toimii ainakin e32:ssa eli konepelti auki alakautta/maskin kautta ja ykkös sulakkeelle akku jännite ja lekalla lyöt kuskin penkin alle. siellä on törmäys tunnistin joka ohittaa keskuslukituksen kolaritilanteessa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ovet lukossa avaimet sisällä
Collapse
X
-
Mulle poliisit joskus sano etteivät enään avaa ovia. Olivat jostain autosta avanneet ja lukkoon oli tullut naarmuja (!?) niin se auton omistaja vaati korvauksia. Eli kiitti vaan vitusti ku avasitte mun ovet. Yks perseilee niin kaikkia rangaistaan
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
Originally posted by Aukes! View PostMulle poliisit joskus sano etteivät enään avaa ovia. Olivat jostain autosta avanneet ja lukkoon oli tullut naarmuja (!?) niin se auton omistaja vaati korvauksia. Eli kiitti vaan vitusti ku avasitte mun ovet. Yks perseilee niin kaikkia rangaistaan
Comment
-
-
kaveri soitti hinauspalveluun niin ne osas avata oven... jonku ilmatyynyn tukki oven väliin ja aukesexät:e61 530xd LCI M-sport, e30 325i cabriolet M-tech2, e39 530d Touring, e92 320d, e36 318i Touring, e36 320i Touring, e39 540i Touring, e38 725TDS ,e30 325i Touring M-tech2, e30 316i, e39 V8, M5 Touring, e36 328i Touring, e30 325i cabrio, e30 325iX, e32 735iA, e30 325i, e34 525i Touring, e30 325i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by mävaa View PostMeinaatteko tosiaan että ne(poliisit) osais tehdä jotain ? pitää koeilla soittaa huomenna jos ei muuta keksi mutta edelleen kuuntelen hyviä vinkkejä kiitos jo nyt avusta!BMW PREMIUM
BMW E46 318
Comment
-
-
avain
Tällaisia tilanteita varten mulla on aina autoon kuin autoon toiset avaimet (jälkiviisautta)..
Moni pihistelee niissä jos käytetyn auton mukan tulee vain yhdet, onhan ne käynnistyksen estolla olevat avaimet kalliita... Taitavat kuitenkin vastaavassa tilanteessa tuntua edullisilta..
Lyö takasivulasi paskaksi (jos et aijo edelleenkään hankkia toisia avaimia) se on halvin lasi n. 90e... voi nykyään saada jo purkaamostakin.
Avaimet maksaa n. 130e-350e riippuen onko ajonestoa vai ei..
Takaluukun uus koodattu lukko on noin 100eAprilia RSV4
Comment
-
Comment