Livedatan tutkiminen tässä kohtaa olisi enemmän kuin paikallaan..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
outo vika 530d -99 kulkupuolessa. ***SELVISI***
Collapse
X
-
Tuleeko pakoputkesta kuitenkin ilmaa reilusti kun polkaisee tai vähän savua?E39 M5 -00
Ex E60 530Da M-Sport -04
Ex E39 M5 -00
Ex E39 M5 -00 Individual
Ex E36 3.0 M3 Cabrio -94
Ex E36 3.0 M3 -93
Ex E36 2.5 Cabrio -94
Ex E36 3.2 M3 -97
Ex E36 2.5 Coupe -93
Comment
-
-
Originally posted by 10+ View PostTuleeko pakoputkesta kuitenkin ilmaa reilusti kun polkaisee tai vähän savua?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
noniin.. kokeilut jatkuu. nyt on kokeiltu uudella ahtopaineen tunnistimellakin. eli uutta on: turbo, ilmamassamittari+dde päivitys+ahtopaineen tunnistin. nyt alkaa jo toivo loppua pitää kokeilla vielä kaverilta turbonsäädin solenoidia ja mikäli ei tule silläkään kuntoon niin maalaan vihreäksi ja polen suohon kooko roskan. noeivaan sit pitää lähteä ouluun livedataa katsemaan :think mutta mikäli jollain tulee jotain mieleen niin kertokaa ihmeessä..sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
hmm. kokeilin ottaa pistokkeen irti turbonsäädin solenoidilta. kulkeminen muuttui päinvastaiseksi--> alhaalla ei mitään ja ylhäällä vetoa. kunhan ei olisi juminut jotenkin typerästi tuo solenoidi.. :thinksigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Kerrotko hieman tarkemmin projektin taustasta. Miksi turbo vaihdettiin? Miten toimi ennen turbon vaihtoa?
Viallinen DDE alkaa kuulostaa entistä todennäköisemmältä. Perusasennoltaan liian suljetut johdesiivet voisivat aiheuttaa samanlaisen ongelman. Tuo lienee kuitenkin epätodennäköistä, jos turbo on uusi original teile.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostKerrotko hieman tarkemmin projektin taustasta. Miksi turbo vaihdettiin? Miten toimi ennen turbon vaihtoa?
Viallinen DDE alkaa kuulostaa entistä todennäköisemmältä. Perusasennoltaan liian suljetut johdesiivet voisivat aiheuttaa samanlaisen ongelman. Tuo lienee kuitenkin epätodennäköistä, jos turbo on uusi original teile.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
hmm.. tarkemmin kun katsoo kiihdyttäessä kierrosluku/nopeusmittaria niin sinne 140km/h asti viisarit nousevat samaan tahtiin mutta kun vetoja tulee sen jälkeen yhtäkkiä niin huomasin että kierrosluku viisari nousee edelleen samaa tahtia mutta nopeus alkaa vain nousta nopeasti. perhana luistaako tuossa laatikko tai jotainvoiko automaatti loota aiheuttaa tuon? siis jos esim on liian vähän öljyä laatikossa että se saa turbiinin lukittua vasta vähän ajan kierrätyksen jälkeen ja sitten auton sammuttaessa turbiinista valahtaa öljyt pois ja taas sama homma? olihan nyt varmasti tarpeeksi sekavasti kirjoitettu että varmasti ei kukaan ymmärrä
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postnää sun auto ongelmat alkaa kohta vetää vertoja Lassi-S:n tarinoille...tuli pienten kokeilujen jälkeen todettua että ei se johdu laatikostakaan. kaikki alipaineletkut yms. on tarkistettu. pakkokait se on kokeilla toisella boxilla..
sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
nyt kun sattui jotain kirjoituksia silmään tuolta että piuhojen väliin laitettavat tehoboxit saattavat hajottaa jotain niin mitäs ne sitten hajottaa? entinen omistaja oli laittanut sellaisen joka kytketään osaan nro 8 ja siihen tulevan pistokkeen väliin http://www.realoem.com/bmw/showparts...02&hg=13&fg=15 eli ilmeisesti huijaa kasvattamaan rail-painetta. mutta mikäs leviää jos leviää?sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
-
Originally posted by bmwbmw View Postnyt kun sattui jotain kirjoituksia silmään tuolta että piuhojen väliin laitettavat tehoboxit saattavat hajottaa jotain niin mitäs ne sitten hajottaa? entinen omistaja oli laittanut sellaisen joka kytketään osaan nro 8 ja siihen tulevan pistokkeen väliin http://www.realoem.com/bmw/showparts...02&hg=13&fg=15 eli ilmeisesti huijaa kasvattamaan rail-painetta. mutta mikäs leviää jos leviää?
Uskoisin että korkeapainepumppu joutuu pitemmän päälle koville tuollaisissa virityksissä.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostJos siellä sellainen viritys on niin ota pois ihmeessä niin yksi vika mahdollisuus aina vähemmän.
Uskoisin että korkeapainepumppu joutuu pitemmän päälle koville tuollaisissa virityksissä.sigpic
Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
Comment
-
Comment