Käytin tänään tuota omaa autoa testerin nokassa. Testeri herjasi imupuolen nokka-akselin asentoanturista. Onko muuten minkälainen homma vaihtaa tuo anturi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vikakoodi P0340 Camshaft sensor? RATKAISTU!
Collapse
X
-
Originally posted by fastandfurious
Edit: Auto oli muuten 2kk sitten Inspektion II-huollossa. Nyt sitten kyselin, että näyttikö jo silloin vikakoodia? Yllätys oli aika iso, kun väittivät että niitä ei lueta huollossa ollenkaan, ellei erikseen tilata!!(á 50 EUR). Olin ainakin itse siinä käsityksessä että tuo toimenpide kuuluu ainakin II-huoltoon automatic!
Muistaakseni II huoltolomake on kolme sivuinen...
Comment
-
-
Originally posted by SamiKuuluu II huoltoon testaus diagnoosi laitteella joka lukee myös huoltolapussa jonka ilmeisesti sait mukaasi jossa kaikki toimenpiteet lueteltu...Vai ?
Muistaakseni II huoltolomake on kolme sivuinen...Tampereen Metro-Autosta ei saa kyllä muuta mukaan kuin laskun ja leiman huoltokirjaan. Tiedän kanssa, että tuon teko kuuluisi huolto-ohjelmaan, enkä tullut koko asiaa ajatelleeksi ennen tätä. Huoltoneuvoja kuitemkin sanoi suoraan, että tuota ei thedä, ellei erikseen tilata. Ja sehän sit maksaa vielä 50 eur lisää...
En tiedä, olisko pienen palautteen aika tuonne...
Comment
-
-
Originally posted by -PT-Käytin tänään tuota omaa autoa testerin nokassa. Testeri herjasi imupuolen nokka-akselin asentoanturista. Onko muuten minkälainen homma vaihtaa tuo anturi?
Comment
-
-
Originally posted by -PT- View PostKiitoksia ohjeista. Ensi viikolla pääsen ruuvaamaan uuden anturin paikalle kun se saapuu liikkeeseen
Comment
-
-
Originally posted by fastandfurious View PostKohtuu helppo homma. vähän hankala viedä se johto sinne liittimelle. Purkamaan joutuu ilmanputsarin kotelon, ja Vanoksen solenoidin. Tärkeää on, että ei laita sitä kuusiokoloruuvia liian kireelle, niinkuin muakin opastettiin edellä. Momentti sille on 7 Nm. Tän homman tekee kyllä ihan vaikka pihalla parkkipaikalla.liitin on heti ensimmäinen ja yksi nippuside pitää vääntää vaikkapa pitkällä ja ohuella meisselillä vielä poikki.
edit: ai sori tää oli siis E36:ssa...
Comment
-
Comment