Announcement

Collapse
No announcement yet.

325i kannataako ostaa...??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Remotionille: Kelaa nyt pirussa minun nimimerkillä kirjaamani "kommentit" yli, tai avaa keskusteluaihe vain silloin kun Hemi nimierkkiä ei ole päällimmäisenä. Vai olisiko minun ken ties varmuuden vuoksi pyydettävä anteeksi olemassaoloani. Moderaattorihan voi sulkea IP:ni jos "uskontokunnan" herkimpien mielenrauha järkkyy "väärästä todistuksesta". No, asiaan, eli 200SX:ään kommentoin(vastasin kun kysyttiin) ihan siksi että olen nyt sattunut sellaisenkin aikoinaan omistanut, ajanut ja sen ajan mittapuulla aika rajustikkin "tuunattu". Näitä kun sattui olemaan parilla kaverillakin, niin kyllähän noita käyttö/rakentelukokemuksia on tästäkin autosta jonkin verran kertynyt. Vielä kun näiden kanssa on ollut nykyduuninkin myötä ollut tekemisissä, on aika vaikea pidättäytyä kommentoimasta väitettä(koneet kolisee?) joka on täyttä...sitä itseään. Leipäni kun hankin jo 80-luvun puolen välin jälkeen jenkkikoneiden rakentamisella/virittämisellä, on tuo moottoritekniikka ollut erityisen lähellä sydäntä pidempään kuin monella tätä saittia lukevalla on elinvuosia(tuo käyttämäni nimimerkki juontaa muuten tuonne, mutta ei moparin tuotteisiin). Hyvin tehty tuote on hyvin tehty ihan riippumatta missä/kuka sen on tehnyt.

Comment

• Remotion
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 15232
      • Ajamisen Iloa

Originally posted by Hemi
      Remotionille: Kelaa nyt pirussa minun nimimerkillä kirjaamani "kommentit" yli, tai avaa keskusteluaihe vain silloin kun Hemi nimierkkiä ei ole päällimmäisenä. Vai olisiko minun ken ties varmuuden vuoksi pyydettävä anteeksi olemassaoloani.
      Älä nyt jaksa mä en edes ollut ainoa joka asiasta on sulle sanonut, monet on vaan tehneet sen hienovaraisemmin.... :roll: 200sx on varmasti ihan ok auto, olet sen jo sanonut, kiitos. Meinäsin itsekin sellaisen ostaa, eikä minun kommenttini liittynyt mitenkään edes siihen vaan että tääl kysyttiin 325:sta ja tuolla on sivu takaperin 10 sun postia fleimiä ja kaikki vieläpä ohi aiheesta.
      Noniin eiköhän se ollut siinä, ei herneitä.
      Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
      E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

Sen verran tarkennan kuitenkin että en nyt taaskaan kommentoinut 200SX:stä AUTONA yhtään mitään. En myöskään tarkoita 200SX:stä ja lähinnä sen moottorista puhuessani, yleisesti nissaneita tai japseista yleensä. Kommenttini koski siis vain 200SX:n moottoria je ko.auton vikatiheyttä yleensä. AUTONA en 200SX:ää niin kummoisena koskaan pitänyt.

Comment

• bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

Originally posted by remotion
          Originally posted by Hemi
          Remotionille: Kelaa nyt pirussa minun nimimerkillä kirjaamani "kommentit" yli, tai avaa keskusteluaihe vain silloin kun Hemi nimierkkiä ei ole päällimmäisenä. Vai olisiko minun ken ties varmuuden vuoksi pyydettävä anteeksi olemassaoloani.
          Älä nyt jaksa mä en edes ollut ainoa joka asiasta on sulle sanonut, monet on vaan tehneet sen hienovaraisemmin.... :roll: 200sx on varmasti ihan ok auto, olet sen jo sanonut, kiitos. Meinäsin itsekin sellaisen ostaa, eikä minun kommenttini liittynyt mitenkään edes siihen vaan että tääl kysyttiin 325:sta ja tuolla on sivu takaperin 10 sun postia fleimiä ja kaikki vieläpä ohi aiheesta.
          Noniin eiköhän se ollut siinä, ei herneitä.
          eiköhän se ole välillä kivaa vaihtelua, että joku asioista todella tietävä kertoo kokemuksesta juttuja. eikä niin että juuri kortin saanut kertoo kuinka kaverit puhui esson baarissa... :roll:
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

Comment

• line79
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2003
            • 343
            • Iisalmi

Re: 325i kannataako ostaa...??

Originally posted by mika70
            Moro vaan kaikille!

Joo.. Olis tiedossa 325i vm- 91 aj. 196tkm.
            Itse autoa en ole vielä edes nähnyt saatikka ajanut, mutta ajattelin että te alan miehet voisitte kertoa enemmän tästä mallista..?
            Elikkäs millaisia tyyppivikoja löytyy? Tehot tarkalleen?
            Ruostuuko herkästi? YMS YMS.... kaikki tieto tervetullutta?

Kiitos ja kumarrus..
            varsinainen aihe oli tossa!!

laittakaa oma topic sille nissanille prkl :f:
            BulletBroof Monkey

E36 325 -93
            ex E30 316/320i

Comment

• eukko
              BTCF Member
              • Dec 2003
              • 127
              • Luoma, Kirkkonummi

Jos palattaisi aiheeseen, omasta mielestä kanattaa olla helvetin tarkkana e36 suhteen, kanattaa välttää 91-93 vm. malleja.
              Monissa uusimissakin vanos ääntää ja auto tuntuu tehottomalta.
              Toki hyviä yksilöitäkin voi löytyä.
              Myynnissä noita on pilvin pimein eli kanattaa käydä ajamassa useita ja verrata.
              Vaikea myydä pois ku niitä on niin paljon.
              Kun e36 on kunossa se on kaikin puolin hyvä auto ajaa ym.
              Itse jos valitsisin saattaisin ostaa konkonaan läpikäydyn e30, e36 tilalle.
              Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.

E60 M5
              I3 120AH

Comment

• Heksula
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2004
                • 2285
                • Porvoo

Originally posted by eukko View Post
                Jos palattaisi aiheeseen, omasta mielestä kanattaa olla helvetin tarkkana e36 suhteen, kanattaa välttää 91-93 vm. malleja.
                Monissa uusimissakin vanos ääntää ja auto tuntuu tehottomalta.
                Toki hyviä yksilöitäkin voi löytyä.
                Myynnissä noita on pilvin pimein eli kanattaa käydä ajamassa useita ja verrata.
                Vaikea myydä pois ku niitä on niin paljon.
                Kun e36 on kunossa se on kaikin puolin hyvä auto ajaa ym.
                Itse jos valitsisin saattaisin ostaa konkonaan läpikäydyn e30, e36 tilalle.
                Hehee, et sitten yhtään tuoreempaa aihetta löytäny?
                2020 G20 320i xdrive

Comment

• eukko
                  BTCF Member
                  • Dec 2003
                  • 127
                  • Luoma, Kirkkonummi

totta, (mikä hävetys) olin vahingossa hypänny viimeselle sivulle
                  Huollot, korjaukset ja rengastyot ym. Ota yhteytta privalla.

E60 M5
                  I3 120AH

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎