Lohkolämmittimen asennus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Json
    replied
    Ostin muutama viikko sitten omaan 525:seeni lohkolämppärin. Siinähän on sama M50 kone kuin 325:ssa. Defan lämppäri maksoi kokonaisuudessaan tasan 100 euroa paikallisessa autotarvikeliikkeessä. Eli siis vastus ja johtosarja yhteensä 100 euroa.

Leave a comment:

• tomaatti 325
    replied
    Originally posted by tattis
    otetaan asia uudelleen esille. Mulla on e36 -91 325 niin missä kohtaa se lämmittimen paikka on? Niin ja onko se kallis?
    Just kysyin asiaa tamperelaisesta varaosaliikkeestä ja hinta sisätilan haaroituksen kanssa n. 170€. Ilman haaroitusta n. satku.

Leave a comment:

• tattis
    replied
    otetaan asia uudelleen esille. Mulla on e36 -91 325 niin missä kohtaa se lämmittimen paikka on? Niin ja onko se kallis?

Leave a comment:

• Gonzalez
    replied
    Eikä myöskään sovi. Ei muutakuin nakuttelet tulpan sisään (ja osut tulppaan etkä lohkoon, millä sitten lyötkin. pallopäävasara suht kätevä), käännät ja vedät pois, kuten "panorasia" tuossa neuvoikin... :lol: MUT VARO NAARMUTTAMASTA SITÄ LOHKON PINTAA ETTEI JÄÄ NESTEET VUOTAMAAN! Sit nakuttelet vaan uuden paikalleen (siihen rajaan asti), ilmaat järjestelmän, vedät piuhat paikalleen ja homma bueno!

Leave a comment:

• panosrasia
    Guest replied
    Lyöt jollain propun ylälaitaan niin että se menee poikittain. Sen jälkeen pihdeillä alalaidasta kiinni ja vedät. propun ei pitäisi sopia kanavan sisään.

Leave a comment:

• Juke_
    started a topic Lohkolämmittimen asennus

Lohkolämmittimen asennus

Olisi tarkoitus asentaa 325 -93:een lohkolämmitin hyvän sään aikaan eli parin viikon sisällä. Olisko kellään hyviä neuvoja miten pakkaspropun saa helpoiten irti? Olen kuullut hurjia juttuja mitä voi tapahtua kun tekee homman väärin. Porattu mäntiin ja lyöty proppu vesikanavaan.
Working...