Originally posted by Kytölä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lastukeskustelua
Collapse
X
-
-
-
Ihmettelen miksi halpis lastuja dissataan. Ohjelman valmistuttua sen kopiointi ei maksa juuri mitään. Kun kerran halpis lastut on ohjelmaltaan kopioita, niin ei jannujen tarvi niitä itse ohjelmoidakaan. Ja vaikka joku sen itse ohjelmoisikin, niin parametrien muuttaminen 98:lle sopivaksi ei ole kovinkaan vaativa urakka. Joku halpislastu voi tietty olla joku naapurin Villen koodama ja amiksessa valmistettu, jolloin tulokset voi olla yllä kuvattuja. Mutta ei yleisesti ottaen 60€ ja 400€ lastulla pitäisi olla toiminnan kannalta eroa (tarkoitan tällä nyt tyypillisiä lastutettavia autoja ko. foorumilla e30,e34,e36).
Lastuistahan pyydetään muutamia jopa tuhansia euroja uusiin malleihin. Näissä on julmetut katteet, mutta ne myös noilla hinnoilla voivat ottaa jotain vastuutakinmitä taas 50e lastussa on 2min lastun vaihdon jälkeen..
Comment
-
-
Originally posted by KytöläNäyttää nyt vaan olevan ja vakiotehot on olleet 140.8kW. Takarattaasta on mitattu lastun jälkeen 133.2kW.
Esimerkkinä jos mittaat olohuoneesi leveyden yhdellä tulitikkuaskilla ja ilmoitat huoneen leveydeksi 60,31 tulitikkuaskia.E39 520iA -02
Comment
-
-
mittausta...
uusimmassa BEMARISTI lehdessä oli penkitystestejä ja siinä oli just e36 325i penkitettynä vakiona ja sitten jollain (60e Extreme tuning) lastulla, ero oli vakioon:137,2kw/237,3nm sitten mitattiin muutaman minuutin päästä lastutettuna 149,4kw/252nm.
ei paha, halpoja hepoja, lisää 15kw ja 15nm!!!!
oulussa oli dynotettu, ja missään kohtaan ei kierrosalassa jääty alle vakio käyrien!!Pii Em Wii, oool jyyy niiid...
Comment
-
-
Originally posted by ei_zei75uusimmassa BEMARISTI lehdessä oli penkitystestejä ja siinä oli just e36 325i penkitettynä vakiona ja sitten jollain (60e Extreme tuning) lastulla, ero oli vakioon:137,2kw/237,3nm sitten mitattiin muutaman minuutin päästä lastutettuna 149,4kw/252nm.
ei paha, halpoja hepoja, lisää 15kw ja 15nm!!!!
oulussa oli dynotettu, ja missään kohtaan ei kierrosalassa jääty alle vakio käyrien!!Pommit:
BMW 325 cäbi HooCee optik
Audee Q7
Vivaro
2xFL6
Comment
-
-
Originally posted by Janza182Itse olin paikalla kun tuo bemaristissa ollut auto penkitettiin. Kyllä siinä itekkin hetken oli ett voi olla tottaItsekkin vahvasti harkinnut samaa lastua (kuhan auton saapi takas). Saas nähdä miten kaverilla vaikutti. Hänellä pitäs olla nyt moinen lastu paikallaan..
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by Ändikuka järjestäis extreme tuning kimppatilauksen?
Mä haluisin kans sellasen!“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment