Maxxecu kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
X
-
E36&M50NV. Maxxecua suunnitellut moottorinohjaukseksi, käykö nuo moottorin kaikki vakio anturit maxxeculle vai pitääkö niitä vaihdella? Ja pystyykö tuolla ohjaamaan ns tyhmiä puolia, ei pääteasteellisia?
-
Mahtavaa, kiitos.
Suuresti kiitoksiaOriginally posted by Pazi88 View PostTuossa on vakio eculta kaivetut arvot: https://github.com/pazi88/Speeduino-...ibrations.xlsx
Leave a comment:
-
Tuossa on vakio eculta kaivetut arvot: https://github.com/pazi88/Speeduino-...ibrations.xlsx
Leave a comment:
-
M52B28 CLT ja IAT
Löytysköhänn noihin antureihin karttoja?
Vai pitääkö se alkaa purkamaan ne irti ja kalibroida...
Leave a comment:
-
No eipä ollu hajua tuollaisesta ETM systeemistä
Mutta kiitos, nokan anturi olikin tiedossa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Maikkeli View PostE36 m52 johdotus maxxecu racelle menossa.
Orkkis triggerianturin pinnijärjestys ois hakusessa :think
ETM ei aukea?
No Siemens on onneksi käyttänyt "normaalia" teollisuusanturien järjestystä:
#1= jännite #2= signaali ja #3= maadoitus.
Ja nokka-anturihan ei toimi minkään jälkiasennus-ecun kanssa. Se on Siemensin aivan omaa suunnittelua eikä mikään nykyjärjestelmä sellaisia käytä.
Leave a comment:
-
E36 m52 johdotus maxxecu racelle menossa.
Orkkis triggerianturin pinnijärjestys ois hakusessa :think
Leave a comment:
-
Orkkis lämpöhän tulee vakionakin omalla anturilla koneen kyljestä niin samalla lailla jätetään kytkentä maxxecunki kanssa.. parhain tulee kun lyö sen anturin mikä ollu vakio koneessakin...
Esim e30 m50 prokiksissa lyyään m20 anturi koneeseen ni mittari näyttää oikein...
Leave a comment:
-
Ok, hyvä tietää :think Eipä niillä kulutuksilla yms. sinänsä mitään tee harrasteautossa. Mutta hyvä jos osan toiminnallisuuksista saa vastaamaan alkuperäistä.Originally posted by ekkoo1 View PostVakio mittaristosta saat säilytettyä hyvin pitkälle, nopeus tulee suoraan perämurikalta ja rpm maxxecun tacho outista. Öljypaine joko virtuaalinen maxxecu GP out tai sitten t-haaroitat alkuperäisen anturin. Jäähärin lämpö yms saa varmaan askartelemalla säilytettyä.
Obc jää aika turhaksi, lämpömittari ja kello toimii mutta kulutukset yms ranget ei toimi.
Leave a comment:
-
Cherryn kytkentä oman ohjeen mukaisesti, signaali / pulssi-tieto digital input pinniin...Originally posted by [Snowboarder] View PostKysytäänpäs vielä kuinka kytken maxxecuun nopeus tiedon? Jos hommaan cherryn anturin ja tälle hammaskehän jota lukee vetarista. Toimiiko jos käyttää analog in 0-5V,sensor gnd ja +12V?
Edit: ja autossa alunperin nopeusmittarille tulee tieto laatikoita mekaanisesti,joten alkuperäistä ratkaisua ei voi käyttää.
Leave a comment:
-
Vakio mittaristosta saat säilytettyä hyvin pitkälle, nopeus tulee suoraan perämurikalta ja rpm maxxecun tacho outista. Öljypaine joko virtuaalinen maxxecu GP out tai sitten t-haaroitat alkuperäisen anturin. Jäähärin lämpö yms saa varmaan askartelemalla säilytettyä.Originally posted by niiksu View PostMitenkäs toi Maxxecu ja E34, saako kaikki vakiojutut toimimaan normaalisti? Esim. iso ajotietokone, mittaristo yms. yms. Mahdollisesti Maxxecun valmiilla johtosarjalla olisi tulossa.
Obc jää aika turhaksi, lämpömittari ja kello toimii mutta kulutukset yms ranget ei toimi.
Leave a comment:
Leave a comment: