Netistä poimittua: 540i tyhjäkäynnin kuuluu nousta about 100rpm kun ilmastointi laitetaan päälle. Muistaakseni oli E34net tietoja.
Itsellä jonkun verran kone vavahtelee tyhjäkäynnillä vapaalla ollessa, muttei vaihde päällä. Tuntuu persauksissa ja todettu myös visuaalisesti pelti pystyssä. Pitänee ottaa vuodonilmaisusessiot ym. ihan varmuuden vuoksi vaikkei häiritse.
Kylmänä tyhjäkäynti on hieman isompi ~700-800rpm hetken aikaa, johtunee rikkaammasta seoksesta. Lämpimänä on ~500-600rpm. Auto E34 540iA 1993, mittarissa 194tkm.
535i V8 e39 ei vapise, tyhjäkäynti auton liikkuessa noin 700, paikallaan 550 ja ilmastoinnilla paikallaan noin 650
-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Imuilmanlämpötila oli ensinnäkin 150astetta tietokoneen mukaan.
Missä on se imuilman anturi
Ja smoothnesstaulussa parissa pytyssä oli lukemat siellä 500 hujakoilla.
Mitä nuo smoothness arvot oikein meinaa.
Kaasu pohjassa kiihdytyksessä isolla vaihteella auto tuntuu ikäänkuin ei kulkis mutta kun kiihdyttää silleen että itse ikäänkuin avaa kaasuläppää sen mukaan kun auto jaksaa mennä niin saa paljon parempia tuloksia.
Ja pieniä nykäyksiä tulee esiin kun kaasupohjassa kiihdyttää.
e32 M60B40. Tyhjäkäynti noin 500-600, ei seilaa. Välillä jopa vähän alle 500rpm.. Vatkaa tyhjäkäynnillä. Lienee syytä pistää tulpat ekana vaihtoon ja tutkia mahdolliset imuilmavuodot ja anturit. Ajossa ei tunnu vapinoita. Piruuttaan vois forten huuhteluaineita kokeilla.:think
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
Tattis. Tarviikin ottaa heti työn alle toi kilke.:think
Ja näissä E32:ssa ne moottorin tukikumit on syytä tarkistaa. Muutakun konepelti auki ja jarrun kanssa vähän D-päällä kaasuttelee. Koneen saa heilumaan todella ronskisti jos tukikumi viallinen.
mulla vatkaa kanssa (alkoi pitkä aikaisen seisomisen jälkeen) ja kierrokset on jossain 500/700 välillä....--->luettiin vikakoodit ja herjas nokan? tai kampuran? asento tunnistinta....koittaa vaihtaa ja ihmetellä sit jos hytkyy vielä...
jaa niin kun vein auton kaverin hallille pitkän seisonna jälkeen kulutus laski matka ajossa (30km 100-110kmh 8.7l:100 ) edelliseen ajoon verrattuna???:think
1983 e21 Tbo
1973 Ascona A
1972 Corvette Cabriolet SBC-Myyty.
1969 Corvette BBC
1967 El Camino BBC
1996 750ia Talvi käyttis.
Putsasin tänään oman tyhjäkäyntiventtiilin. Oireet olivat juuri linkissä kuvatun mukaiset. Venttiilin läppä oli aika likainen eikä liikkunut venttiiliä heiluttamalla. MAF cleanerilla ruiskuttelin puhtaaksi ja nyt läppä liikkuu herkästi. Eron huomasi heti kun lähti autolla liikkeelle. Kylmänä hieman epätainen tyhjäkäynti oli poissa ja moottori vastasi kaasuun herkemmin kuin ennen. Myös aikaisemmin kylmällä koneella vaivannut töksähtävä moottorijarrutus ja siitä kaasun lisäys oli poistunut. Ja aikaa ei tosiaan kulunut kuin 10 minuuttia.
BMW F30 330e LCI
Buick Riviera 455cid -71
Volvo V70 mk III - Ex Jaguar F-Pace - Ex Camaro 3gen - Ex Subaru Levorg - Ex Volvo V60 - Ex Porsche 924 - Ex BMW 1502 -76 - Ex The Best or Something - Ex BMW e39 540iA touring - Ex BMW e34 525iA touring - Ex BMW e34 520i -Ex etc.....
Comment