Announcement

Collapse
No announcement yet.

lämmitin bemariin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rossifumi
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1030
    • Hamina

Kerrataan tähän nyt vielä, että M50:een voi laittaa perus lohkon ja M52 sekä M54:een järkevin on Säteilylämppäri.

Toki edelleen polttoainekäyttöinen käy kaikkiin yllä mainittuihin.
    Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.

On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.

Comment

• Ozzy #69#
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2006
      • 1646
      • Pirkanmaa

Originally posted by Ozzy #69# View Post
      Itsellä tuollainen -95 320i. Koneenahan tuossa m50b20 vanoksella. Millaisen lämmittimen tuohon saa/millainen kannattaa laittaa?
      Tuli tutkittua tuota tarkemmin ja eipäs löytynytkään pakkasproppuja tuosta koneesta, siis sieltä pakosarjan tienoilta. Myös lohko on alumiinia . Mistä lämmitin?
      G20 330e M-Sport sunset orange

Comment

• puoluori
        Newbiemmer
        • Sep 2007
        • 25

Originally posted by Rossifumi View Post
        Kerrataan tähän nyt vielä, että M50:een voi laittaa perus lohkon ja M52 sekä M54:een järkevin on Säteilylämppäri.

Toki edelleen polttoainekäyttöinen käy kaikkiin yllä mainittuihin.

oon vähän hukassa noista moottoreista! uuni tuore bimmer mies. mikähän mulla noista on kun on 328 e46 00 vuosimallia! joku lämmitin olis kovettu! kiittää ja kumartaa

Comment

• Will_E39
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 920
          • Seinäjoki

Originally posted by puoluori View Post
          oon vähän hukassa noista moottoreista! uuni tuore bimmer mies. mikähän mulla noista on kun on 328 e46 00 vuosimallia! joku lämmitin olis kovettu! kiittää ja kumartaa
          hommaat vaan sen säteilijän tai polttoainekäyttösen
          e39 520ia-96

Comment

• aatu78
            Newbiemmer
            • Aug 2007
            • 13

Jees minäkään nyt en muista sitä moottorin mallia mutta pirssi on 740ia vuosimallia 95... ja lämmitintä tarttis, joten minkälaisia vaihtoehtoja mulle löytyy?? polttoainelämmitin ois varmaan järkevin, mutta budjetti tulee vastaan...

Comment

• Will_E39
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 920
              • Seinäjoki

Originally posted by aatu78 View Post
              Jees minäkään nyt en muista sitä moottorin mallia mutta pirssi on 740ia vuosimallia 95... ja lämmitintä tarttis, joten minkälaisia vaihtoehtoja mulle löytyy?? polttoainelämmitin ois varmaan järkevin, mutta budjetti tulee vastaan...
              eikös toho myllyy mee sit kaks säteilijää:think vittu mä mitää tiärä
              e39 520ia-96

Comment

• EsaE
                Bimmer Rookie
                • Mar 2007
                • 60
                • Mänttä-Vilppula

Originally posted by Cell View Post
                Juu ei todellakaan ole erilaista öljypohjaa suomiautoissa

Nämä "saksantuontijutut" paranee näköjään koko ajan, millaisiin sfääreihin päästäänkään seuraavien vuosien aikana Tai mersullahan on tietysti täysin omat tuotantolinjat suomi-autoja varten, searchilla varmaan löytyykin, muistaakseni nullzwei aikoinaan kirjoitti tiukkaa faktaa tuosta.

Kuten tuosta defan ohjeesta selviää, se ei edes tule sinne öljypohjaan. Onhan se tietysti helppo keksiä tekosyitä homman välttämiseen kun ei ole PIENINTÄKÄÄN hajua siitä miten se tehdään, saati sitten halua tehdä sitä.
                Eli ajttelin sit nostaa tänkin topikin esiin :think

Noista öljypohjista en tiedä mutta itse asensin juuri Saksantuonti e36:seen Defan säteilylämmittimen ja tuli huomattua että noista lohkoista ainakin löytyy eroja.
                Ei nimittäin löytynyt lämmittimen kiinnitykseen tarvittavia kiinnityskohtia defan ilmoittamasta paikasta..
                Eli jouduttiin kehittelemään ihan oma patentti jolla sitten saatiin vastus kiinni lohkon kylkeen
                e91 320i -10
                e36 Z3 -98
                e36 320i Coupe -94
                e46 328i -98

Comment

• Cell
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jun 2004
                  • 7037
                  • Uusikaupunki

Lohkoista voi löytyäkkin, mutta ne erot eivät riipu mitenkään siitä onko auto alunperin otettu käyttöön suomessa vai saksassa.
                  325i -08
                  i3 REx -17
                  M5 -98 Imolarot
                  535i -90 N/A project (maatumassa)

Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

Comment

• P10neer1
                    Bimmer Rookie
                    • Feb 2007
                    • 114

Onnistuuko tuon säteilijän asentaminen M54B30 koneeseen tunkin ja pukkien varassa. Luulisin että auton alapuolelta tuo pitää asentaa niin onko se pohjamuovi moottorin alla hankalasti kiinni?

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎