Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 vaihtumassa M6:ksi..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by SuperFive View PostEikö edelleenkään täällä kukaan osaa vastata siihen powernapin kysymykseen..?
Ja turbovirittelijöille tiedoksi, että ei nosta ahtopaineita, kun turboja ei ole eikä tarvita!
Eli varmasti rajoittaa/muuttaa mm. kaasuläppien aukioloa, sytytystä, vanoksen toimintaa, polttoaineen syöttöä sekä miljoonaa muuta moottorinohjaukseen liittyvää asiaa ja laatikon vaihto-ohjelmaa jne.
Jos kaasuläpät ovat siis vaan 9/10 auki siitä mitä ne olisivat P500 moodissa niin koko kierrosaluella on vähemmän tehoa käytössä. Moottorinohjaus sitten vain korjaa muut osa-alueet vastaamaan muuttunutta ilmamäärää...Possuja ja Bemareita
Comment
-
-
Haha, ja mä luulin olevani juoppo idiootti. Mun 240:ssä Volvossa onkin kaikki putket rautaa, voin repiä pään irti vaikka Ferrarilta. Mulla tulee putkiremppa eteen, pitänee laittaa putket metallista niin voi käyttää WC:n alapesusuihkua painepesurina koska virtausnopeus nelinkertaistuu. Jees, voin pestä jatkossa vanteet siinä
- E60 -05 "too small to mention"
ex: 4x Mercedes, 6x BMW, 4x VW ja monta muuta.
Comment
-
-
lyökäähän tämä jo lukkoon. eihän täällä tehä muutaku vittuillaan ja mietitään muovi/metalliputken virtauksia. Autonsa voi esitellä sille laaditussa paikassa ja nämä muut paskanjauhamiset voi hoitaa tuolla jossain muuta keskustelua osastolla tai vastaavassa.
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
No Beemers sentään kirjoittaa asiaa, kuten Ballekin, joka oli oikeilla jäljillä voimanapin suhteen. Sen sijaan eräät muutamat muut, kuten donnerwetter, voi luonnehtia yhdellä ainoalla sanalla - dorka..
Kaikille asiallisille threadilaisille tiedoksi, uusi superkuutonen on jo Suomessa ja on kuljetettu rekalla tänä yönä paikalliseen autoliikkeeseen.
Comment
-
-
Originally posted by Balle View PostNo eikös se vaan vaihda ECU:n käyttämää toimintamallia niiden kolmen moodin (P400, P500 ja P500S) välillä?
Eli varmasti rajoittaa/muuttaa mm. kaasuläppien aukioloa, sytytystä, vanoksen toimintaa, polttoaineen syöttöä sekä miljoonaa muuta moottorinohjaukseen liittyvää asiaa ja laatikon vaihto-ohjelmaa jne.
Jos kaasuläpät ovat siis vaan 9/10 auki siitä mitä ne olisivat P500 moodissa niin koko kierrosaluella on vähemmän tehoa käytössä. Moottorinohjaus sitten vain korjaa muut osa-alueet vastaamaan muuttunutta ilmamäärää...
- aikaistaa sytytystä
- rikastuttaa seosta
- muuttaa puristusta
- kiristää kaasuläppää
Comment
-
-
Originally posted by MakeH View PostMites tämä puristussuhteen muutos on toteutettu?
Entä kaasuläpän kiristys, onko sen ruuvit kovinkin löysällä muuten? Mites 9 muuta läppää?
Ehkä SuperFive ei tiedä, että muuttuvapuristeista polttomoottoria ei ole koskaan tehty sarjatuotannossa
No mitä meitsi tietää kun meitsi on dorka.
Kaasuläpän kiristykseen en edes viitsi kommentoidaPorsche 911/996 GT3 Mk II
Porsche 911/997 Turbo MK I
BMW M Coupe DS Motorsport
BMW F20 120iM -16
____________________________
Ex. BMW E36 325iM Coupe -94
Ex. BMW E30 318i -88
"Er ist kein wollte gern, er ist gern"
Comment
-
-
Originally posted by SuperFive View PostNo Beemers sentään kirjoittaa asiaa, kuten Ballekin, joka oli oikeilla jäljillä voimanapin suhteen. Sen sijaan eräät muutamat muut, kuten donnerwetter, voi luonnehtia yhdellä ainoalla sanalla - dorka..
Kaikille asiallisille threadilaisille tiedoksi, uusi superkuutonen on jo Suomessa ja on kuljetettu rekalla tänä yönä paikalliseen autoliikkeeseen.
Kun sulla on rahaa ostaa M5 ja vaihtaa se M6, niin varmaan on myös rahaa käyttää auto vakiona ja metallisilla imutorvilla penkissä ja näyttää meillä niiden vaikutus? Tämä tarkoittaa sitä että autoon vaihdetaan vain ja ainoastaan ne metalliset imutorvet, ei mitään muuta. Sitten ei tarvii kenenkään spekuloida mitään... katsotaan sitten kuka on dorka ja kuka eiLast edited by jani; 09-04-2008, 08:41.F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Pikkusen ihmettelen tätä armotonta päänaukomista. Jos kaveri olisikin "trolli" tai ei sitä, mitä väittää olevansa, niin kannattaa nyt varmaan ihan rauhassa katella, että mitä tuleman pitää eikä hyökätä päälle niinku piraija-lauma.
En ota noihin teknisiin juttuihin kantaa, kun en niistä tarpeeksi ymmärrä, mutta melko viattomista jutuista kyllä tässä on puukkoo selkään kaverille vilahtanut. Kannattaiskohan joidenkin keskustelijoiden siinä armottomassa BMW-pyhyydessäänkin kuitenkin vähän hillitä tuota vittuilua. Vai tuleeko siitä vaan niin hyvälle tuulelle?
Itse odotan näkeväni Superilta kuvat M6:sta. Jos niitä ei näy, niin sitten autoakaan ei varmaan ole. Ja mitä sitten. Netti on täynnä kaikenlaista.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Ei siitä internet-vittuilusta koskaan itelle hyvä mieli tule. Päinvastoin koitetaan toiselle saada aikaan yhtä paha fiilis, mikä lienee mahdotonta. Mua ei ainakaan vittuilu paljoa jaksais masentaa jos odottelisin uutta M6:ta tai vaihtoehtoisesti trollailisin vaan omaksi ilokseni. Asiaan: mä ainakin veikkaan, että siitä napista painaessa unelmat muuttuu todeksi.
E28 520i:Timantinmusta vikamagneetti
ex: e30 M40
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostPikkusen ihmettelen tätä armotonta päänaukomista. Jos kaveri olisikin "trolli" tai ei sitä, mitä väittää olevansa, niin kannattaa nyt varmaan ihan rauhassa katella, että mitä tuleman pitää eikä hyökätä päälle niinku piraija-lauma.
Comment
-
Comment