Itse kävin n.2kk sitten hakees listaa ja kaveri tuumi, et ei nyt pysty tulostaa sitä, mut lupas lähettää postis sen(totesin, et peli menetetty)....mut kappas vaa, 2pv myöhemmin napsahti luukkuu.
EDIT: ja siis treen moukka-autosta ofkoors..
Hyvä että postittivat. Pitäs sieltä varaosatiskin takaa löytyä palveluhalukkuuta samalla tavalla oli sitten "suomi" tai tuontiauto, koska samalla tavallahan sitä osia tarvitaan kummassakin tapauksessa. Se on sitä jälkimarkkinointia tuo
En löytäny listasta mutta onko kellään mitää tietoa mitkä on 0057 ja 0064.. muut löyty.. tosin 0800 "Exhaust Pipe Complete" jäi hämäämään että mitä se tarkottaa? Siis pakoputki kokonainen ?
Ei selvinnyt vielä että missä E30:ssä ois lista asennetuista varusteista?
Lisäksi kaipaisin tietoa E39:n varusteista. Eli tarviis listan mitkä siinä on karvalakkimallin vakiovarusteita ja mitä siihen on voinut saada lisävarusteena?
No mulle sanoivat jyväskylän laakkosella että maksaa 20€, eikä edes kysyneet onko "suomi-auto", tai en kyllä muista näytinkö rek.otteen josta näkivät ettei ole... sanoin sitten vaan etten tarvitsekaan sitä...
Eikös nämä kaikki ole jossain vaiheessa tuotuja. Sellainen clubilainen keneltä löytyy suomalaiselta linjalta putkahtanut bimmeri voi nostaa käden ylös ja huutaa HEP
amppa: laitoin sen listan sähköpostiisi, olepa hyvä.
Mikähän siis oli tuo 801: order control ?
Mulla oli siinä autosta löytyneessä lapussa vaan 0243,0465,0498 ja 0801.
Niin kun autossa on lukkoperä niin miksei listassa oo tämä: nro 209: 25% Limited Slip Differential ? Ja esim. ilmastointi?
Siis mitä tuossa listassa edes pitäisi olla, vai onko mulla sitten jälkiasennettuja nuo kaikki mitä listasta puuttuu?
Mulla oli siinä autosta löytyneessä lapussa vaan 0243,0465,0498 ja 0801.
Niin kun autossa on lukkoperä niin miksei listassa oo tämä: nro 209: 25% Limited Slip Differential ? Ja esim. ilmastointi?
Siis mitä tuossa listassa edes pitäisi olla, vai onko mulla sitten jälkiasennettuja nuo kaikki mitä listasta puuttuu?
Bemusta en varsinaisesti tiedä, mutta ilmastointi voidaan asentaa ihan hyvin jälkikäteen dealerilla, ainakin suomessa näin tehdään mm. toyotoille. Tosin vähintäänkin osittain "veronkiertotarkoituksessa", ettei auton tullaushintaan tulisi ilmastointia nostamaan hintaa.
Lukkoperä on tietysti helppo vaihtaa, sunkin auto on kuitenkin 11v vanha, kaikennäköistä ehtii tapahtua.. Ellei sitten kuitenkin sulla olisi avointa perää.
Bemusta en varsinaisesti tiedä, mutta ilmastointi voidaan asentaa ihan hyvin jälkikäteen dealerilla, ainakin suomessa näin tehdään mm. toyotoille. Tosin vähintäänkin osittain "veronkiertotarkoituksessa", ettei auton tullaushintaan tulisi ilmastointia nostamaan hintaa.
Lukkoperä on tietysti helppo vaihtaa, sunkin auto on kuitenkin 11v vanha, kaikennäköistä ehtii tapahtua.. Ellei sitten kuitenkin sulla olisi avointa perää.
Usko pois, kyllä lukko on, ja voihan se ollakin jälkeenpäin laitettu sitä en tiedä, mut ilmastointia harvemmin näihin kai laitellaan. Noh, eipä nuo kovasti vaivaa, kaikki toimii hienosti ainakin vielä!
amppa: laitoin sen listan sähköpostiisi, olepa hyvä.
Däng juu, spostissahan se lista napotti.
Melkein kaikki nummerot selvisi, 029 ja 098 jäivät kuitenkin mieltä kaivelemaan. Olisiko niistä tietoa/arvausta?
Däng juu, spostissahan se lista napotti.
Melkein kaikki nummerot selvisi, 029 ja 098 jäivät kuitenkin mieltä kaivelemaan. Olisiko niistä tietoa/arvausta?
Pakko kysyä; Oletko IHAN VARMA, että koodit ovat NIMENOMAAN 029 ja 098?
Comment