kuuntele vaikka ruuvimeisselillä että aukeeko ne suuttimet,itellä teki samaa tuo oma auto ja 2-suutinta oli mykkänä puhdista ne suuttimien liittimet,oma ainakin on sen jälkeen toiminut moitteetta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
no joo ette varmaa arvaa mun ongelmaa taas
Collapse
X
-
Originally posted by bemu2000 View Postei se autoa sammuttele, jos yksi tulppa pätkii...
Comment
-
-
jee jee
tilanne on nyt vähän muuttunut kun auto ei oikeen lähde käyntiin enää ollenkaan.. =( ainoastaan 2 tulee kipinää mut ei käynnisty..
Originally posted by bemu2000 View Postjoutuu nyt toistaan itseään, mut ihan turhaan niitä tulppia, suuttimia ja puolia testaa, jos auto sammuilee, kun ajamaan pystyy hyvin vaikka 4:llä pytyllä! eiköhän se vika löydy joko bensan syötöltä (pumppu/rele ym.) tai sytkän ohjauksesta... hyytyykö auto siis ihan ajosta täysin, vai käy heikosti ja sammuu esim. tyhjäkäynnillä, mutta kaasulla pysyy käynnissä?
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Posttilanne on nyt vähän muuttunut kun auto ei oikeen lähde käyntiin enää ollenkaan.. =( ainoastaan 2 tulee kipinää mut ei käynnisty..
Comment
-
-
joo
Originally posted by bemu2000 View Postsiis kahteen tulppaan tulee kipinä ja ehjää sytkäboxia testattu?
Comment
-
-
kyynel
Originally posted by bemu2000 View Postmites ruiskun boxi? olikohan se just e36 mistä on ollut juttua, että sinne boxille saattaa valua vettä...
Comment
-
-
Onko tämän kanssa nyt painittu tosiaan jo kaksi (2) kuukautta? Olisko kannattanut viedä korjaamolle?
Yleisimmät syyt siihen, että tollanen auto ei käynnisty ollenkaan, taitaa olla joko polttoainepumppu, tai sitten kosteuden mykistämä ecu. Vika voi toki olla muuallakin, ja varsinkin jos sitä on 2 kuukautta yritetty itse korjata, niin vikoja on jo varmaan enemmän kuin yksi.
Comment
-
-
Originally posted by Bullitt View PostOnko tämän kanssa nyt painittu tosiaan jo kaksi (2) kuukautta? Olisko kannattanut viedä korjaamolle?
Yleisimmät syyt siihen, että tollanen auto ei käynnisty ollenkaan, taitaa olla joko polttoainepumppu, tai sitten kosteuden mykistämä ecu. Vika voi toki olla muuallakin, ja varsinkin jos sitä on 2 kuukautta yritetty itse korjata, niin vikoja on jo varmaan enemmän kuin yksi.
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Postno korjaamolla olis ihan yhtä hyvin voitu painii tän ongelman kans toi 2kk. ko tää auto kävi tos muutamina päivinä ihan ku kello ja käynnisty aina jopa viikon ajan.. mutta heti ku vie testeriin oire oli pois ja taas ku tuli kotiin ei startannu.. onkohan ton bensapumpun kans välii ostaaks tarvikkeena vai alkuperäsenä?.. jos se vaihtaa.
Comment
-
-
=)
Originally posted by bemu2000 View Postno eikai se vika siellä pumpussa ole, jos ei kipinää tule...
Comment
-
-
Tietty siitä saattaa tulla hiukan isompi lasku, kun vie korjaamolle, mutta onko sittenkään halvempaa vaihdella osia ominpäin ysitellen niin kauan, että vika löytyy, jos löytyy koskaan?
Jos auto on välillä toiminut viikonkin hyvin, niin silloin on vaikea epäillä polttoainepumppuakaan. Jos pumppu on rikki, niin auton saattaa saada joksikin aikaa käymään, kun antaa tankkiin kunnon iskua, mutta ei sen sillä "korjauksellakaan" pitäis viikkoja liikkua. Tankin monottaminen onkin lähinnä tapa selvittää se, että onko vika pumpussa vai ei. Parempi tapa on ottaa polttoaineletku irti, ja katsoa tuleeko polttoainetta. Jos ei tule, niin vika pumpussa, tai sitten se ei saa sähköä.
Sähkövika, kosketushäiriö jossain. Vaikea sitä on näin netin välityksellä paikallistaa. Mahdollisia vikapaikkoja on niin monta, että sen takia ajattelin korjaamoa. Yleensä auton voi jättää korjattavaksi, ja jos se kerran on noinkin epäluotettava, niin ei kai sen kanssa ole kiva ajellakaan.
Huonoja neuvoja, mutta on vaikeata sanoa, että missä se vika on.
Comment
-
-
eikai huonoja neuvoja ookkaa . tarvii tarkistaa noi johdot jos niis on jotain mätää.Originally posted by Bullitt View PostTietty siitä saattaa tulla hiukan isompi lasku, kun vie korjaamolle, mutta onko sittenkään halvempaa vaihdella osia ominpäin ysitellen niin kauan, että vika löytyy, jos löytyy koskaan?
Jos auto on välillä toiminut viikonkin hyvin, niin silloin on vaikea epäillä polttoainepumppuakaan. Jos pumppu on rikki, niin auton saattaa saada joksikin aikaa käymään, kun antaa tankkiin kunnon iskua, mutta ei sen sillä "korjauksellakaan" pitäis viikkoja liikkua. Tankin monottaminen onkin lähinnä tapa selvittää se, että onko vika pumpussa vai ei. Parempi tapa on ottaa polttoaineletku irti, ja katsoa tuleeko polttoainetta. Jos ei tule, niin vika pumpussa, tai sitten se ei saa sähköä.
Sähkövika, kosketushäiriö jossain. Vaikea sitä on näin netin välityksellä paikallistaa. Mahdollisia vikapaikkoja on niin monta, että sen takia ajattelin korjaamoa. Yleensä auton voi jättää korjattavaksi, ja jos se kerran on noinkin epäluotettava, niin ei kai sen kanssa ole kiva ajellakaan.
Huonoja neuvoja, mutta on vaikeata sanoa, että missä se vika on.
Comment
-
-
Originally posted by *bmwkissa82* View Postnyt kampiakselinasennontunnistin on vaihettu, mutta auto ei ees oikeen lupaa käynnistyä.. ja tulpille tulee liikaa bensaa.. voiks rikkinäine pumppu aiheuttaa tällästä.. tai mikä
ja tulpat kuivattu.. ja ku taas yrittää käynnistää nii lupaa ja tulpat on taas märkinä.. ja ei käynnisty
kokemuksesta voin vihjasta että ota se kampiakselinasennontunnistin irti ja sorvauta siitä rungosta noin 0.4mm lastu pois ja takas paikalle.niin tyhmältä ku se kuulostaa mut.....vastaava tapaus ja auto oli käynnyt 12 korjaamoa läpi.vaihdettu aivoja antureita yms yms....mut tolla konstilla se alko toimiin täysin okMitäpä millonki...tänään tällasia...
Bmw M3 E30, Bmw 525 tds paku, Bmw 320i E30 cabrio, Bmw 325 tds E30 pakutti 1+1 rojekti, Bmw 318i E21 TIC, Ford P100, Bmw 315 E21, Lava"danny"
EX:Bmw 324 touring Bmw 318 E30 "testarossa lintta", Bmw 325i E30 touring, Bmw 525 td E34, Ford mondeo 1.8td stw, Ford escort xr3i cabriolet, Bmw 520i E34, Mb 190d, Honda accord, Bmw 524td E34, Ford fiesta 1.1
Comment
-
-
bmwkissa, kävitkö läpi ne toimimattomat kipinäpaikat niillä varmasti toimivilla puolilla? Sillä sais nyt ainakin eliminoitua sen että onko puolia paskana.
Myös ne maadoitukset kannattaa tarkistaa, sekin voisi aiheuttaa tuollaista toimii-eitoimi-toimii-eitoimi -toimintaa.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment