Originally posted by Hemi
Saksan tuonnin ja Suomi-auton tekniset erot ?
Collapse
X
-
Laakkoselta hakemani E39 brosyyrin mukaan esim. 525d:n akku on 95Ah ja generaattori on 150/2100 A/W ?Originally posted by HemiEikös ne löydy e39 "Saksanmalleistakin". Itse en ole e39:stä löytänyt muuta eroa kuin tuon laturin. Sikäli erikoista koska myös Ruotsalaisissa e39:ssä on ainakin pääsääntöisesti nuo 90A vakiolaturit.
Comment
-
Moi,
2001 e39:ssä dieselissä seuraavat erot suomiautoon verrattuna.
Huohotinputki ei ole lämmitetty ( siis sähköisesti, eikä eristämällä )´ja ohjaustehostimen litkut on puuroutuvaa mallia.
Omassani tosin puonlämmittäjät ja sadetunnistin oli ruksittu varustelistalta.
-veka
Comment
-
Mulla on Gyntheriltä haalattu E30 324Td touring, ollut joskus eberi, hävinnyt jonnekkin aikojen saatossa, penkinlämmittimet on sekä myös takalasin lämmitys. Nesteet oli luokka max -15ast ja laturi on kokoa 90A. Akku taisi olla jotakin 88aH, ja suht sökönä, kuten aina 8)Originally posted by KeimoMItenkäs penkin ja esim. takalasin lämmittimet touringeissa. Asennetaanko ne vasta SUomessa ja onko niitä Saksan autoissakin ?Originally posted by Hemie39:ssä on ainakin uudemmissa "Suomimalleissa" 120A laturit, kun Rostokista etelään malleista löytyy 90A:set.
T:Tero2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
EX: 524Tda, 324TdicT
Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...
Comment
-
Onko syylärit pienempiä suomiautoissa? Itsellä on saksantuonti e34 -94 ja nyt syyläri alkoi vuotaa nestettä. Ostin kl-varaosista uuden syylärin, mutta nyt huomasin että uusi on n. 10cm pienempi kuin vanha (vissiin alkuperäinen). Onko kellään tietoa näistä eroista?:think Muuten letkujen sijoituspaikat ovat samat, mutta kenno on korkeampi.
Auto odottelee tallissa joten haluisin tietoa mahd. pian!Last edited by valkoinenkupla; 16-04-2011, 13:38.nyk: e39 520i -98
ennen: e34 520i -94
Comment
-
isoR
Väärä osa. Ei muutakun vaikka vanhan kans liikkeeseen niin saa melko varmasti oikean. Ja jos myyjän moka niin:
ja homma pelaa.
Comment
-
Jaa-a. Vai käytetäänköhän keski-euroopassa sitten isompia syyläreitä, kun ilmastokin on lämpimämpi. Toisaalta 10 cm on kumminkin melko paljon.Last edited by valkoinenkupla; 16-04-2011, 13:30.nyk: e39 520i -98
ennen: e34 520i -94
Comment
-
Väärä syylari. Ilmastoimaton vs. ilmastoimaton on n. 10cm korkeuseroa. Lisäksi on eri paksuuksia ja muistaakseni leveyksiäkin koneesta riippuen.Originally posted by valkoinenkupla View PostJaa-a. Vai käytetäänköhän keski-euroopassa sitten isompia syyläreitä, kun ilmastokin on lämpimämpi. Toisaalta 10 cm on kumminkin melko paljon.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Suomeen tulee niin vähän uusia autoja että ei niihin erikseen mitään suomi-syyläriä tai muutakaan valmisteta, m52-koneen cold-country huohotin ehkä yleisin ? poikkeava eikä niitäkään taida olla kaikissa "suomi-autoissa" :thinkOriginally posted by valkoinenkupla View PostJaa-a. Vai käytetäänköhän keski-euroopassa sitten isompia syyläreitä, kun ilmastokin on lämpimämpi. Toisaalta 10 cm on kumminkin melko paljon.
Comment
Comment