Originally posted by NHB
Lastuttaminen kannattaa?
Collapse
X
-
Näillä mennään...
530d e60 sedan
Ex:
320 e30 Imola Red Coupe
525i e34 Luxorbeige Sedan
535i e34 Shadowline Sedan
328i e36 Touring M-Sport
535 e39 sedan V8- manual
-
-
Originally posted by NHBSanoppa yksikin hyvä syy siihen miksi teho nousisi olennaisesti keski- ja alakierroksilla. Tuskin BWN:n insinöörit on ihan päin reisiä sitä alkuperäistäkään moottorinohajustakaan suunnitelleet...Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Re: Lastuttaminen kannattaa?
Originally posted by BcBEli heitin tossa 1990 520i:n motroniciin teholastun sisään.. Toisin kun monet täällä on väittänyt (ettei vapaastihengittävään saa lastulla kummallisia tehonlisäyksiä, tms.skeidaa) ero on todella huomattava. Tuntuu kun ajaisi eri autolla; tehokäyrä on ärhäkämpi, kiihtyvyys huomattavasti parempi ja tyhjäkäynti kylmänä tasaisempi... (btw: alkuperäisessä lastussa luki vuosiluku 1984! haloo?)
Minkälaisia kokemuksia muilla?
Kannattaako?? No itse otin asian kokeilun kannalta enkä odottanut mitään joten positiivinen ylläri.sigpic
E91 320D /// M-SPORT Touring
Ex: E36 328 /// Touring Ex harraste, nykyinen kiertopalkinto
Ex: E30 325 Touring
Comment
-
-
Originally posted by JusausJoskus kuulee puhuttavan että sitä käyrää vähän viilailllaan, päästörajoitusten takia, tehon ja väännön kustannuksella. Ja ymmärtääkseni Saksassa ne päästörajoitukset on aika tiukat..
Comment
-
-
Originally posted by muggoGyntteri oli laittanut entiseen menopeliin 525i 24v '92:een lastun ja kyllähän tuo ripeältä tuntui, myös liikahti 'virkaveljiänsä' iloisemmin & huiput tulitestattua = +250kmh kun 245kmh:n kohdalla vielä oli kovastikkin menohaluja.
ihan vaan että onko juuri pelkällä lastulla noin iso vaikutus?"Hyvällä hevosella maisema nopiasti vaihtuu"
-Andy McCoy
Comment
-
-
Originally posted by muggoGyntteri oli laittanut entiseen menopeliin 525i 24v '92:een lastun ja kyllähän tuo ripeältä tuntui, myös liikahti 'virkaveljiänsä' iloisemmin & huiput tulitestattua = +250kmh kun 245kmh:n kohdalla vielä oli kovastikkin menohaluja.
Comment
-
-
Originally posted by JusausOriginally posted by NHBSanoppa yksikin hyvä syy siihen miksi teho nousisi olennaisesti keski- ja alakierroksilla. Tuskin BWN:n insinöörit on ihan päin reisiä sitä alkuperäistäkään moottorinohajustakaan suunnitelleet...
15:1 suhdetta taasen monesti käytetään hyvää taloudellisuutta halutessa. Valmistajat käyttävätkin tätä varsinkin osakaasulla. Tästä tinkimällä voi saada pikkasen paremman kaasuvasteen. Taaskaan ei ole tarjolla mitään tuollaisia esitettyjä +33 prosenttia lisää tehoa.
Comment
-
-
kulkoo
On BMW:kin valmistanut hyviä yksilöitä, e34 525 24v vissiin useammankin, koska kaverin perheessä oleva tuommoinen on paljon pirteämpi kuin yksikään muu näkemäni, ja kulkee mittarin mukaan 245-250kmh
Comment
-
-
jep
Jep, mittarivirheet voi taas jättää omaan arvoonsa, lähes aina kuitenkin maallikkojen kesken puhutaan mittarinopeuksista, koska kovin harva on virallisesti saanut autonsa huiput mitattua tarkistetuin välinein
540iA 247 km/h
528iA 231 km/h
523i 221 km/h
Nämä todellisia kyytejä. :shock:
Comment
-
-
Ei ole mitään väliä tuleeko 10 vai 15 heppaa lisää, jos se normaali ajossa perstuntumalta paremmin vääntää/kiertää!!!
Omassa E30 325i touringissa tehonlisäyksen huomasi selvästi lastunvaihdon jälkeen!
Alakierroksille tuli vääntöä lisää, eikä rajotin tule vastaan vielä 7000.
Enempää ei uskalla kierrättää...
Toi on RPM-lastu T.Muukkoselta hommattu.
Comment
-
Comment