Pieni on ongelma jarruissa.
Noita arvoja jotka olet konttorilta saanut kats. todistukseen takemmin tiiraillen ei tarvitse tehdä muutakuin säätää vasemmasta takajarrusta nauhat lähelle rumpua. En usko että on vaijeri sylinteri jumissa kun se kerran ottaa 0.8 KN kiinni. Pyörä pois, rumpu pois, säätää säädöstä lähemmäksi ja hieraisee hiekkapaprulla lasittumiset pois. Sitten kokeilee että rumpu pyörii hivenen tahmeasti ja se on sit siinä. Jos noita valoja on kerrallaan monta paikkunu niin kannattaa mitata lataus jännite. Nimittäin jos on säädin hajonnut siten että se ei rajoita lataus jännitettä siihen 13-14 voltin tienoille vaan lataakin tuosta enemmän niin silloin on 12 voltin vehkeet kovilla. Lamput paukkuu samantien.
Näillä eväillä
Noita arvoja jotka olet konttorilta saanut kats. todistukseen takemmin tiiraillen ei tarvitse tehdä muutakuin säätää vasemmasta takajarrusta nauhat lähelle rumpua. En usko että on vaijeri sylinteri jumissa kun se kerran ottaa 0.8 KN kiinni. Pyörä pois, rumpu pois, säätää säädöstä lähemmäksi ja hieraisee hiekkapaprulla lasittumiset pois. Sitten kokeilee että rumpu pyörii hivenen tahmeasti ja se on sit siinä. Jos noita valoja on kerrallaan monta paikkunu niin kannattaa mitata lataus jännite. Nimittäin jos on säädin hajonnut siten että se ei rajoita lataus jännitettä siihen 13-14 voltin tienoille vaan lataakin tuosta enemmän niin silloin on 12 voltin vehkeet kovilla. Lamput paukkuu samantien.
Näillä eväillä
![Drive](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/drive.gif)
Comment