Oli elämäni lähes turhimmat kolme tuntia = ei yhtään kalvoa lasissa
No, oppihan siinä jotain, huomenna uudestaan.
Harjoittelen vasta kalvon muotoilua, leikkaamista/lämmitystä, se tuli jo opittua ettei tuo kalvo ole mitään kutistesukkaa
, eli jos on liikaa kalvoa jossain kohtaa (nousee siis lasista irti), niin sitä kalvoa pitää lämmittää aika isolta alueelta jotta noista pääse eroon. (ja oikealta kohdalta tietysti)
Sitten myös jos tuo saippuavesi kuivahtaa tuonne väliin, niin ainakin tämä kyseinen kalvo rankaisi heti menemällä ryppyyn. Metallikalvo kun menee folion tavalla terävään kanttiin, on pala saman tein pilalla.
Helvetisti helpottaisi, mikäli olisi käytettävissä tuossa kalvonlaiton treenaamisessa asian jo osaava kaveri apuna, säästyisi aloittelian mokilta.
No, oppihan siinä jotain, huomenna uudestaan.
Harjoittelen vasta kalvon muotoilua, leikkaamista/lämmitystä, se tuli jo opittua ettei tuo kalvo ole mitään kutistesukkaa
Sitten myös jos tuo saippuavesi kuivahtaa tuonne väliin, niin ainakin tämä kyseinen kalvo rankaisi heti menemällä ryppyyn. Metallikalvo kun menee folion tavalla terävään kanttiin, on pala saman tein pilalla.
Helvetisti helpottaisi, mikäli olisi käytettävissä tuossa kalvonlaiton treenaamisessa asian jo osaava kaveri apuna, säästyisi aloittelian mokilta.
. Kattoo kun kesällä rahaa on reilummin niin pitää ostaa ihan 3M kalvoa ja sillä laittaa. Talvella takalasit laitoin ja tietysti ei malttanut antaa kuivaa tarpeeksi pitkään niin takalasin tiiviste veti reunasta kalvon vähän rypylle. Nyt tuli käytettyä jotai solarfilm halpis kalvoa jota itse tuotiin arabiemiraateista maahan
, kun tulee lakia rikottua.)
Comment