Noo, tässä olis yks kuva.. Ei nuilla pulimallin kameroilla huippu kuvaa saa, mutta jos siitä jotain selvää sais..
No perkeles,näyttää että noi olis kirkkaammat mitä mulla on Toi räpsyminen tais johtua niistä pilipali liittimistä, nyt laitoin yhteen rinkulaan putkiliittimen eikä se enää räpsynyt.. Nyt vaan mietityttää toi himmeys
No perkeles,näyttää että noi olis kirkkaammat mitä mulla on Toi räpsyminen tais johtua niistä pilipali liittimistä, nyt laitoin yhteen rinkulaan putkiliittimen eikä se enää räpsynyt.. Nyt vaan mietityttää toi himmeys
Ei taida talvella sitten yltää ihan samaan kirkkauteen mitä kesällä. Vai oletko päässyt kokeilemaan lämpimässä tuota kirkkautta?
Kannattaa kokeilla ens alkuun että muutajilta rinkuloille menevät johdot pitää ihan suorana ja että liittimet aivan puhtaat (ei kosteutta, yms.). Jos tuolteen palaa kirkkaina.
Huomasin että enkelit ei enää syttynyt kun konetilan pesin, sen jälkeen pari päivää palovat aika himmeinä/keltaisina. Myöhemmin alkoi toimimaan ihan normaalisti. Kylmällä säällä tuntuvat jokusen minuutin palavan aika hailakasti, kunhan "lämpiää" niin kyllä ne näyttää kirkastuvan. Sarja oli jo autossa kun auton hommasin, mutta muuntaja näyttää samalle kuin Ice.fi:n myymä (tilasin sieltä entiseen autoon).
Tuntuu jostain syystä vaikuttavan syttymiseen/kirkkauteen jos johdot on taivuteltu tiukalle mutkalle jostain kohti. Tuon huomasin entiseen kärryyn rinkuloita asentaessa ja sama homma näytti olevan tähän nykyiseen kun yritin piilottaa johtoja pois näkyvistä. Vaikka kyllä tuntuu hullulle että tuolla olisi jotain vaikutusta, mutta kahden sarjan kohdalla tämä on vaikuttanut kirkkauteen. :think
Tuo voi kyllä olla hyvinkin mahdollista kun katsoo noita johtoja. Siellähän mahtuu menemään jopa huikeat 5 säiettä kuoren sisällä . Varmaan kannattais myös nuo johdot vaihtaa kokonaan siltä osin kun se on mahdollista. Itse tosin olen hyvin vielä pärjäillyt ongelmitta alkuperäisillä liittimillä ja johdoilla.
Ei taida talvella sitten yltää ihan samaan kirkkauteen mitä kesällä. Vai oletko päässyt kokeilemaan lämpimässä tuota kirkkautta?
tuolta muutama sivu taakse niin näet kuinka "kirkkaat" ne mulla on talvipäivänä Kyllähän nuo pimeellä loistaa mukavasti.. Vai että on johtojen mutkaisuudellakin merkitystä:think:think Nyt sanon suoraan että voi vittu mikä sarja
Ja sellasille tiedoksi jotka epäilevät katsastuksesta läpi pääsyä noiden kanssa niin itse kävin tänään katsastamassa autoni ja ei ollu mitään sanottavaa. Ja oikein tarkasti vielä katsoi valoja. Tosin ei noiden enkeleiden takia vaan sen takia et oli niin paskaset valot et ei meinannu olla valotehoa
Ja sellasille tiedoksi jotka epäilevät katsastuksesta läpi pääsyä noiden kanssa niin itse kävin tänään katsastamassa autoni ja ei ollu mitään sanottavaa. Ja oikein tarkasti vielä katsoi valoja. Tosin ei noiden enkeleiden takia vaan sen takia et oli niin paskaset valot et ei meinannu olla valotehoa
Joo, toiselle puolelle laitoin paremmat liittimet ja eipä räpsy enää. Pitää vielä toisellekkin puolelle vaihtaa.. Himmeet noi vaan on päivällä
nyt on netti koluttu läpi ja ei löydy kylmäkatodi rinkuloita mistään. siis toi ice rinkulat on siis ainoot mistä näin suomen oloissa semmoset sais?? e30 siis tulos
Sullahan on noissa sarjoissa pelkkä putki tosiaan, ja se voi hajota helposti. IvvN:n sarjoissahan on akrylimuovi mukana ja joka on tuettu vietä yläreunasta jotta ei pääse lyttäämään sitä rinkulaa. Oletan että kestävyys on aivan omaa luokkaansa, kuten myös kirkkauskin näyttäisi olevan. Näyttääkin paremmalta kun ei ole noin ohut se rinkula.
Jah joku tämänkin ylös nostanu, ni korjataan tätä hommaa hieman eli kyllä tossa mun setissä on ihan samalla tavalla sen itse katodi putken päällä menevä muovi, joka antaa sen enkelin paksumman muodon, eli tuo setti on siis rakenteeltaan täysin sama.
Mitä tulee kestävyyteen ja kirkkauteen tulevaan oletukseen, olettaisin sen olevan käyttännössä sama, riippuu missä/miten kuvattu (parempaa kuvaa luonnossa)
Enkelit on toiminu täysin moitteetta alusta lähtien ja nyt on talvikin takana ilman mitää ongelmia.
elih löysin tommoset e46 tarkoitetut ilmeisesti kylmäkatodi rinkulat ja kysyn että saanko noi liimattuu e30 valoihin?? mikäs noissa on halkasija? ainakin ebayssä olevissa myyntiilmoituksissa näyttäs että myydään samoja rinkuloita ihan e30,e36,e46.... tos olis linkki http://www.tocar.fi/angel-eys-valkoi...sarja-p-1.html
Comment