Lainaampa tätä threadia. Eli mitä eroa on käytännössä M57D25-, M57D29- ja M57D30-moteilla? Aiheesta mitään tietämättömänä olen ihmetellyt kun 2000-> -malliset 525d(a):t ovat maassa kuin maassa hinnoittelultaan reilusti M57D29-koneisia 530(a):siä kalliimpia. Eli onko tuo M57D25 jotenkin selvästi uudempaa teknologiaa kuin M57D29, vai mistä tämä hintaero johtuu (Faceliftistä?)?
Mites sitten jos näitä patoja verrataan M57D30:een? Aiempana threadissa oli keskustelua, että "525d:ssä ja 530d:ssä on sama M57 moottori", mutta ei oltu tarkemmin eritelty sitten puhutaanko 530:n osalta M57D29:stä vai M5730:sta. Johtuuko tämä siitä, että näillä ei käytännössä ole eroa keskenään, vai mitenkä?
Valistatteko tietämätöntä..? Olisi diesel-E39:n hankinta edessä. Alunperin ajattelin, että 525d(a) olisi ihanteellinen, kun kaasujalka on tätä nykyä jo varsin köykäinen ja ajattelin, että josko sillä kulutuksessa vähän voittaisi. Pienen hintaseurannan jälkeen kallistuin kuitenkin M57D29:n kannalle, mutta tässä hakisin (osittain) vielä varmistusta valinnalle, samoin kuin kasvattaisin BMW-tietämystäni
. M57D30 on yli oman (jo vähän venytetyn) budjettini, joten siihen ei pääni käänny...
Mites sitten jos näitä patoja verrataan M57D30:een? Aiempana threadissa oli keskustelua, että "525d:ssä ja 530d:ssä on sama M57 moottori", mutta ei oltu tarkemmin eritelty sitten puhutaanko 530:n osalta M57D29:stä vai M5730:sta. Johtuuko tämä siitä, että näillä ei käytännössä ole eroa keskenään, vai mitenkä?
Valistatteko tietämätöntä..? Olisi diesel-E39:n hankinta edessä. Alunperin ajattelin, että 525d(a) olisi ihanteellinen, kun kaasujalka on tätä nykyä jo varsin köykäinen ja ajattelin, että josko sillä kulutuksessa vähän voittaisi. Pienen hintaseurannan jälkeen kallistuin kuitenkin M57D29:n kannalle, mutta tässä hakisin (osittain) vielä varmistusta valinnalle, samoin kuin kasvattaisin BMW-tietämystäni

Comment