KLIK Tuossa on kuvasarja omasta asennuksesta E36:seen. Sarja tosin ei ole IvvN:ltä tilattu, mutta sarja on vastaava eri valmistajan 7000K kirkkaudella.
Ja todellakin siinä menee 10min/valo, kun tuo etulasi on irroitettuna.
Hyvä että joku jaksaa tehdä tällaisia Pitääpä tilata Ivvn:ltä tuollainen setti..
(Kylmä?)Katodi rinkulathan nuo näyttää olevan. Ei siis varmasti epäilystäkään etteivät olisi kirkkaat mutta, miten lie kestäävät tärinää ja mimmonen käyttöikä..
eipä tahdo kestää oikeen tärinäää, jote viisaan vinkki kannattaa vahventaa hieman silikonilla "kuorten sisältä tukea" koska lohkeavat helposti...
KLIK Tuossa on kuvasarja omasta asennuksesta E36:seen. Sarja tosin ei ole IvvN:ltä tilattu, mutta sarja on vastaava eri valmistajan 7000K kirkkaudella.
Ja todellakin siinä menee 10min/valo, kun tuo etulasi on irroitettuna.
Sullahan on noissa sarjoissa pelkkä putki tosiaan, ja se voi hajota helposti. IvvN:n sarjoissahan on akrylimuovi mukana ja joka on tuettu vietä yläreunasta jotta ei pääse lyttäämään sitä rinkulaa. Oletan että kestävyys on aivan omaa luokkaansa, kuten myös kirkkauskin näyttäisi olevan. Näyttääkin paremmalta kun ei ole noin ohut se rinkula.
Odotelkaas pojat talvea, saattaa olla, että teilläkin tulee ongelmia saada nuo syttymään. Itsellä on vastaava sarja nyt ollu kohta vuoden käytössä. Talvella vaikea saada joskus syttymään, pitää räpsytellä parkkeja että heräävät. Ilman että auto on käynnissä ei kannata yrittääkkään. Tosin kun saat syttymään ja ne lämpeävät syttyy ne taas helposti. Mutta taas sama ruljanssi aamulla. Ja kytkin vielä releen kautta suoralla virralla, jottei ainakaan parkkivalojen jännitehäviöt haittaa.
Mulla on myös yks muuntaja sulanut klöntiksi, toinenkin on vääntyillyt hieman. Muuten kyllä ovat toimineet. Hieman myös näyttävät tummuneen pinnalta, mutta palavat yhä kirkkaasti.
Mutta eipä ole tällä perällä kellään muulla yhtä kirkkaita enkeleitä
Tuli nyt matkahuollosta tuollaiset ja toinen puoli on nyt kiinni.. Mitenkä olette laittaneet nuo johdotukset? Eli parkkiliittimeltä enkeleiden "boksiin"???
Perkele.. Nyt on rinkulat kiinni ja kävin ajelemassa.. Nousin autosta ja kävin katsomassa noita rinkuloita ja ne räpsyi:think:think Otin kotona kaikki muut sähkölaitteet pois käytöstä ja annoin kaasua ja vieläkin räpsyi.. Mikä noita vaivaa?? Oikeastaan reunimmaiset räpsyvät ja pitkien umpioissa olevat toimii
Tuli nyt matkahuollosta tuollaiset ja toinen puoli on nyt kiinni.. Mitenkä olette laittaneet nuo johdotukset? Eli parkkiliittimeltä enkeleiden "boksiin"???
Juu, ja sitten maadoitus jonnekkin oikeaan maadoituspisteeseen, eli siihen tarvit varmaan lisää johtoa.
Itse porasin pienellä poralla umpioiden päälle reiät joista vedin johdot läpi ja siitä pellin alitse konetilaan. Reiät tiivistin sitten sikaflexillä Ensiksi laitoin vain tiivisteen välistä johdot, mutta näytti niin typerältä viritelmältä että tein nuo reiät.
Pitääs ottaa kuvaa omista rinkuloista, ostin ne syksyllä ice.fi:stä. Nyt näkyivät myyvän valkoisia väriltään? Mulla on ainaskin siniset.
Mulla on rinkulat syttynyt -35 pakkasellakin ilman mitään ongelmia. Mutta ilmeisesti pitää lämmetä hetken ennen kuin palavat normaalisti.
Juu, ja sitten maadoitus jonnekkin oikeaan maadoituspisteeseen, eli siihen tarvit varmaan lisää johtoa.
Itse porasin pienellä poralla umpioiden päälle reiät joista vedin johdot läpi ja siitä pellin alitse konetilaan. Reiät tiivistin sitten sikaflexillä Ensiksi laitoin vain tiivisteen välistä johdot, mutta näytti niin typerältä viritelmältä että tein nuo reiät.
Pitääs ottaa kuvaa omista rinkuloista, ostin ne syksyllä ice.fi:stä. Nyt näkyivät myyvän valkoisia väriltään? Mulla on ainaskin siniset.
Mulla on rinkulat syttynyt -35 pakkasellakin ilman mitään ongelmia. Mutta ilmeisesti pitää lämmetä hetken ennen kuin palavat normaalisti.
Itse tein kanssa juuri näin..Katsotaan kun saadaan faceliftin xexonangelit paikkaan
Kerroppa ihan vaihe vaiheelta.. Mihin laitoit muuntajan valkoisen johdon ja mihin mustan?
Ite ainakin laitoin rosvoliittimellä muuntajalta tulevat johdot kiinni alkuperäisiin parkkivalon johtoihin. Ja pelittää täydellisesti. Lienee helpoin ratkaisu. Ei tarvitse ylimääräisiä johtoja vedellä. Ja muistaakseni aivan sama, että kumpaan johtoon laittaa mustan ja kumpaan valkoisen johdon.
Kerroppa ihan vaihe vaiheelta.. Mihin laitoit muuntajan valkoisen johdon ja mihin mustan?
Kun rinkulat oli asennettu, porasin muuntajille meneville johdoille mahdollisimman pienellä poranterällä reiät. Vedin johdot siitä pellin alta umpioden taakse konetilaan. Muistaakseni laitoin valkoisen kiinni parkeilta tulevaan piuhaan, ja sitten vedin lisäjohdolla maadoituksen eli mustan johdon jonnekkin runkoon kiinni. Ja sitten sikafleksiä vain huolellisesti niiden reikien päälle ettei vuoda vettä sinne umpioihin.
Mulla ei ainakaan toiminut rinkulat kun laitoin mustan johdon ensin parkkien maahan, eli mustaan. Eli vaati siis paremman maadoituksen.
[QUOTE=IvvN;878198]Eivät ole normaalit rinkulat, vaan kirkkaimmat mitä olen tähän asti nähnyt. Ainakin e46:seen asentaminen vei 20 min. Laitan kuvia parin päivän sisällä. e30:seen ei varmaan mahdu ilman tummennusrikuloita, mutta jos olet pääkaupunkiseudulta, niin tule käymään meidän toimistolla, niin pääset ainakin sovittamaan.
Comment