Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i kannataako ostaa...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BeMyWife
    Newbiemmer
    • May 2004
    • 22

    #31
    En kyllä myöskään kannata 200sx:n hankkimista. :lol:

    On aika reilusti omakohtaisia kokemuksia ja alakerta on !aika! heikko paikka.

    Mutta edelleen, hanki mitä haluat perkele !!

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #32
      Vai on 200SX:n alakerta heikko paikka/ ja yleensä tarvitsee korjailla? No, sovitaan niin että näinhän se on kun kerran niin BTCF:ssä sanotaan. Ei taida maksaa vaivaa lähteä tähän keskusteluun vaikka nyt "hieman" 200sx.stä on omakohtaistakin kokemusta.

      Comment

      • BeMyWife
        Newbiemmer
        • May 2004
        • 22

        #33
        Mitä se Hemi sössöttää ?

        Kerroin vaan OMAN kantani 200sx:istä. Perkele, alakerta kolisee niin monessa että ihan heikompaa pyörryttää.

        Blääblää...

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          #34
          Kerro nyt missä/kenellä on yksi alle 350tkm ajettu 200sx jossa alakerta kolisee?

          Comment

          • Dj Niksperi
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 2437
            • Salo, Finland

            #35
            ja taas tapellaan nipponeista...ei niissä mitään vikaa ole! Mutta takaisin topicin aiheeseen...

            Suosittelen tuota E36 325i:tä. on hyvä ja tukeva auto ja säilyttää hintansa paremmin kuin useammat kyseisen ikäluokan autot. Tilavakin se on mutta se on suhteellista ja jokaisella on omat käsityksensä tilavasta autosta. Juuri itselleni sain hommattua tuonlaisen 325i E36sen ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Suosittelen lämpimästi!

            Hyvät alkukesät ja onnea auton hankintaan! 8)
            BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
            Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

            -Team Pussihousu-
            Salo///Works
            sigpic

            Comment

            • Calypsocoupe
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 2932
              • Vihti

              #36
              Hyvä auto se on (etenkin sopivilla mausteilla ja pienillä viilauksilla) mutta ei se arvoaan säilytä Fiiattia tai Alfaa paremmin..
              - 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -

              Comment

              • HJP
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2004
                • 1282
                • Helsinki

                #37
                Itseäkin tuommoinen kiinnostaisi _paljon_ , mutta ongelmana (onko edes ongelma?) on se, että omalle rahakukkarolle sopivat yksilöt, tuppaavat olemaan 250-300tkm ajettuja. Kun mulle kelpaa vain e36, ja mielellään nahkasisustus, ajotietokone, sähkölasit, kattoluukku, m-alusta ja muut mahdolliset varusteet.

                Eli, onko tuon verran kilsoja jo paljon tommoselle 325 (m50b25) koneelle? onhan noihin melkein kaikkiin remppoja tehty, mutta jotenkin ei luota että semmonen kestäisi tulevaisuudessakaan.Minkä verran ihmiset on vastaavilla uskaltaneet ajaa?320 ei jotenkin innosta, hintaero on pieni, tehoero valtava.

                Comment

                • BeMyWife
                  Newbiemmer
                  • May 2004
                  • 22

                  #38
                  Originally posted by Hemi
                  Kerro nyt missä/kenellä on yksi alle 350tkm ajettu 200sx jossa alakerta kolisee?
                  Äh, enkä kerro.

                  Erään kauppiaan mukaan eräs kone oli 60k tai 160k, (ei voi muistaa) ajettu ja se kolisi ja pahasti. Ja sitten on vielä 2x alle 200k ajettuja koneitae kotka jolisää...ja pälpätipälpäti jne, jne, etc, etc, yms, yms.

                  Siis ei jaksa kinastella. Oman mielipiteeni vain kerroin ja painotin kohtaa osta sellainen mistä tykkäät jos et sattunut huomaamaan.

                  Ei kannata liikaa muiden mielipiteisiin / kertomuksiin uskoa / luottaa / plääääääääh...

                  Comment

                  • jvakeva
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2433
                    • Kouvola

                    #39
                    ja noissa kiinalaisissa on vielä jostain kumman syystä taipumusta käydä viemään öljyä.. mutta miksi? onkohan männänrenkaat leikattu peltisaksilla jostain paistinpannusta?

                    onhan noi kiinalaiset ihan sinänsä kelpopelejä, että tienpäälle tuskin jää, vaikka savuttaa ja kolisee.. varmoja pelejä.

                    tälläkin kylällä on useampaan 200sx:ään vaihdettu konetta.. ja senjälkeen merkkiä..
                    B10 V8 # 108
                    saab r560 8X4

                    Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                    Comment

                    • fastandfurious
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 1731
                      • Tampesteri

                      #40
                      Originally posted by Calypsocoupe
                      Hyvä auto se on (etenkin sopivilla mausteilla ja pienillä viilauksilla) mutta ei se arvoaan säilytä Fiiattia tai Alfaa paremmin..
                      Nykyään säilyttää ehkä jopa Alfaa huonommin, sen verran paljon niitä uitetaan tuolta saksan maalta... :? Hinnat tuntuu laskevan silmissä :shock:
                      ---------------------------------------------------
                      E91 325d M-Sport
                      ex. E36 320 coupe -97, E46 320 sedan -99, Audi A3 2,0 Fsi -04,
                      E46 330iA-02, Skoda Octavia RS -07, z3 roadster 1.9 -98

                      Comment

                      • BeMyWife
                        Newbiemmer
                        • May 2004
                        • 22

                        #41
                        Originally posted by jvakeva
                        onhan noi kiinalaiset ihan sinänsä kelpopelejä, että tienpäälle tuskin jää, vaikka savuttaa ja kolisee.. varmoja pelejä.

                        Paitsi jos tulee kiertokanki lohkosta läpi, (200sx). :lol:

                        Ei muuten liiku mihinkään ilman toista autoa. :roll:

                        No joo, tää on jo aika ääritapaus. On se kaksatkukin varmaan ihan kelpo peli jos vaan on kunnossa.

                        Ja vielä pitää Hemi:lle sen verran mainita että 200sx:iä käsittelevässä voorumissa on aika pirun monta alakertakolina-juttua. Mutta se siitä.

                        Osta Lada.

                        Comment

                        • Remotion
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2003
                          • 15232
                          • Ajamisen Iloa

                          #42
                          Jos E36 niin voi olla ongelmia tiedossa, mun vaisto sanoo semmosta. Toi on ollut kuitenkin ensimmäisiä E36, joissa paljon lastentauteja, kilometreihin en uskois hetkeäkään ja koska ekoja tuota koria niin tod näk ollut teinimagneetti ja saanut ties millasta ajoa ja huolenpitoa. En sit tiedä toisaalta voihan se olla ihan timangikin mutta itse jättäisin väliin.
                          Z3 coupé individual

                          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                          Comment

                          • HJP
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2004
                            • 1282
                            • Helsinki

                            #43
                            Tänään käytiin tuommoista e36 320iA coupea ajamassa, ja se oli ainakin kohtuullisen laiska, laatikko ei oikein löytänyt pienempää tarvittaessa...Tosin, ei sen mikään raketti kuulu ollakaan.

                            Eli 320 ilman automaattia tai 325 automaatti/manuaali on nyt sitten mahdollisuudet. Helsingissä ei vaan taida yhtään e36 325:sta olla liikkeissä mistä ne saisi helposti ajoon.

                            Comment

                            • Hemi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2004
                              • 18880
                              • Pirkanmaa

                              #44
                              En todellakaan viitsi nimim:BeMyWifen kanssa lähteä mihinkään Nissan 200SX "nuottasille" kun kysymys on kerran pelkistä uskonasioista. Lukaise nyt DNSF:n 200SX osio läpi, ja keskustellaan sitten nismon tyyppivioista. On toisaalta ihan hauskakin lukea näitä "hupijuttuja" jostain koneen kolinoista, savuttamisista tai muista "pellejutuista". Itse asiassa juuri Nissanin 200SX:n suorasytytteinen pannu oli ilmestyessään v.88 jotain sellaista laadultaan kuin konstruktiivisesti johon oikeastaan kukaan muu valmistaja ei ollut päässyt lähellekkään. Edelleenkin kun näen avatun 200SX:n koneen, ei voi kuin hämmästellä sitä laadukkuutta joka tämän hintaluokan pannusta löytyy. Itse nyt olen aikoinaan tällaisen "pikkuisen" piristetyn omistanutkin(1/4mile 13.89sek/ 0-100km n.4.8sek= 8litran löpöllä matkassa). Ajoin tällä n.50tkm ilman ainuttakaan...SIIS AINUTTAKAAN ongelmaa. Ei nykimisä, ei "hummaamisia", ei sähköongelmia...ei kerta kaikkiaan mitään. Aamulla virta-avaimesta naks. ja kaikki toimi aina kuin sveitsläisessä kellossa. Korostan että elettiin vuotta 94 ja auto oli vm.-89 jolloin monet muut "urheilulliset" autot olivat vielä kaasarivetoisia nykiviä "ryypyttimiä". Kammenkulman tosiaan ainoastaan vaihdoin uudempaan varotoimenpiteenä. Kaveri on lisäksi Nissanilla huoltamassa myös näitä 200SX:iä, eikä hänkään ole koskaan kuullut mitään koneongelmia näissä lähes ikuisina yleisesikkin pidettävissä koneissa. Jenkeissähän nämä nismon koneet ovat mittapuuna/synonyymi ikuiselle voimanlähteelle joka kestää rankoa vaikka kuinka. Näistähän on siellä aikoinaan otettu lähelle 800hv alms, USA lemans, tms sarjoissa. Comppiputkissa kiihdytyspuolella revitään vakiolohkoista ym.palikoista yli 1000hv. En sitten tiedä jos täällä on joku kuullut kolinaa SX:n alakerrasta? Väitän että sitten niitä "kolinoita" kuuluu kaikista muistakin koneista, paitsi siitä omasta mikä nyt juuri sillä hetkellä sattuu remontin alla olevan. Suosittelen joskus tutustumista juuri tähän suorasytytteiseen täysin softaohjattuun moottoriin ja pitämään mielessä että se on piirretty vuosina 86-87. Ei muuten mutta antaa hieman lisää perspektiiviä lapsellisimpiin päiväuniin moottoritekniikasta.

                              Comment

                              • joko
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2004
                                • 1964
                                • Seinäjoki

                                #45
                                Originally posted by BeMyWife
                                Originally posted by Hemi
                                Kerro nyt missä/kenellä on yksi alle 350tkm ajettu 200sx jossa alakerta kolisee?
                                Äh, enkä kerro.

                                Erään kauppiaan mukaan eräs kone oli 60k tai 160k, (ei voi muistaa) ajettu ja se kolisi ja pahasti. Ja sitten on vielä 2x alle 200k ajettuja koneitae kotka jolisää...ja pälpätipälpäti jne, jne, etc, etc, yms, yms.

                                Siis ei jaksa kinastella. Oman mielipiteeni vain kerroin ja painotin kohtaa osta sellainen mistä tykkäät jos et sattunut huomaamaan.

                                Ei kannata liikaa muiden mielipiteisiin / kertomuksiin uskoa / luottaa / plääääääääh...
                                Tuo 200sx:än koneen kestävyys, siis oikeastaan kiertokangen laakerit on ihan faktaa, lähes joka koneeseen ne on vaihdettu ~200tkm paikkeilla... Mun kärryyn ne vaihdettiin 170tkm kohdalla, tais siis koko konehan sinne vaihdettiin kun yks mäntä tuli lohkosta läpi Mutta en menis siltikään haukkumaan, arvonsa on pitänyt monta vuotta suunnilleen samassa ja ihan mukava peli, varsinkin pienen kutittelun jälkeen. Laitoin nyt tälläisen "puoleettoman" näkökannan, kun pihasta löytyy sekä nissaneita että bemari ja hyvin ne mahtuu samaan pihaan, eivät tappele keskenään kuten niiden omistajat :lol: (ja ei herneitä kellekkään :juo )
                                F11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
                                W906 319 sprinter - 14

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎