Juu liittimet oon kattonut läpi ja suihkutellut wd:tä sinne, ei vaikuttanut mitään.
Öljyäkin on tarpeeksi tikun mukaan.
Anturiko vaihtoon?
Paljonkos sitä öljyä on mittatikun mukaan? Herjaaminen alkaa jossain puolenvälin kieppeillä. Jos CC herjaa öljyn määrästä sitä täytyy lisätä lähelle ylärajaa ennenkuin herjaaminen loppuu jos se on vajentunut tuonne puolenvälin tietämille.
Paljonkos sitä öljyä on mittatikun mukaan? Herjaaminen alkaa jossain puolenvälin kieppeillä. Jos CC herjaa öljyn määrästä sitä täytyy lisätä lähelle ylärajaa ennenkuin herjaaminen loppuu jos se on vajentunut tuonne puolenvälin tietämille.
No munmielestä öljyä on tarpeeksi, koska se on tikun ylärajassa.
Ja sitä on joku muukin joskus yrittänyt korjata koska se piuha ei mene siitä "telineen" läpi niinkun pitäisi.
edit:
ja eikö se valittaisi että oil level low tms eikä että oil level sensor.
Onko normaalia että oil check valo palaa n. 5sek kun laittaa auton käyntiin ja sammuu sitten? Öljyt vaihdettu vasta ja tikun mukaan öljy on melkein ylärajassa.
Vikakoodin lukua, Akun koodausta,yms. Oulun alueella.
Onko normaalia että oil check valo palaa n. 5sek kun laittaa auton käyntiin ja sammuu sitten? Öljyt vaihdettu vasta ja tikun mukaan öljy on melkein ylärajassa.
Siis tarkoitatko öljyn paineita?
Kuluneella koneella toi on hyvinkin mahdollista, että menee muutama sekuntti ennen kuin painetta on riittävästi ja valo sammuu
Ei vaan se matka/rippi mittarin alla sellanen valo mikä mun käsityksen mukaan syttyy kun öljy vähenee ja valosta pykälät samuu sitä mukaan mitä vähemmän öljyy on?
Vikakoodin lukua, Akun koodausta,yms. Oulun alueella.
Tarkoitat varmaankin huoltovaloja, eli siis ne vihreät, keltaiset ja punainen ledi. Ne palaa sen noin 5sek. kun laitat auton käymään. Ne eivät ilmoita öljynmäärästä, vaan koska pitää öljyt vaihtaa. Vaihto tulee tehdä silloin kun viimeinen vihreä ledi on sammunut ja syttyy ensimmäinen keltainen ledi. Huoltovaloista ja niiden toiminnasta sekä ongelmista löytyy asiaa searssilla.
Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Ei vaan se matka/rippi mittarin alla sellanen valo mikä mun käsityksen mukaan syttyy kun öljy vähenee ja valosta pykälät samuu sitä mukaan mitä vähemmän öljyy on?
Comment