Originally posted by jOBler
View Post
Että kyllä seiska hyvä auto on, en tiiä kattelenko uudempaa vain vanhempaa mutta ehkä sais olla e38 taikka jopa seuraava. Langi jokatapauksessa, minä en tykkää mistään pikkuautoista. Tietty priimakuntoinen kolmekakkonenkin kaikilla mahdollisilla höysteillä (vaikkapa highline) kelpaa mulle ei tuo auton ikä merkkaa oikein mitään kun omassa käytössä nämä kuitenkin pysyy vuosia, ja enempi kuitenki oon tämmönen harrastaja.
Oli taannoin nettiautossa todella hienonnäköinen musta e32 alpina highline myynnissä, onnea vaan uudelle omistajalle. Kyllä poltteli mutta kun pitäs mahtua viis henkeä istumaan, tai joku meidän perheestä jää muuten rannalle.
Tosin pitäs kai se joku ässä mesekin kokeilla jotta tietää onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella...
Niin ja jos jollain on (kiireetöntä) hienomman auton remontin tekijän tarvetta Rovaniemen taikka Nummi Pusulan lähialueilla niin ottelee yhteyksiä. Firmaa tässä perustellaan pikkuhiljaa, olis hyvä tietää onko kysyntää. Varsinki nuo sähköhommat on lähellä sydäntä, mitä monimutkasempi juttu niin sen parempi. Siksi kai se itelläki pitää seiska olla että on jotaki haastetta.
Comment