Announcement

Collapse
No announcement yet.

huoltovalojen nollaus johdonpätkällä...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • teho_
    Bimmer Rookie
    • Sep 2006
    • 122

    #31
    onko kukaan kokeillu ottaa mittaria irti ja irrottaa koko huoltovalo palikkaa? ite kokeilin ja hyvin meni. kaikki muut toiminnot on toiminu hyvin ja ei ole tarvinnut nollata.
    BMW 528iA touring e39
    Honda cbr 900 rr fireblade

    EX. BMW 325 E36, BMW 540 IA E34, BMW 525 TDS E34, BMW 730i E32, BMW 520i E34

    Comment

    • jakusa
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 515
      • Lempäälä

      #32
      Originally posted by teho_ View Post
      onko kukaan kokeillu ottaa mittaria irti ja irrottaa koko huoltovalo palikkaa? ite kokeilin ja hyvin meni. kaikki muut toiminnot on toiminu hyvin ja ei ole tarvinnut nollata.
      Ei oo käyny ees mielessä moinen, ite ainaki tykkään huoltoilmaisimesta. Kenties huollontarve poistuu myös kun irrottaa ne valot?
      -after all is said and done more is said than done-


      Comment

      • jkurtti
        Bimmer Rookie
        • May 2006
        • 92

        #33
        pikkasen offtopic, mutta liittyyhän tää jotenkin juttuun . . . mitäs on poppoolla kustantanut öljyn+suodattimen vaihto + jarrunesteiden vaihto + pistetään kyselyyn viel lohkarin ja haarotussarjan asennus - - siis jos on pajalle vieny?
        Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen

        Comment

        • honkkeli
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2006
          • 947
          • Kaarina

          #34
          Mul on jääny vähän epäselväks ku kahes eripaikkaa sanotaan 20 pinnisen nollaus eri paikat. siis maan suhteen...
          Onko se ny ykkönen vai 19?:think Ja sit toi aika? En oo onnistunu ite nollaamaan, enkä onneks päästämään savua johdosta irti. Mitäs onkos joku kykeneväinen turun seudul nollaamaan mun E30:in On kyl täs ollu harkinnassa ostaa toi nollaus "laite" ku ei 43€ sellasesta olis paha ja ei ainakaan vääriä pinnejä pysty yhistämään sillä

          Unettomuuskin on rikos, jos se on väkisin makaamista


          E46 320i -99

          "Prokkis" Schnitzer 635csi E.T.S -85

          ex:
          E34 535iA -91
          E30 316i -89
          E30 320i -90

          Comment

          • -JMV-
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 840
            • Etelä-Pirkanmaa

            #35
            Originally posted by jkurtti View Post
            pikkasen offtopic, mutta liittyyhän tää jotenkin juttuun . . . mitäs on poppoolla kustantanut öljyn+suodattimen vaihto + jarrunesteiden vaihto + pistetään kyselyyn viel lohkarin ja haarotussarjan asennus - - siis jos on pajalle vieny?
            Tietysti olisi hyvä mainita mikä auto kyseessä :think ,mutta katoppas TÄÄLTÄ
            F82 harraste

            Comment

            • Aguél
              Bimmer Fanatic
              • May 2006
              • 515
              • Siuntio/Lohja

              #36
              Mites muuten nollaantuuko toi jarrunesteen vaihto ilmoitus samalla tavalla kun inspection? Eli inspection teksti ja kello palaa yhtä aikaa.
              325i Coupe
              Ex BMW:t
              E34 530iA V8 touring
              E36 316i
              E34 535i
              E30 316i

              Comment

              • jkurtti
                Bimmer Rookie
                • May 2006
                • 92

                #37
                no perk...aina se jää mainitsematta 523ia -96 e39...
                Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen

                Comment

                • Petri.Kekkonen
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2006
                  • 7425
                  • Oulu

                  #38
                  Originally posted by jkurtti View Post
                  mitäs on poppoolla kustantanut öljyn+suodattimen vaihto + jarrunesteiden vaihto + pistetään kyselyyn viel lohkarin ja haarotussarjan asennus - - siis jos on pajalle vieny?
                  - öjynvaihto maksoi 98€ (7l Castrol Edge Sport 0W-40)
                  - öljynsuodantin merkkiliikkeessä reilu 10€ (jos nyt oikein muistan)
                  - jarrunesteen vaihto ois ollu AD-huollolla kiinteellä hinnalla noin 40€ kun viimeksi kysyin (jos nyt oikein muistan)
                  E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
                  E39 523i M Sport '00, Titansilber

                  Comment

                  • jkurtti
                    Bimmer Rookie
                    • May 2006
                    • 92

                    #39
                    mul oli:
                    oljyt+suodatin 77eur
                    jarrunesteet 6eur
                    jotain pikkihilpetta 2eur
                    tyot sisaltaen lohkari + haarotussarja + oljunvaihto+ suodattimen vaihto + jarrunesteiden vaihto 190eur

                    yht. 275

                    lohkarin + harppeet ostin motonetista
                    Sotilaat eivät kuole, vaan vetäytyvät helvettiin ja ryhmittyvät uudelleen

                    Comment

                    • Leka
                      BTCF Member
                      • Sep 2003
                      • 7701
                      • Vilppula

                      #40
                      Originally posted by Leka View Post
                      Ainakin tuossa yhdessä nollauslaitteen kyljessä jonka ostin pilkkahinnalla sanotaan noin ja se aika on tosiaan melko pitkä kun "Jahrensinspektion" symboli nollaantuu.
                      Ja tuommoista tietoa löytyi maailmalta "Jahrensinspektionin" nollauksesta. En tiedä toimiiko tuo joten en osaa kommentoidakkaan.

                      Laittakaa joku ohjeet jolla tuon nollauksen saa tehtyä ilman nollauslaitetta jos keksitte sen.

                      Service interval announcement "Inspection" together with the clock symbol

                      1. Turn the ignition switch to position two.
                      2. Ground pin seven (7) of the diagnostic connector for approximately 12 seconds
                      3. Turn ignition switch off.
                      4. Wait 20 seconds.
                      5. Turn the ignition switch to position two.
                      6. Ground pin seven (7) of the diagnostic connector for approximately 12 seconds. The time must be kept rather exactly, otherwise it does not work.

                      If it doesn't work first time, simply try again…
                      sigpic

                      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎