/86. 12/86 jälkeen 3,25 manuaalissa ja 3,46 tomaatissa.
Tiheämpi perä ilmeisesti sen takia että kannessa siirryttiin isompiin venttiileihin/kanaviin ja koneen alavääntö kärsi sen johdosta.
Molemmat koneversiot omistaneena ja vuorotellen ajamaan päässeenä voin kertoa että 122hv version alavääntö yhdistettynä vanhempaan motronic versioon on todella paljon mukavampi kuin uudemman 129hv:n alavääntö.
Vanhempi myös kuluttaa n. litran vähemmän maantieajossa. Jokapäiväiseen ajoon on etana todella miellyttävä moottori.Last edited by jannmann; 10-03-2007, 19:22.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment