Originally posted by anttij
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EGR:n tukkiminen TDS:ssä
Collapse
X
-
Oletko sä purkanut EGR venttiilin ja avannut imusarjan? Ainakin 94:TDS:ssä se paluuputki/venttili on niin kapea ettei siittä mene läpi kokonaisena toi pala. Mieleen tulee että se pala on jossain putken mutkassa poikittain? Tuntus vähän kaukaa haetulta, että se olis kokonaisena mennyt läpi koneen sisälle?__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Originally posted by jpeltomaOletko sä purkanut EGR venttiilin ja avannut imusarjan? Ainakin 94:TDS:ssä se paluuputki/venttili on niin kapea ettei siittä mene läpi kokonaisena toi pala. Mieleen tulee että se pala on jossain putken mutkassa poikittain? Tuntus vähän kaukaa haetulta, että se olis kokonaisena mennyt läpi koneen sisälle?
Toisaalta käyttämäni alumiinikin oli niin ohutta (aivan liian ohutta), että esimerkikisi itse EGR-venttiilikin on voinut sitä irtoamisen jälkeen ensin hieman "prässäillä" ennenkuin se on imuun asti päässyt. En siis tukkinut EGR:n alipaineohjausta ollenkaan.
Comment
-
-
MIKKOHEINO
EGR-JÄRJESTELMÄÄN "TUKKIMISLEVYJÄ"
Osaako Kukaan Kertoa Saisko Noita 525 Tds Koneeseen Mistään Valmiina Tai Kellään Nurkissa Oma Tekemiä. Mulla Toi Paska Pitäs Tukkia Ja En Jaksais Ruveta Ite Niitä Laikkaamaan Ja Sovittelemaan..
Siis Mun Kärry On -95 Mallinen E34 Farkku
Kuhan Kysyin
Comment
-
toimiiko E46:ssa sama systeemi kuin E39:ssä (tai siis onko systeemeissä jotain eroja) ja onko muille ilmennyt mitään ongelmia ton tukkimisen jälkeen, niin kuin ex-vagilla on päässy käymään?
mikä ratkaisu näistä tukkimisista olis paras ja toimivin ratkaisu?Last edited by henri; 07-11-2005, 13:18.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Tuohon EGR-tukkimishommaan vois tosissaan suunnitella jotain kittiä myyntiin, meinaan että täysin hyödytön kapine on ja siellä vain imusarjaa paskantaa. Ainut hyöty voi olla talvella moottorin nopeampi lämpeneminen ja ehkä kylmällä ilmalla vähentääkin päästöjä ekoilla kilometreilla?
Mulla on rekisteriotteessa leima "Vähäpäästöinen" mutta äsken meni auto katsastuksessa läpi niin että heilahti . Auto on siis E34 525tdsA touring -93.Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
Comment
-
-
Originally posted by e34savoUudemmissa kiisseleissä pystyy pakokaasun takaisinkierrätyksen pudottamaan pois testerillä, yllättävän paljon nousee tehot...(tai ainakin tuntuu)
Lanttu: Vaikka saisit EGR:n poistamisella vikakoodin, minkä ongelman se aiheuttaa? -OBD:tä ei lueta katsastuksessa dieseleistä -EGR-vikakoodi ei muuta moottorinohjauksessa mitään jne.---
Comment
-
-
Vanhemmiten vaan käy niin että EGR venttiili jumiutuu auki. Ja silloin se tarkoittaa sitä että pakosarjasta painetaan kaikilla kierroksilla pakokaasua suoraan imusarjaan....__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
Comment